تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: چه نرم افزاری واسه مدل سازی خوبه؟

  1. #1
    پروفشنال armin_555's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    Minas Tirith
    پست ها
    977

    پيش فرض چه نرم افزاری واسه مدل سازی خوبه؟

    سلام.
    من میخوام شروع کنم به مدل سازی و انیمیشن و ....... واسه بازی سازی.
    از چه نرم افزاری استفاده کنم بهتره؟؟ 3d max یا maya یا ZBrush یا ..........؟؟؟
    من الان 1% 3d max بلدم ولی نرم افزارای دگ رو هیچی بلد نیستم.
    ولی 3d max خیلی پیچیده و سخته.
    کدوم یکی رو میشه سریع یاد گرفت و باهاش چند تا مدل انیمیت شده در حد متوسط واسه بازی سازی ساخت؟؟
    لطفا کمک کنید.
    ممنون.

  2. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    سلام.
    من میخوام شروع کنم به مدل سازی و انیمیشن و ....... واسه بازی سازی.
    از چه نرم افزاری استفاده کنم بهتره؟؟ 3d max یا maya یا ZBrush یا ..........؟؟؟
    من الان 1% 3d max بلدم ولی نرم افزارای دگ رو هیچی بلد نیستم.
    ولی 3d max خیلی پیچیده و سخته.
    کدوم یکی رو میشه سریع یاد گرفت و باهاش چند تا مدل انیمیت شده در حد متوسط واسه بازی سازی ساخت؟؟
    لطفا کمک کنید.
    ممنون.
    من بهت بلندر رو پیشنهاد میدم ... هم مجانیه هم پیچیدگی مکس و مایا رو نداره(البته در حد تجربه خودم گفتم)

  3. 3 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال armin_555's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    Minas Tirith
    پست ها
    977

    پيش فرض

    ممنون از پیشنهادت.
    خودت با بلندر کار میکنی؟ مزیتش نسبت به بقیه چیه؟ چقد طول میکشه یاد بگیرمش؟

    لطفا بقیه هم نظر بدن.

  5. این کاربر از armin_555 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    سلام

    به نظر من خودت تست کن ببین با کدوم راحت تر میتونی کار کنی ! من با مکس کار میکنم + زی براش ولی پیشنهادم اینه که از مایا و زی براش استفاده کنی . خودم چون از اول با مکس کار کردم محیط مایا برام سخته ولی مایا امکانات بیشتری داره چون یکی از دوستام مایا کاره از نزدیک امکاناتش رو دیدم و از مکس بهتره . بلندر هم کار نکردم که نظر بدم .

    راستی سینما فوردی هم هست .

  7. این کاربر از iload بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض

    من میگم 3d max !
    چون منابع آموزشی بیشتری داره و تو گذشته هم همیشه یه قدم جلوتر از مایا بود
    من از سن 10 سالگی رفتم سراغ مایا اما نتونستم باهاش کار کنم و ولش کردم
    تو سن 12 سالگی رفتم سراغ تری دی مکس و چند وقتی کار کردم و گذاشتمش کنار
    تو سن 15 سالگی دوباره شدیدا رفتم سراغ مکس و خیلی روش کار کردم
    تو سن 17 سالگی رفتم سراغ مایا و دوباره خوشم نیومد و برگشتم رو مکس
    تو سن 20 سالگی دوباره مکس رو شروع کردم
    الان هم که 23 سالمه هنوز تری دی مکس کار میکنم

    درکل به نظر من تری دی مکس به خاطر اینکه تو تمام دنیا بیشتر مورد استفاده قرار میگیره بهتره
    اما جدیدا داره از بقیه عقب می افته ولی بازم تو مدلسازی تری دی مکس سر تره

  9. 3 کاربر از anti-military بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    پروفشنال Devicestreet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2012
    محل سكونت
    BATTLELOG :|
    پست ها
    920

    پيش فرض

    من مکس رو پیشنهاد می کنم یادگیریش علاقه حوصله می خاد

  11. این کاربر از Devicestreet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    ببنین آرمین سلیقه ای هست این انتخاب هرکسی یک چیزی میگه.

    بلندر به نظر من برای تو بهتره تازه رایگان هم هست.

  13. 2 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    بلندر سریع ترین و پیشرفته ترین ابزار مدل سازی رو در بین همه ی سافت های دیگه داره همچنین در UV.
    تیم دو لوپ خیلی قوی داره و سورس باز هم که هست و برنامه نویسان زیادی در توسعه و پیشرفت و همچنین دیباگش دخیل هستند.
    جدید ترین معماری مدل سازی در بلندر هم B-Mesh هست که اصلی ترین ابزارس هم NGone هست که که این امکان رو میده که به جای اینکه فقط از پولیگون های 4 راسی یا سه راسی استفاده کنیم در پروسه مدل سازی از اشکال با بیش از 4 راس به هم متصل استفاده کنیم که بسیار پرکاربرده و و همچنین پروسه مدل سازی رو خیلی اسون تر و بهینه تر میکنه(و اینم مثل ابزار های دیگه که اتودسک از بلندر دزدید و تو مکس جاسازی کرد میدزده و تو تولست های مکس یا مایا جا میده!).

  15. این کاربر از M0hsen3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    خودت با بلندر کار میکنی؟ مزیتش نسبت به بقیه چیه؟ چقد طول میکشه یاد بگیرمش؟
    این مهم ترین مزیتش

    ببنین آرمین سلیقه ای هست این انتخاب هرکسی یک چیزی میگه.

    بلندر به نظر من برای تو بهتره تازه رایگان هم هست.
    ببین تقریبا همه ی برنامه های مدلسازی یه کار رو انجام میدن و همشون باید با ورتکس ها و چند ضلعی ها و ... سروکار داشته باشی تفاوت اصلی محیط های کاربری شون هست .
    من اول مکس کار کردم خوشم نیومد سوییچ کردم رو بلندر . مدت زمان یادگیری هم به خودت بستگی داره دقیقا مثل زمان یادگیری گیم میکر!!
    البته یه سری آموزش فارسی تو همین فروشگاه P30world هست که اگه بخری کارت بیشتر راه میافته...



  17. 2 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    بلندر سریع ترین و پیشرفته ترین ابزار مدل سازی رو در بین همه ی سافت های دیگه داره همچنین در UV.
    تیم دو لوپ خیلی قوی داره و سورس باز هم که هست و برنامه نویسان زیادی در توسعه و پیشرفت و همچنین دیباگش دخیل هستند.
    جدید ترین معماری مدل سازی در بلندر هم B-Mesh هست که اصلی ترین ابزارس هم NGone هست که که این امکان رو میده که به جای اینکه فقط از پولیگون های 4 راسی یا سه راسی استفاده کنیم در پروسه مدل سازی از اشکال با بیش از 4 راس به هم متصل استفاده کنیم که بسیار پرکاربرده و و همچنین پروسه مدل سازی رو خیلی اسون تر و بهینه تر میکنه(و اینم مثل ابزار های دیگه که اتودسک از بلندر دزدید و تو مکس جاسازی کرد میدزده و تو تولست های مکس یا مایا جا میده!).
    محسن این چیزی که میگی تو سینما 4ی bridge نام داره. دقیقا همین کارشه!

  19. 2 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •