موارد خاص که موجب نقض پشتيباني رايگان نوت بوکها می شوند:
1. پايان يافتن مدت زمان دوره خدمات دستگاه و قطعات جانبي نظير باطري براساس آنچه روي قطعه يا كارت گارانتي و يا در پايگاه اينترنتي سرير سرويس درج شده باشد.
2. باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل.
3. اقدام به تعمیر توسط شخص يا اشخاصي به غیر از کارشناسان سریر.
4. عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا، سرمای شديد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و به طور کلی آسيب هاي ناشي از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.
5. ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و مانند آن.
6. هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم قابل مشاهده باشد. مانند: شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، تاب برداشتگی، ترك خوردگي، سوختگی، تغییر رنگ و ...
7. هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شده و به دلایلی جز ایراد ذاتی قطعه یا اشكالات ناشی ازخط تولید کارخانه باشد. مانند: سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر مشکل برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب.
8. خرابی ظاهری سوکت ها و درگاه های ورودی و خروجی.
9. خرابی
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نوری دستگاه به دلیل لمس قسمتهای حساس ، استفاده نا صحیح و یا وارد شدن اجسامی به غیر از انواع لوح های فشرده استاندارد به داخل دستگاه به صورتي كه قطعات داخلي درايو آسیب ببينند.
10. عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهاي مجهز به خروجي USB, HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن.
11. آسیب دیدگی فن ،صفحه كليد و موس ناشي از ضربه، گرد و خاک زیاد و يا استفاده از مواد شوینده.
12. ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی ازنصب و استفاده نرم افزارهای غير استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و يا آلوده شدن سيستم به ويروس هاي كامپيوتري .
13. مخدوش شدن سريال دستگاه،موجود روي برچسب كارخانه و يا برچسب گارانتي.
پشتيباني:
1. پشتيباني رايگان سریر فقط شامل مواردي است که در طول دوره ضمانت در اثر خرابی قطعات و اشكالات ناشی از تولید در کارخانه و در شرایط عادی استفاده رخ داده باشد.
2. مشتری موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه،اطمينان حاصل كند.
3. نوت بوکهایی که در مرکز خدمات سریر تعمیر یا تعویض می شوند ، تا اتمام مدت زمان
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دستگاه اولیه تحت ضمانت سریر خواهند بود.
4. دستگاهي كه تعميرآن مقرون به صرفه نبوده ويا تولید آن متوقف شده باشد، به شرط دارا بودن شرایط گارانتی، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه خواهد شد.
5. براي ارسال دستگاه به مركز خدمات سرير ،از بسته بندي مناسب و ضد ضربه ،مانند جعبه اصلي نوت بوك استفاده كنيد.
6. مسئوليت حمل و نقل كالا به مركز خدمات پس از فروش سرير به عهده مشتري است.
7.مركز خدمات سرير مسئوليتي در قبال مفقود شدن،صدمه ديدن و يا شكستگي و ضرب ديدگي دستگاه هايي كه به صورت پستي و يا روشهاي مشابه دريافت و يا ارسال مي شوند نداشته و كليه عواقب مادي و معنوي آن به عهده شركت حامل خواهد بود.
8.قطعاتي كه زمان گارانتي آنها به اتمام رسيده و يا ضمانت آنها باطل شده است،در صورت امكان با دريافت هزينه تعمير خواهند شد.
9. چنانچه هنگام پذيرش نوت بوك موارد نقض گارانتي تشخيص داده نشود،مسئولين فني مي توانند طبق معيارهاي ذكر شده،ضمانتنامه را باطل نمايند.
10در زمان تحويل كالا و در صورت تمايل مشتري ،امكان آزمون حضوري دستگاه فراهم خواهد بود .
11.تعميرات انجام شده روي قطعات بدون گارانتي ،تا يك ماه تحت ضمانت سرير است.
12. براي حفظ اطلاعات دستگاه ،لازم است مشتري از اطلاعات ارزشمند خود يك نسخه پشتيبان تهيه كند.
13. طبق استاندارد جهاني ISO13406-2:2001 صفحه نمايشLCD/LED در صورتي معيوب شناخته شده و نيازمند تعمير و تعويض خواهد بود كه بيش از 3 نقطه تاريك يا روشن و يا 5 نقطه رنگي داشته باشد.
14. با مراجعه به سايت سرير سرويس،مي توانيد به صورت لحظه اي از وضعيت خدمت رساني به كالاي خود در گردش كار شركت مطلع شويد.
15. همچنين جديدترين
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سرير مانند فعال سازي گارانتي تكميلي نوت بوك،نحوه تمديد زمان گارانتي ،تعميرات نوت بوك هاي متفرقه و بدون گارانتي سرير و دوره هاي آموزشي سرير ،از طريق خبرنامه منتشر خواهد بود.
تاريخ بروزرساني: 1390/09/09