تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 7 12345 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 62

نام تاپيک: Gears of War: Judgment

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    301

    پيش فرض Gears of War: Judgment

    Gears of War: Judgment


    سازنده:Epic Games
    ناشر: Microsoft Studios
    پلتفرم:Xbox 360
    تاریخ انتشار:TBA
    ژانر: Third-person shooter
    مود: Multiplayer , Single-player
    درجه: ESRB: Rating Pending




    طرفداران با سری Gears of War در هر سری با تجربه ای غنی و کامل در هر نسخه همراه بوده اند . در سال 2006 عنوان اصلی یا نسخه ابتدائی در سری هیلی هارو با Co-Op Campaign و ماد های مالتی پلیر آنلاین اعتیاد آور تحت تاثییر قرار داد. در ادامه های بعدی از این سری ما با تجربه ای از Mode فوق العاد Horde رو به رو شدیم، تجربه اعتیاد آوری که دیگر عناوین هم سبک سعی در الهام گرفتن یا تقلید از آن را داشتند. در Gears of War 3 مد Horde با استحکامات و سیستم ارزی گسترش یافت.


    علاوه بر این بازی در مد Beast بازیکن ها رو موج به موج مقابل لوکاست هایی قرار میداد که توسط هوش مصنوعی یا AI کنترل میشدند . در بخش چند نفره Gears of War: Judgment استدیو Epic گام منطقی در بخش چند نفره بازی برگزیده است . هر دو مد Beast و Horde موارد خواندنی بسیاری دارند و سازنده قصد دارد تا رqایت هر دو طرف را بوسیله مد بلند پروازانه OverRun جلب کند .OverRun متفاوت با هر مدی هست که ما تاکنون دیده ایم. مشخص است که اپیک فوکس سنگینی رو برای ارائه تجربه یک بازی سنگین تیمی قرار داده است.


    در این عنوان تاکتیک های پیش رفته تیمی محدود به انسان ها نمیشود بلکه Lucost ها هم می توانند از اینگونه تاکتیک ها استفاده کنند. به عنوان مثال Grenadiers می تواند نارنجک خود را به یک Ticker بدهد و قدرت انفجاری آن را دو برابر کند یا می تواند Ticker را به پشت سنگر شما پرتاب کند. همزمان که شما برای رسیدن راه های ورود Lucost ها را که به emergence holes معروف است، پیش روی می کنید و سربازان COG را می کشید، بازیکنان Locust با استفاده از امتیازهایی که به دست می آورند می توانند، از موجودات جدیدی استفاده کنند.

    از سربازانی که از اول بازی در دسترس قرار دارند می توان به Tickers, Wretches, Grenadiers, و Kantus اشاره کرد ولی برای به دست آوردن سربازان دسته دو نیاز به جمع آوری امتیاز دارید. این سربازان شامل Bloodmounts, Corpsers, Serapedes, و Maulers هستند. بعد از چندین دست بازی کردن توانستم چند استراتژی خوب را کشف کنم. مثلا من همراه با دیگر نویسنده GameInformer آقای Tim Turi تصمیم گرفتیم که انقدر امتیاز جمع کنیم تا بتوانیم 2 Corpsers بخریم.

    بعد از آوردن این موجودات چند سرباز کمکی برای گرفتن سلامتی در بازی احضار کردیم و توانستیم چندین سنگر را نابود کرده و سپس به یک emergence holes بدون دردسر برسیم. ما از همین استراتژی در مراحل بعد نیز استفاده کردیم و توانستیم با استفاده از قدرت dual Maulers در پایگاه دشمن generator آن ها را نابود کنیم. "هر واحد قابل بازی دارای توانایی های منحصر بفرد گره خورده با بامپر چپ مثل aforementioned engineer sentry, Ticker dash, و Wretch scream میباشد.


    اپیک به دنبال این هست هر بازیکن از توانایی های منحصر بفرد کرکتر خود بطور منظم استفاده کند هرچند هنوز هم در بین شارژ های مجدد در معرض خطر یا آسیب پذیر خواهد بود. در طول جلسات تجربه ما از گیم پلی بسیاری از توانایی های دارای زمانسج این-لول یا Cooldown شش تا پانزده ثانیه ای اداره میشدند . Serapede ها از پست سر به دشمنان ماده سمی پرتاب میکنند، Mauler ها سپر خود چزخانده و گلوله ها را منعکس میکنند، Grenadier ها مواد منفجره پرتاب میکنند و...


    در حالی که لول ما به آن نقطه ای که Epic اجازه داده بود هرگز نرسید پیگیری بطور مداوم بسیار سرگرم کننده بود و ما در این مورد خیلی بیشتر مشتاق شدیم . در طی دو روزی که برای چندین ساعت مداوم مد OverRun رو بازی کردیم باعث شد دور استراتژی و تاکتیکی تری رو شاهد باشیم که این خودش به هرچه جذاب تر شدن این مهم کمک کرده بود. اطلاعات بیشتر از Gears of War Judgement در نسخه ماه آتی همراه خواهد بود از جمله استراتژی های و جزئات بیشتر دز مورد مد OverRun ."

    تصاویر:


    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



    تریلر:





    GEARS OF WAR:JUDGMENT
    E3 2012:FIRST DETAIL INTERVIEW -STREAM


    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by E Z I O; 06-06-2012 at 14:22.


  2. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    محل سكونت
    بی خداحافظی...
    پست ها
    4,241
    Last edited by CRIS Joon CR7; 05-06-2012 at 20:29.

  3. 5 کاربر از CRIS Joon CR7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز ali_agha1981's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    بهشتی که جهنمش کردن..
    پست ها
    1,705

    پيش فرض

    مگه این بازی قرار نبود سه گانه باشه...؟ پس این چیه ؟
    مگه یه بازی چقدر میتونه ادامه داشته باشه..اونم با این داستان.

  5. 3 کاربر از ali_agha1981 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    کاربر فعال انجمن هنر هفتم mehdi30nema's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    5,891

    پيش فرض

    به نظرم کاش ساخته نمیشد .
    آخه میشه بعد از گیرز 3 و اون داستان فوق العاده حالا با شخصیتی به جز مارکوس بازی کنیم ؟

  7. 4 کاربر از mehdi30nema بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    کاربر فعال انجمن موبایل A.N.A.P's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Clouds
    پست ها
    3,023

    پيش فرض

    مگه گیرز 3 آخرین سری GEoW نبود ؟

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

  9. #6
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض

    تریلر گیم پلی بازی ببینن دوستان............فرگوسن و کارگردان قسمت مولتی پلیر در مورد یه مد صحبت می کنن که مثه beast هستن و اینبار هر دو طرف میتونن پلیر آدم باشن و حین ساختن تجهیزات با هم مبارزه کنن.......گرافیک بازی اندکی بهتر از شماره 3 بود و امکاناتی مثه gas grenadeکه میتونه دشمنو از دور revive کنه یا اسلحه دوربین دار نیمه اتوماتیک که میتونین چند تا شلیک پشت سر هم داشته باشین اضافه شده بود.........مولتی پلیر هم کلاس بندی شده و مثلا یه نفر کلا میشه مهندس و قرار حین مبارزه تعمیر کنه ...یکی میشه scout که دوربین دار گروه میشه و......... .این کلاس بندی واسه لوکاستا هم در فرمی مشابه وجود داره.

    کلا تا حالا که دو دقیقه از مولتیش رو دیدیم خوب بوده و عالی نبود..........باید منتظر اخبار بیشتر باشیم.

    مگه گیرز 3 آخرین سری GEoW نبود ؟
    این در مورد زندگی برید و کول 15 سال قبل از وقایع شماره 1 هست........ کلا IP بازی داستانش کشش داره ولی متاسفانه قدرت نویسندگان و سخت افزار این نسل دیگه کشش نداره.خلاصه خیلی جدی نگیرید چون بازی داستان محور نبوده و بیشتر واسه گیم پلی....(نمونه همچین بازی های چند شماره ای هم تو تمام پلتفرما هست)

    .



    .
    Last edited by halflife g; 05-06-2012 at 23:09.

  10. 10 کاربر از halflife g بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    Banned
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    پست ها
    301

    پيش فرض

    میخواستم ترجمه کنم دیدم یه نفر دیگه توی باز سنتر زحمتشو کشیده:

    Bleszinski: اگر عرق بازیکنان درنیامد کار را درست انجام ندادیم




    آقای Cliff Bleszinski خالق سری Gears of War در مورد قسمت جدید این سری یعنی Judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.

    او در مصاحبه‌ای با Eurogamer بیان کرد از بازی‌هایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمی‌کنند خسته شده است. او قول داد در مولتی‌پلیر Judgment قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمت‌های بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:

    "من قول می‌دهم شما خواهید مرد! وقتی من این بازی را به صورت co-op چهار نفره بازی کردم، به صورت دولا و قوز کرده ایستاده بودم و تمرکز می‌کردم. اگر این بازی عرق شما را درنیاورد پس ما کارمان را درست انجام ندادیم."

    او همچنین در مورد ساخته شدن این بازی به دست People Can Fly توضیح داد:

    " من نمی‌گویم ما این سری را کاملا به آن‌ها واگذار کردیم، این حرکت برای مشارکت بیشتر ماست. شما به آخرین بازی Call of Duty نگاه کنید، اشخاصی از Infinity Ward و Sledgehammer بر روی آن کار کردند، حتی Raven بسته های DLC آن را ساخت. من این را به چشم یک مشارکت و همکاری نگاه می‌کنم.

    PCF در حال انجام وظیفه‌ای سنگین است اما Epic افراد بسیار زیادی در اختیار دارد که بر روی آن روزانه کار می‌کنند. تمام کارها به آزمایشگاه تست بازی ختم می‌شوند. Gears همانند بچه ماست. دو خانواده بر روی آن کار می‌کنند تا این بچه را به بالا برسانند."

    در ادامه رییس People Can Fly آقای Adrian Chmielarz گفت:

    "بهترین چیز در مورد PCF این است که ما می‌توانیم کارهای جدیدی برای این عنوان انجام دهیم. ما یک جفت چشم و نگاهی تازه هستیم.

    برخی از DNAهای عناوین قبلی ما در این عنوان وجود دارند، مخصوصا به هنگام شدت گرفتن مبارزه‌ها. ما دشمنان بیشتری در میدان خواهیم داشت و برای رسیدن به آن باید به سختی بر روی موتور بازی کار کنیم. اما زمانی که وارد انضباط داستان می‌شویم، خیلی با نظم کار می‌کنیم. ما با آن را بسیار جدی رفتار می‌کنیم."

    Eurogamer از آقای Bleszinski در سوالی پرسید که Judgment برای اوایل سال 2013 درنظر گرفته شده است. با توجه به آن که Gears of War 3 حتی یک سال هم به عرضه آن نگذشته، آیا این یک ریسک نیست که باعث فرسودگی آن شود؟

    Bleszinski در جواب پاسخ داد:

    "با توجه به عکس‌العمل طرفداران، نه.

    اما فکر می‌کنم باید با احتیاط عمل کنیم. ما فکر میکنیم جایی برای یک prequel عظیم که برابری بزرگی با سه قسمت اصلی Gears می‌کند وجود دارد. دیر یا زود زمان آن می‌رسد که به کنسول های نسل بعد مهاجرت کنیم پس می‌خواهیم از داشتن آخرین Gears عظیم مطمئن شویم.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  12. 8 کاربر از E Z I O بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    پيش فرض

    یه گیم پلی از بازی دیدم که بیشتر مد آنلاینشو نشون میداد. بازی به شدت گیراست و جای هیچ نگرانی نیست. الان این سری تو اوجه و سازنده هاش سرشار از انرژی و ایده هستن و انجین فوق العاده ای هم برای ارائه این ایده ها دارن پس دلیلی وجود نداره که دست روی دست بذارن.

    شخصیت های جدید هر دو خیلی جذابن و به شخصه همیشه توی مولتی بِیرد رو برمیداشتم و تو قسمت سه کول و بِرد نشون دادن که میتونن بار داستانی رو یدک بکشن.

    وجود کلاس برای اولین بار تو این بازی باعث یونیک شدن مولتیه این بازی میشه تا کسایی که با مولتیه سه ارتباط برقرار کردن هم نتونن بیخیال این بازی بشن.

  14. 3 کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #9

  16. 3 کاربر از E Z I O بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #10
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    محل سكونت
    بی خداحافظی...
    پست ها
    4,241

    پيش فرض

    باکس شات رسمی بازی:


  18. 3 کاربر از CRIS Joon CR7 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 7 12345 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •