| موتور |
طراحی شرکت ریکاردو انگلستان |
| حجم موتور (سی سی) |
۱۷۹۴ |
| نوع موتور |
بنزین سوز، بدون دلکو و به ازاء هر شمع یک کوئل، انژکتور چند نقطه ای تحت نظارت و کنترل سیستم الکترونیکی موتور (EFI) با تزریق سوخت کاملاً ترتیبی، ۱٦ سوپاپه و مجهز به دوميل سوپاپ از بالا |
| استاندارد آلایندگی |
مطابق استاندارد EURO IV |
| تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ |
۴ سیلندر خطی، ۱٦ سوپاپه (۲ سوپاپ ورودی و ۲ سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، ۲ میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها |
| ضریب تراکم |
۰۱ : ۰ ۱۰ |
| حداکثر قدرت (HP/RPM) |
٦۰۰۰@۱۳۱ |
| حداکثر گشتاور (NM/RPM) |
۴۲۰۰@۱٦۰ |
| جعبه دنده |
۵ سرعته دستی |
| سیستم فرمان |
چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی |
| سیستم ترمز |
جلو دیسک دو جداره، عقب دیسک، مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) در هر ۴ چرخ (چهار کاناله) |
| سیستم تعلیق |
جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون - عقب، تیرچه یک تکه و فنر حلقوی |
| حجم مخزن سوخت (لیتر) |
۵۸ |
| حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) |
۲۰۰ |
| سایز چرخها |
رادیال ۱۵ - ٦۰ ۱۹۵ |
| طول خودرو (میلی متر) |
۴۵۵۰ |
| عرض خودرو (میلی متر) |
۱۷۰۵ |
| ارتفاع خودرو (میلی متر) |
۱۴۹۵ |
| فاصله دو محور (میلی متر) |
۲٦۰۵ |
| وزن خالص (کیلوگرم) |
۱۱۵۵ |
| گنجایش و تعداد سرنشین |
۵ نفر (با احتساب راننده) |