سلام
من یه بازی ساختم
تو یه فریم براش اسمه مرحله رو نشون میدم
من میخوام این فریم براش مثلا 10 ثانیه ثابت شه بعدش بره فریم بعد
لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه
سلام
من یه بازی ساختم
تو یه فریم براش اسمه مرحله رو نشون میدم
من میخوام این فریم براش مثلا 10 ثانیه ثابت شه بعدش بره فریم بعد
لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه
سلام
یا میتونید یه تایمر بنویسید که بعد 10 ثانیه تابعی اجرا کنه که بره به فریم بعد. یه میتونید اونو توی یه موی کلیپ بزارید و به اندازه ی 10 ثانیه فریم بزارید.
ببخشید من تو فلش خیلی خیلی تازه کار هستم
میشه یه sample ساده یا تکه کد بنویسید که یعنی من چطور یه تایمر بنویسم که بعد یه تایمی یه دستور اجرا کنه
مرسی
برای تایمر میتونید این کد رو بنویسید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ممنونم دوست عزیز
ولی من این کد رو نوشتم خطا { داد
که :void رو برداشتم خطا برطرف شد
ولی دیگه رویداد تایمر که براش تعریف کردید کار نکرد
من تو نت گشتم
همه جا کد شما رو استفاده کرده بودند
من تو همون فریمی که می خواستم 10 ثانیه توقف داشته باشه نوشتم
کجا اشتباه کردم؟
لطفا راهنمایی کنید
ممنونم
ام.... اجازه بدید کد بالا رو براتون توضیح بدم
خط اول یه متغییر با نام myTimer از نوع timer درست کردیم که هر 10000 میلی ثانیه(10 ثانیه) یک بار اجرا میشه
خط دوم یه لیستنر دادیم که تابع timerListener رو اجرا میکنه
خط سوم تابع رو تعریف کردیم که با اجرا شدنش دستور خط بعد رو اجرا میکنه
و تابع هم با تابع play(); رو اجرا میکنه که چون احتمالا شما داخل کارتون روی فریم تابع stop(); رو نوشتین منم این رو نوشتم
و در آخر هم با دستور stsrt تایمر ما شروع با شماردن میکنه...
امیدوارم توضیحات مفید باشه و مشکل شما حل بشه![]()
مرسی از توضیحات که دادید
من دقیقا الان میدونم که این کد که شما راهنمایی کردید چیکار میکنه تو نت هم گشتم همین کد بود
ولی من این کد رو مینویسم این خطا میده
scene=scene 1, layer=Action layer, frame=10, line32 '{' expected
scene=scene 1, layer=Action layer, frame=10, line34 '}' encountered
این دو خط دقیقا همون خط اول و آخر تابع timerListener است
من کدی که تو فریم نوشتم رو اینجا میذارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
مرسی
if(chosen_Array==1)
{
level.text="مرحله اول";
}
else if(chosen_Array==2)
{
level.text="مرحله دوم";
}
else if(chosen_Array==3)
{
level.text="مرحله سوم";
}
else if(chosen_Array==4)
{
level.text="مرحله چهارم";
}
else if(chosen_Array==5)
{
level.text="مرحله پنجم";
}
else if(chosen_Array==6)
{
level.text="مرحله ششم";
}
else if(chosen_Array==7)
{
level.text="مرحله هفتم";
}
Mouse.show();
stop();
var myTimer:Timer = new Timer(10000,1);
myTimer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, timerListener);
function timerListener (e:TimerEvent):void{
play();
}
myTimer.start();
راستش نظری ندارمکد تایمر رو اگه جدا توی یه فایل جدید بنویسید میبینید که کار میده
باید فایلتونو ببینم تا بتونم نظری بدم![]()
ممنونم
من کد رو تو یه فایل جدید نوشتم اونجا هم کار نکرد اگه ادرس میل بدید براتون میفرستم یا اگه امکان داره خودتون یه sample بذارید
این تایمر برای من خیلی ضروری و حیاتیه
خیلی خیلی ممنون میشم کمکم کنید
بییا عزیز این کد تایمر رو دقیقا از پست قبلی خودت کپی کردم که ببینی کار میده
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)