تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: درخواست راهنمایی در مورد گارانتی

  1. #1
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    14 درخواست راهنمایی در مورد گارانتی

    سلام دوستان
    مادربرد ASUS P8P67-Pro من حدودا سه هفته پیش خراب شد و من هم چون گارانتی داشت (گارانتی تعویض اون هم!!!!) اون رو به شرکت ویستا پخش فرستادم ولی هر بار که زنگ میزنم هیچکسی جواب درست و حسابی به من نمیده و الان هم که زنگ زدم میگن به خاطر تحریم و قیمت $ نمیتونن قطعه رو عوض کنن و الان سه هفتس که من هربار زنگ میزنم میگن هفته ی بعد زنگ بزن. طرز برخورد اپراتور هاشونم بسیار بد هست.
    دقیقا یه هفته قبل از خرابی این مادربرد من هم دوستم یه مادربرد ECS (اگه اشتباه نکنم) با گارانتی سازگار داشت که اون رو 2 روزه شرکت عوض کرد.
    چون من تهران نیستم نمیتونم برم به شرکتشون و به نظرم به این خاطر هم اینا اینجوری میکنن. این ها رو گفتم که ازتون راهنمایی بگیرم که من چیکار میتونم بکنم؟؟

    خواهشا راهنمایی بفرمایین.

    ممنون

    __________________________________________________ _________________________________________________
    کسانی هم که میخوان از گارانتی این شرکت مسخره استفاده کنن بهتره یه جستجویی توی اینترنت درباره ی این شرکت بکنن چون من که هرجا رفتم از این شرکت ناراضی بودن.

  2. #2
    کـاربـر بـاسـابـقـه saeed_136915's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    The Land of Skyrim
    پست ها
    2,715

    پيش فرض

    Anyone??

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •