معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري اعلام كرد: موافقتنامه سطح خدمات سرويسهاي اينترنتي (SLA) براي اولين بار در كشور در سال 90 بصورت زنجيرهاي عملياتي شد كه با اجراي اين موافقتنامه و نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مبلغ 6 ميليارد و 737 ميليون و 766 هزار ريال خسارت از سوي اپراتورها به مشتريان پرداخت شده است.
به گزارش ايسنا، حسن رضواني با اشاره به اينكه در اين زنجيره شركت ارتباطات زيرساخت، شركت مخابرات ايران و دارندگان پروانههاي ISP، ISDP و PAP حضور دارند، افزود: در راستاي ارتقاء حقوق ذينفعان به ويژه مردم، تمامي اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرويسهاي اينترنتي (SLA) با مشتريان خود هستند و درصورت تخلف از تعهدات بايد خسارت توافق شده را به مشتريان خود پرداخت كنند.



جواب بصورت نقل قول