تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: بی اطلاعی 80درصدکاربران تلفن همراه از نحوه رسیدگی به شکایت

  1. #1
    آخر فروم باز italia88's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    ناکجا آباد !!!
    پست ها
    2,075

    پيش فرض بی اطلاعی 80درصدکاربران تلفن همراه از نحوه رسیدگی به شکایت

    موبنا- یک کارشناس حوزه بازار تلفن همراه از عدم بی اطلاعی 80 درصد از کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه خبر داد و گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.


    "شهرام بیگی" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل گستردگی انواع قاچاق گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن شاهد انواع سوءاستفاده و تقلب از سوی برخی از افراد سودجود دربازار هستیم.

    وی افزود: در حال حاضر شاکیان کالاهای دیجیتالی و ارتباطی همچون گوشی تلفن همراه می توانند به مراجعه به اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران به شکایت مورد نظر خود بپردازند.
    این کارشناس حوزه بازارتلفن همراه با اشاره به میزان مدت بررسی به شکایت مراجعین در اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران گفت: از زمان اولین مراجعه تا بررسی نهایی پرونده ها در این اتحادیه نهایت سه هفته زمان می برد.

  2. این کاربر از italia88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •