5 مشکل بزرگ در چند اسمارت فون برتر بازار
آیا با اسمارت فون خود دچار مشکل هستید؟ اگر شما هم یکی از اعضای FixYa هستید، شما هم می توانید به یک ایده در مورد چگونگی عیب یابی دستگاه خود با کمک تعداد زیادی از اعضای FixYa دست یابید. البته آنها سرویس ها و خدمات بیشتری به صاحبان اسمارت فون های روز دنیا می دهند.
FixYa اخیرا ۵ مشکل بزرگ کاربران با اسمارت فون های معروف سامسونگ گلکسی اس ۳، آیفون ۴ اس اپل، سامسونگ گلکسی نکسوس، بلک بری Curve ریم، اچ تی سی تیتان ۲ و نوکیا لومیا ۹۰۰ را منتشر کرده است.
با اسمارت فون گلکسی اس ۳ سامسونگ شروع می کنیم. نقص و یا مشکل مربوط به میکروفون حدود ۵۰ درصد از شکایات کاربران را شامل می شود، مسائل مربوط به عمر باتری نیز حدود ۱۵ درصد از شکایات را به خود اختصاص داده است (مشکلاتی که گزارش شده اند). حدود ۱۰ درصد از کاربران نیز مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت را داشته اند.
یکی از مشکلات در مورد آیفون ۴ اس، مربوط به عمر باتری است که حدود ۴۵ درصد می باشد. حدود ۲۰ درصد کاربران نیز مشکل ارتباط با اینترنت را دارند و البته حدود ۱۰ درصد هم با دستیار صوتی Siri دچار مشکل بوده اند.
در مورد اسمارت فون Samsung GALAXY Nexus، حدود ۵۵ درصد از مشکلات و شکایات ارسالی اعضا به بخش میکروفن دستگاه مربوط می شوند. ۲۰ درصد اعتقاد دارند که عمر باتری آنها ضعیف است. در مورد اسمارت فون لومیا ۹۰۰ حدود ۲۵ درصد از کاربران با مایل بودن صفحه نمایش به رنگ بنفش مشکل دارند و جالب اینجاست که حدود ۲۰ درصد از کاربران از فقدان اپلیکشن کافی برای آن شکایت دارند.
این اطلاعات و آمار از حدود ۲۵ میلیون دستگاه و حدود ۱۵ میلیون شکایت که توسط FixYa جمع آوری شده، بدست آمده است. این اطلاعات مربوط به جولای سال ۲۰۱۲ می باشد. در تصاویر زیر میزان شکایات کاربران از اسمارت فون مورد نظر را مشاهده می نمایید.
منبع:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید