تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: سوال مهم در مورد XNA

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    14 سوال مهم در مورد XNA

    سلام
    من در حال کار بر روی پروژه مهمی هستم که حد اکثر تا دو - سه هفته دیگه باید تموم شه و در مرحله تست آن هستم و برای تست آن نیاز به سیستم ورتکس های xna دارم و میخوام بدونم اگه منبع درست و کامل و خوبی در اختیار دارید برای این کار یا این که خودتون بلدید و بتونین یه مقدار کد های ورتکس بافر و ... رو برای استفاده در حد تست به من یاد بدین خیلی ممنون میشم. فقط در حدی که ورتکس ها و فیس ها رو رندر کنه و من بتونم برنامه امو تست کنم. پایه ها و مفهومشو هم بلدم.
    خیلی ممنون اگه کمک کنین.

  2. #2

  3. 2 کاربر از p3yman_xl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی lord arthas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,065

    پيش فرض

    اموزش های riemers خیلی کمکت میکنه ، در ابتدا ممکنه یکم پیچیده به نظر بیاد ولی در کل خیلی خوبه

  5. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    پيش فرض

    ممنون واقعا کمک کرد
    یک سوال دیگه: چه جوری میشه تغییر مختصات یه آبجکت رو در فضای سه بعدی به چرخش اون دور یک نقطه خاص تبدیل کرد؟ اگه کلاس آماده ای داره بگید اگر نه توضیح بدید ممنون میشم
    توضیحاتی هم راجع به skinned effect میخواستم که اگه خودتون چیزی درباره اش میدونید بگید
    خیلی ممنون

  6. این کاربر از EYEprogrammer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    پيش فرض

    ممنون مشکلم رفع شد و یه تابع براش نوشتم.
    فقط یک سوال دیگه: کسی تابع چرخش آماده برای ایکس ان ای سراغ داره یا یه آموزش که چرخش رو اما نه با ماتریس یاد بره
    با ماتریس نمیخوام چون یه خورده محدوده
    مرسی

  8. این کاربر از EYEprogrammer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    پيش فرض

    چرا جواب نمیدین؟؟؟ امقدر جواب ندادین که خودم هم متود تغیر حرکت به چرخش و هم متود چرخاندن رو نوشتماگر کسی هم میخواد میتونم بهش بدم.
    و یه سوال دیگه که این یکی رو امیدوارم جواب بدید: چه جوری توی ایکس ان ای ورتکس های یک مدل رو استخراج کنم؟؟؟ اگه متود آماده دارید بدید و درضمن ورژن 4 باشه
    خیلی هم وقت ندارم تا دو روز دیگه.
    خیلییی ممنون

  10. این کاربر از EYEprogrammer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    دوست عزیز کسی اینجا زیاد XNA کار نیست منتظر نباش چون ارزش کار کردن نداره اونقدرا...
    موفق باشی

  12. این کاربر از M0hsen3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #8
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    پيش فرض

    در جواب شما دوست عزیز خودم هم به این نتیجه رسیدم اما من با ایکس ان ای بازی نمیسازم یه پروژه اسکینینگ برای انیمیشن با کینکت هست که با یکی داریم میسازیم و ایکس ان ای نقش مهمی داره.
    ممنون

  14. این کاربر از EYEprogrammer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9

  16. این کاربر از p3yman_xl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    پست ها
    31

    پيش فرض

    سلام دوستان باز هم سوال دارم:
    منبعی اگر سراغ دارید که مدل های بدن انسان رو به صورت ورتکس ذخیره کرده باشه معری کنید یک دنیا ازتون ممنون میشم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •