تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: سريال پيامك‌هاي تبليغاتي اپراتورها ادامه دارد...

  1. #1
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض سريال پيامك‌هاي تبليغاتي اپراتورها ادامه دارد...

    حتما برايتان پيش آمده كه در يك جلسه كاري،‌ كلاس درس يا ‌خواب هستيد و پيامكي به گوشي‌تان ارسال شده و شما با پيغامي شبيه اين رو به رو شديد "حراج بزرگ آغاز شد" و... به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، شايد براي شما هم اتفاق افتاده است كه پس از خريد از فروشگاه و يا مركز خريدي، شماره تلفن همراهتان خواسته مي‌شود تا براي شما جديدترين محصولات و حراج‌هاي فصلي پيامك شود،‌ اما شما هم چندان رغبت به اين كار نداريد. ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي چند سالي است كه از سوي بانك‌ها، شركت‌هاي تبليغاتي، فروشگاه‌ها و ...آغاز شده و تا جايي ادامه داشت كه افزايش پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي اعتراض بسياري از مشتركان را برانگيخت. مشكل پيامك تبليغاتي حل شد پس از رسانه‌يي شدن اين موضوع كه پيامك‌هاي تبليغاتي بايد در صورت رضايت مشتركان ارسال شود، مباحث مختلفي مطرح شد و به دنبال پيگيري سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي قرار شد تا اپراتورهاي تلفن راهكاري را براي اين موضوع ارايه كنند. پس از اين جريان كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات با رويكرد رعايت حقوق مشتركان، تمامي اپراتورها را موظف كرد براي ارائه خدمات پيامك انبوه در قالب اطلاع‌رساني، خبري، تبليغاتي، بازي و سرگرمي و موارد مشابه، قبل از شروع ارائه خدمات و پس از تائيد اين كميسيون، مجوزهاي لازم را از مراجع ذيصلاح قانوني دريافت كرده و پس از تائيد سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي ارائه خدمات را آغاز كنند. براساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تمامي اپراتورها بايد ضمن اطلاع‌رساني مناسب درباره نوع خدمات پيامك انبوه، قبل از ارسال پيامك، موافقت مشترك را دريافت كرده و قبل از هرگونه اقدام، راهكارهاي اجرايي اين كار را با رگولاتوري هماهنگ و تائيديه لازم را دريافت كنند. براساس اين مصوبه در هرگونه خدمات پيامكي محتوايي كه براي مشترك هزينه ايجاد مي‌كند، بايد تعرفه‌هاي آن از سوي كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصويب شود. تنها 11 درصد مشتركان ناراضي‌اند... چندي پيش سازمان تنظيم مقررات ارتباطات در پاسخ به استعلام شرکت مخابرات ایران اعلام كرد كه از 33 میلیون مشترک همراه اول، فقط 11 درصد (3 میلیون و 300 هزار نفر) عدم تمایل خود به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را اعلام کردند. براساس آمارهای دریافتی، اپراتور اول تلفن همراه با ارسال 33 میلیون پیامک از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه، عدد 1 را به همان شماره پیامک کنند. بنا بر اعلام فقط 3 میلیون و 300 هزار نفر این کار را کرده‌اند و این به معنای آن است که هنوز برای مابقی مشترکان پیامک ارسال می‌شود. با اين حال معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق مصوبه کمیته سازمان تنظیم مقررات اپراتورها موظفند برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند و به دنبال اجرای این مصوبه اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را طی پیامکی از مشتریان خود استعلام نموده اند. وی ضمن اشاره به نارضایتي برخی از افراد از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی گفت: برداشت ما این است که ایـــن افراد یا پیامک استعلام را ندیده‌اند یا آن را نخوانده پاک کرده‌اند و یا در آن مقطع عدد مورد نظر را ارسال نکرده‌اند. در حال حاضر شماره تلفن 9990 برای همراه اول و 700 برای ایرانسل در اختیار این افراد است تا عدم تمایل خود به دریافت پیامک‌ها را اعلام كنند.

  2. 2 کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •