تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: ثابت کردن ذرات پارتیکولار

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    165

    پيش فرض ثابت کردن ذرات پارتیکولار

    سلام ببخشید می خواستم بدونم یک تعداد ذرات با پلاگین ترپکد پارتیکولار در فضا رو چطوری میشه ثابت کرد ؟؟؟ اگه میشه لطف کنین توضیح بدین ممنون میشم.

  2. #2
    داره خودمونی میشه amingholami2011's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2011
    محل سكونت
    فارس
    پست ها
    118

    پيش فرض

    اگه از خود پلاگين هم كه بگذريم كه وقت ميبره توضيحش،فرض ميكنيم كه ذره هارو ساختيد...اگه مشكل داشتيد توي ساختش بگيد تابراتون توضيح بدم.
    وقتي افكت رو دادي به يه ساليد بعد اون ساليد باافكتشو تبديل كن به كامپوزيشن بطوري كه افكته روي ساليد باشه نه كامپوزيشن ....
    حالا برو يه فريم خاص كه ذره ها توي هوا باشه اونجا اين كامپوزيشن رو فريز كن توجه كن كه حتما بايدافكته روي ساليد باشه تافريزكردن اين كامپوزيشن نتيجه داشته ياشه

  3. #3
    داره خودمونی میشه special.agent1990's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2011
    پست ها
    40

    پيش فرض

    سلام ببخشید می خواستم بدونم یک تعداد ذرات با پلاگین ترپکد پارتیکولار در فضا رو چطوری میشه ثابت کرد ؟؟؟ اگه میشه لطف کنین توضیح بدین ممنون میشم.
    سلام
    در قسمت physic پلاگین بخشی هست به نام physic time factor که به صورت پیشفرض روی یک هست. فریمی رو که می خواهید ذرات ثابت بشن رو در نظر داشته باشید. یک فریم قبلش یک کی فریم برای فیزیک تایم فاکتور بسازید و فیم بعدی مقدار physic time factor رو صفر بکنید.
    به این ترتیب ذراتتوت در اون فریم خاص ثابت میشن.
    موفق باشید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •