تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: راهنمايي درمورد گارانتي قطعات خريداري شده

  1. #1
    داره خودمونی میشه internet-forum's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    تهران - منطقه 3
    پست ها
    120

    پيش فرض راهنمايي درمورد گارانتي قطعات خريداري شده

    سلام دوستان
    ديروز يدونه مادربرد Asus A97 pro با گارانتي الماس خريدم ولي توي جعبش هيچ كارت و دفترچه گارانتي نداره جز يدونه هولوگرام روي خوده مادربرد
    و
    2تا رم Corsair 4g گرفتم اونم هيچ نشانه اي از گارانتي نداره,كه فروشنده گفت گارانتيش همون سريال نامبره رو جعبشه
    حالا واقعا بايد اينجوري باشه يا سركاريه و گارانتي ندارن؟
    ممنون

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_eshghi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    277

    پيش فرض

    برای مینبرد روی هلوگرام تاریخ انقضای گارانتیت نوشته شده باشه مشکلی نیست
    فقط فاکتور فروشش رو تا 3 سال پیش خودت یه جای محفوظ نگه دار
    برای رم هم روی رم هلوگرام داره
    فکتور خریدش رو داشته باش و اگه مشکل داشت همراه رمت با هم ببر فروشگاهی که خریدی

  3. #3
    داره خودمونی میشه internet-forum's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    تهران - منطقه 3
    پست ها
    120

    پيش فرض

    ممنون دوست عزيز , يعني پس مثل سي پي يو نيازي به كارت گارانتي نيستش و فقط همون هولوكرام ها همراه فاكتور خريد كفايت ميكنن , خيلي ممنون

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •