تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: طراحی بازی

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    پست ها
    1

    9 طراحی بازی

    با سلام کسی میتونه به من کمک کنه؟
    طراحی یک بازی هواپیمتی متحرک که از میان موانع و بدون برخورد با آنها عبور داده و به مقصد برسد و بر اساس زمان تلف شده امتیاز وی محاسبه شود. در صورت برخورد وی با 2 مانع ادامه بازی امکانپذیر نباشد.

    ممنون میشم کمک کنید

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه sosani2007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2012
    محل سكونت
    گناباد
    پست ها
    293

    پيش فرض

    با سلام کسی میتونه به من کمک کنه؟
    طراحی یک بازی هواپیمتی متحرک که از میان موانع و بدون برخورد با آنها عبور داده و به مقصد برسد و بر اساس زمان تلف شده امتیاز وی محاسبه شود. در صورت برخورد وی با 2 مانع ادامه بازی امکانپذیر نباشد.

    ممنون میشم کمک کنید
    به این نمی گنبازی می گن پروژه درضمن برای افزایش سرعت بازیتون بهتره از فایل های DLL (Dinamic Link Library) استفاده کنی چون من شنیدم فایل های DLL سرعت برنامتون رو تا 5 درصد افزایش می ده
    بعدش هم اگر بخواهید زمان تلف شده رو محاسبه کنید بهتره از این API استفاده کنی تا بتونی با سرعت کمتر از 55 میلی ثانیه یعنی سرعتی دقیق تر از سرعت تایمر ویژوال بیسیک استفاده کنی ، تایمر ویژوال بیسیک با اختلاف 55 میلی ثانیه هستش
    در ضمن این API حتما به دردتون می خوره حتماً ازش استفاده کنید
    Public Declare Function GetTickCount Lib "kernel32" Alias "GetTickCount" () As Long

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •