تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: تغییرات انریل انجین 4

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض تغییرات انریل انجین 4

    با سلام .


    درست چند ماه پیش شرکت اپیک گیمز به طور رسمی از پایان ساخت انریل انجین 4 و امادگی برای نمایش عمومی آن خبر داده که همانطور که خبرهای چندماهه شاهده بوده ایم محصول فوق به طور رسمی در GDC امسال برای شرکتهای مختلف بازی سازی رونمایی شد اکنون با گذشته چندین ماه از ان رویداد و قول اپیک گیمز مبنی بر نمایش جهانی و عمومی این محصول در E3 سال 2012 ما شاهد نمایش ویدئویی رسمی این محصول بوده ایم
    لینک دانلود دمو
    درست چند وقتی است که اپیک گیمز به صورت رسمی بعضی از تغییرات اساسی این انجین را اعلام کرده است
    اکنون و با ارتقائ نسخه چهارم این انجین ما شاهده تغییرات بی نظیری در کارایی این انجین داشته ایم :
    1- اضافه کردن قابلیت تغییرات رئال تایم در کدهای انجین :
    اگر با انریل انجین 3 کار کرده باشید متوجه این مسئله شده اید که جهت تغییر در هر خط از کد باید از ابتدا انجین را کامپایل کنید اما با معرفی انریل انجین 4 این مسئله به طور کلی بهینه شده و دیگر نیازی نیست که برای تغییر در کد هر بار کامپایل جدایی انجام بدهید این بار و در انریل انجین 4 اگر در هنگام طراحی بازی بخواهید مقداری را در کد تغییر دهید نتایج به صورت انی برای شما اضافه خواهند شد و دیگر نیازی به صرف زمان جهت کامپایل جدا نیست .

    2- دیگر اپدیت و بروزرسانی در کار نیست ! اگر یادتان باشد در هنگام ساخت هر سکانس در بازی اضافه کردن هر ابجکت و بازیکن جدید نیاز بود یک بار تمامی پکیج ها دوبار ذخیره سازی و اپدیت مجدد بشوند اما اینبار در انریل انیجن 4 این وضعیت فرق کرده و دیگر نیازی به این کار نیست و تمامی کارها با سرعت تمام انجام خواهند شد

    3-ساختار کد جدید که در بالا هم به آن اشاره شد به سازندگان اجازه خواهد داد مستقیما به توابع c++ دسترسی داشته باشند و به صورت مستقیم با مراجعه به ویژوال استدیو کدهای خود را تغییر ونتایج را مشاهده کنند این کار باعث صرفه جویی اساسی در زمان کد نویسی در انجین خواهد شد
    **تمامی مانور اساسی بخش کد نویسی این انجین بر مبنای استفاده مستقیم از c++ در برنامه نویسی می باشد بر اساس اطلاعات منتشر شده از تغییرات این انجین اعلام شده که اینبار سازندگان به طور مستقیم از c++ در کد نویسی های خود استفاده خواهند کرد کیسمت به ورژن کیسمت 2 ارتقائ پیدا کرده و اینبار می توان مستقیما از c++ در ساخت ابزار در آن استفاده کرد **پس مسلما نیازی به انریل اسکریپت نیست و حذف شدن آن از انریل انجین 4 قطعی است ( این مورد به صورت رسمی جایی اعلام نشده )

    4-اکنون کیسمت ان چنان قدرتمند شده که عمل Debug را به صورت رئال تایم انجام میدهد شما می توانید Debug تعاملی را به صورت انی در بازی مشاهده کنید

    5-اگر فراموش نکرده باشید کرایتک در نسخه 3 از کرای انجین ویژگی و قابلیت جدیدی را نمایش داد که در آن مستقیما و به صورت انی (رئال تایم ) بتوان اجرای و تغییر را مشاهده کرد . یعنی هنگامی که شما بازی را اجرا می کنید می توانید در طرف دیگر ابجکتی را اضافه کرده و نتیجه را بدون بستن و دوباره اجرا کردن در پنجره اجرای بازی مشاهده کنید !!!!!
    ***قابلیت رئال تایم انجین فوق تا حدی پیش رفته که دیگر امکان تغییر رفتار های گیم پلی پلایر ها را به صورت انی فراهم می کند یعنی با استفاده از ابزار جدید شبیه سازی شما می توانید به صورت لحظه ای عمل تغییر رفتار های گیم پلی و هوش مصنوعی را تغییر دهید
    (نمونه این کار در نسخه اپدیت شده کرای انجین که در GDC با نام Reall Time Navigation Point انجام شد )

    همانطور که مشاهده کرده اید قابلیت های انجین جدید که آ« را به حد اعلای کارای در اورده بیشتر در مبنای معماری داخلی نورپردازی های پویا تر و همچنین کاهش زمان صرف شده جهت توسعه بازی و اراعه ابزار های کامل تر جهت خلق ایده های بزرگتر است . ازادی عمل بیشتر طراحان و برنامه نویسان در توسعه بازی باارائه محصولی بی نقص - ارائه کیفیت تصویر و رندر بی نظیر تا انجایی که سپرست طراحان اپیک گیمز کلیفی بلزنسکی در مصاحبه چند وقت اخیر خود گفته که اینده و کیفیت های تصویری در انجین ها باید تا حدی باشد که مادر من هم متوجه تفاوت های ان شود
    این ها همه گی با عث آن خواهد شد که با یکی از نامزدان اصلی کسب رتبه اول بهترین انجین دنیا در سال جاری روبه رو باشیم



    -------------
    منابع : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    مصاحبه مارک رین از سران اپیک گیمز
    مصاحبه کلیف بلزینسکی

  2. 9 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سوتی رو دارین ؟ سال جاری روبه رو

  4. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    تصویری از ادیتور جدید انجین :


  6. 2 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    یه چیزی چشم من رو گرفته می خوام شما هم اون رو ببینید :

  8. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    اوه UDK و انریل 4؟؟؟ هنوز تو همون به حساب خودشون 3ش بتا به سرمیبرن اونوقت...!

  10. #6
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

  11. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    دمو رو دیدم مرسی فقط میتونم بگم شاهکار کرده تو نسخه 4 انجینش.

  13. #8
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض

    این پیشرفت ها وارد UDK هم میشه ؟

  14. #9
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    مثل اینکه کسی جواب نداده اوکی خودم می گم . ببین چیزی اعلام نشده ولی یه مسئله منطقی می تونه باشه . یادته که قبلا یه بحثی توی همین فروم بود در مورد اینکه اپیک گیمز چرا یو دی کی رو داره اگه یادتون باشه تقریبا شاخه شاخه شده که چند تا از دلایلشون می تونه این باشه که بیان باز کار رو بیشتر کنن . یه جامعه ی کاربری داشته باشن که انریل انجین بلد باشن و غیره و غیره .. . ولی می گم هیچ وقت فکر نکنین اپیک برای کمک به امثال ماها داده حالا بیخیال . با فرض بر این حرف ها اپیک نیاز داره تا این جامعه ای که به وجود اورده رو اپدیت کنه اگه دیده باشه رابط کاربریش تغییر کرده و این حرف ها و بهتر شده حالا جلوتر احتمالا 2 تا 3 سال دیگه که انریل 4 جا بیفته و بازی های بیشتری باهاش بسازن یو دی کی هم تغییر می کنه . البته اینا همه اش یه حدسه خدا رو چه دیدی یه دفعه ای اپیک با اپدیت بعد انریل 4 داد بهمون D:

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •