تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: گارانتی ویستا پخش رایانه نخر

  1. #1
    در آغاز فعالیت navid_sa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    10

    پيش فرض گارانتی ویستا پخش رایانه نخر

    گارانتی ویستا پخش رایانه نخر

    با سلام خدمت همه دوستان

    در تاریخ 90/11/25 هارد اینترنال 1.5 ترا سیگیت را که دچار مشکل شده بود به گارانتی ویستا پخش رایانه تحویل دادم بعد از گذشت یک ماه گفتند که هارد 1.5 موجودی نداریم اگر می خواهید باید تا بعد از عید صبر کنید یا اگه

    عجله دارید یه هارد 1 بدیم بهتون با 25 تومن پول! منم گفتم که تفاوت هارد 1 و 1.5 تو بازار 100 تومنه چرا 25 تومن می دید گفت همینه که هست!

    منم گفتم فکر میکنم بهتون خبر میدم

    چون قبل عید بود و احتیاج شدیدی به سیستم داشتم ، دو روز بعدش زنگ زدم گفتم آقا قبول همون هارد 1 ترا رو بدبد. بعد طرف گفت باید صبر کنی تا بعد عید ؟؟؟

    ما رو میگی شوکه شدیم .

    گفتم یعنی که چه اگه قراره بعد عید بدیدپس من همون 1.5 ترا خودمو میخوام .

    حالا امروز 91/01/16 زنگ زدم طرف میگه فقط 1 ترا داریم همینه که هست . منم مجبور شدم هارد 1 رو بگیرم با 25 تومن پول .

    قضاوت با خودتون اسم اینکارو چی میشه گذاشت ؟

    گزینه 1. خدمات پس از فروش گزینه 2.مشتری مداری گزینه 3.رضایت مشتری گزینه 4.همه موارد


    حالا یه جمله خنده دار تو سایت ویستا پخش رایانه که توجه شما را به آن جلب می کنم:


    رضایت مشتری کلید رشد و موفقیت مستمر ما در بازار است.


    کلید که نیست شاه کلیده

  2. 7 کاربر از navid_sa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Nov 2004
    محل سكونت
    شيراز
    پست ها
    408

    پيش فرض

    من شیراز بردم نمایندگی هم داشت فرستادن البته موقعی هارد ارزون بود یک ماه بعد یه هارد نو دادند بهم
    مشکلی هم نداشتم
    شما به نظر من یا نمی گرفتی یا می رفتی اتحادیه برای پیگیری قضیه

  4. این کاربر از internet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    کاربر فعال انجمن لپ تاپ و بُعد نرم‌افزاری انجمن هنر هفتم
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    3,306

    پيش فرض

    الان وضع هارد خرابه، احتمال این اتفاقات هست.
    چون اختلاف قیمت آنقدر زیاد شده که خیلی از شرکتها میگویند که هارد نو نداریم، اگه میخوای پول خرید همان هارد قبلی را بهت میدیم.

    اگرچه بنظرم اگه شما کوتاه نیاییی، مجبور میشوند که قبول کنند.

    internet هم درست میگویند، حتما از طریق اتحادیه پیگیری کنید.

  6. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    پست ها
    2

    پيش فرض

    شما باید یه کار دیگه می کردی ...
    میگفتی من 25 تومن میدم یه هارد 2 ترا بهم بدین.
    اون موقع قیافشون دیدن داشت!!!

  7. این کاربر از matrix007 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    در آغاز فعالیت navid_sa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    10

    پيش فرض

    شما باید یه کار دیگه می کردی ...
    میگفتی من 25 تومن میدم یه هارد 2 ترا بهم بدین.
    اون موقع قیافشون دیدن داشت!!!
    گفتم. حتی گفتم ما به تفاوتشو به قیمت بازار میدم ولی گفتش که هارد 2 ترا هم نداریم. قیافشم اینجوری بود

  9. 2 کاربر از navid_sa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    2

    پيش فرض

    بدترین گارانتی ویستا هست. من یه تبلت نوی نو زدم روشن بشه روشن نشد . رفتم دادم اونجا الان یک ماه و نیم هست میگذره هر دفعه زنگ زدن یه چرت و پرتی میگن بهم. یا قطعه نداریم یا باید بره اونطرف تعویض بشه و هزار تا مورد دیگه که بهم گفتند. بهشون میگم مگه گارانتی تعویض نگفتین هست میگه آره ولی تعویض قطعه. تو دلم گفتم غلط کردین پس میگین گارانتی تعویض هست. حالم داره بهم میخوره دو میلیون پول تبلت فونپد ایسوس دادم الان یک ماه و نیم هست هنوز به دستم نرسیده . راهنمایی کنید کجا برم برای شکایت آخه . یه بار رفتم اونجا داد زدم سرشون یه قلچماق وایساده اونجا میخواست با باتون من رو بزنه میگم آقا جواب من رو بدین چه دلیلی داره این همه زمان آخه من چه گناهی کردم خب یه نو بهم بدین من برم بعد هر غلطی میخواین بکنید روی این تبلتی که دادم بهتون.

  11. این کاربر از siamercedes بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    کاربر فعال انجمن لپ تاپ و بُعد نرم‌افزاری انجمن هنر هفتم
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    3,306

  13. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    1,506

    پيش فرض

    بهشون میگم مگه گارانتی تعویض نگفتین هست میگه آره ولی تعویض قطعه. تو دلم گفتم غلط کردین پس میگین گارانتی تعویض هست.
    عجـــــــــــــب

  14. #9
    داره خودمونی میشه Ch@pooL's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    teh
    پست ها
    100

    پيش فرض

    کلا خیلی شرکت داغونیه!! (@#$#@$)
    سر یه مادربورد هم همین کارو با من کردن یه مادربردو بردم گفتن باید تعویض کنیم ولی نمونشو نداریم فقط یه مدل داریم که چند نسل قبل از مال من بود 100 و خرده ایم گرونتر بود !!!! هیچی دیگه منم با چند نفر مشورت کردم گفتن اگه همون گرونرو نگیری هیچی که دستتو نمیگیره اشکتم درمیارن انقدر میدونن !! منم گرفتم دیگه

    قضاوت با خودتون اسم اینکارو چی میشه گذاشت ؟

    گزینه 1. خدمات پس از فروش گزینه 2.مشتری مداری گزینه 3.رضایت مشتری گزینه 4.همه موارد
    جواب این سوالتم به نظرم دزدیه ! باور کن سعیمم کردم ! هیچ جوری دیگه ای نتونستم برا خودم توجیه کنم!

  15. #10
    آخر فروم باز امید رض's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2013
    محل سكونت
    شهر موبیوس
    پست ها
    1,793

    پيش فرض

    گارانتی ویستا پخش رایانه نخر

    با سلام خدمت همه دوستان

    در تاریخ 90/11/25 هارد اینترنال 1.5 ترا سیگیت را که دچار مشکل شده بود به گارانتی ویستا پخش رایانه تحویل دادم بعد از گذشت یک ماه گفتند که هارد 1.5 موجودی نداریم اگر می خواهید باید تا بعد از عید صبر کنید یا اگه

    عجله دارید یه هارد 1 بدیم بهتون با 25 تومن پول! منم گفتم که تفاوت هارد 1 و 1.5 تو بازار 100 تومنه چرا 25 تومن می دید گفت همینه که هست!

    منم گفتم فکر میکنم بهتون خبر میدم

    چون قبل عید بود و احتیاج شدیدی به سیستم داشتم ، دو روز بعدش زنگ زدم گفتم آقا قبول همون هارد 1 ترا رو بدبد. بعد طرف گفت باید صبر کنی تا بعد عید ؟؟؟

    ما رو میگی شوکه شدیم .

    گفتم یعنی که چه اگه قراره بعد عید بدیدپس من همون 1.5 ترا خودمو میخوام .

    حالا امروز 91/01/16 زنگ زدم طرف میگه فقط 1 ترا داریم همینه که هست . منم مجبور شدم هارد 1 رو بگیرم با 25 تومن پول .

    قضاوت با خودتون اسم اینکارو چی میشه گذاشت ؟

    گزینه 1. خدمات پس از فروش گزینه 2.مشتری مداری گزینه 3.رضایت مشتری گزینه 4.همه موارد


    حالا یه جمله خنده دار تو سایت ویستا پخش رایانه که توجه شما را به آن جلب می کنم:


    رضایت مشتری کلید رشد و موفقیت مستمر ما در بازار است.


    کلید که نیست شاه کلیده
    واقعاخوب شد که گفتی گل گفتی دوست عزیز منم معتبرترین گارانتیو برای یکی ازقطعات کامپیوتر گرفتم یعنی ازاون دزد ترتوبازارندیده بودم گارانتی پایتخت بود یعنی بدجوری سوخاسوخا سرم کلاه گذاشتم بهترین گارانتی بازار فیوجرهستش من یعنی کلاکیف کردم ازمرام نمی خوام تبلیغ کنما ولی باچشمت نبینی باورنمیکنی وتازه 3سال گارانتی هم داره ولی گارانتی پایتخت 1.5سال هست هرقطعه کامپیوتر نه اصلا برخورد خوبی بامشتری دارن نه این که کلا سوختگی قطعاتو قبول ندارن فقط اسمش گارانتیه دیگه واقانمیدونستم ازاین دوزدترهم توبازارهست

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •