سلام... ببخشید بخاطر استفاده از لفظ دزدی... اما من لپ تاپ رو بردم گارانتی... 2 هفته بود خریده بودمش... و مشکل blue screen زیاد داشت... میدونستم ایراد از رمشه آقا بعد از 2 هفته گفتن بیا ببر... رفتم میبینم بجای 8 گیگ... 6 گیگ رم روشه... و با پرویی تمام هم ادعا میکنند که من خودم 2 گیگش رو برداشتم!!! حالا قرار شده یه باره دیگه چک کنند و تا فردا خبر بدن.. (بعد از کلی بحث و اینا راضی شدن که چک ککند شاید ایراد از طرف اونها بوده) اما دوستان میدونن که من کجا باید برم برای شکایت؟ و آیا اصلا رسیدگی میشه؟ (لپ تاپ رو تحویل نگرفتم...) واقعا میتونن به این راحتی اشتباه(یا ...) خودشون رو بندازن گردن مشتری و از زیرش در برن؟