تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: مشکل در تبدیل max به 3ds

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    289

    پيش فرض مشکل در تبدیل max به 3ds

    سلام ، توی تبدیل بعضی از فایل های سه بعدی از فرمت max به 3ds با این خطا روبرو میشم : object has too many faces more than 64k to export
    لطفا بطور کامل توضیح بدید چجوری می تونم این مشکل رو حل کنم. درضمن ذخیره کردن با پسوندهای دیگه مثل OBJ و FBX هم اصلا به کارم نمیاد و فقط باید فایل ها رو به 3ds تبدیل کنم.
    اگه باید روی تنظیمات مدل یا برنامه کاری انجام بدم لطفا توضیح کامل بدید چون توی مکس مبتدی هستم.
    ممنون اگه راهنمایی کنید.

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    -^.
    پست ها
    1,713

    پيش فرض

    درود
    شما باید ابجکتتون کمتر از 64 هزار تا فیس داشته باشه ، برای اینکار شما می تونید از slice برای برش زدن استفاده کنید (دقت کنید کجا رو برش می زنید تا بعدا بتونید به هم وصلش کنید ) و هر قسمت رو دیتچ کنید تا تعداد فیس ها کمتر بشه
    یا
    از مدیفایر optimize برای کمتر کردن فیس ها استفاده کنید .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •