تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: تصويب آيين‌نامه نحوه نظارت بر توليدكنندگان محتواي پيامك تبليغاتي

  1. #1
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض تصويب آيين‌نامه نحوه نظارت بر توليدكنندگان محتواي پيامك تبليغاتي

    رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال از تصويب "آيين نامه نحوه نظارت بر توليدكنندگان محتوا" خبر داد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن عليزاده با بيان اينكه نظارت بر محتواي پيامك‌هاي تبليغاتي اپراتورهاي تلفن همراه برعهده وزارت ارشاد است گفت: تبليغات با محتواي نادرست و در زمان‌هاي نادرست سبب شد تا با كمك شركت‌هاي توليدكننده محتوا، آئين نامه‌اي نظارتي را پايه‌ريزي كنيم.

    وي افزود: اين آيين‌نامه تا چند هفته ديگر با هدف نظارت بر مضمون پيامك‌هاي تبليغاتي ارائه خواهد شد. تصويب اين آيين نامه بدون كمك شركت‌هاي توليدكننده محتوا امكان پذير نبود چراكه هر روزه حجم قابل توجهي پيامك تبلغاتي رد و بدل مي‌شود.

    حسن عليزاده در ادامه گفت: تاكنون 18 شركت در عرصه توليد محتوا فعاليت مي‌كنند كه شش تا از آنها مجوز از مركز رسانه‌هاي ديجيتال دارند و دريافت مجوز براي مابقي شركت‌ها هم در حال طي مراحل قانوني است.

  2. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •