سلام خدمت دوستان عزیز;
ممکنه عنوان تایپیک مسخره باشه ولی سوال من راجب قدرت این دو نیست.
من میخوام یک بازی دقیقا" کپی لیمبو بسازم تا الان تونستم 35% ش رو تو گیم میکر پیاده کنم.
برای فیزیک و رگدول هم از اکستریم فیزیک استفاده کردم.
ولی الان من تو یه چیز موندم:
این بازی رو با گیم میکر بسازم یا UDK?
میدونم که UDK یک موتور سه بعدیه ولی میشه توش یه بازی پلتفرمر سه بعدی که نزدیک به دو بعدیه ساخت.
هر یک مزیت خودش رو داره مثلا" تو گیم میکر میشه از افکت های بینظیر فتوشاپ استفاده کرد و تو UDK هم میشه از گرافیک فوق قویش استفاده کرد و مجبور میشم مدل سازی کنم که این یکی از مشکلاته چون زیاد وقت ندارم.
من نه تو طراحی دو بعدی مشکل دارم نه تو سه بعدی نه تو برنامه نویسی.
نظر شما چیه؟ اگه لیمبو همون سبک و همون ژانر ولی سه بعدی بود؟ جذاب می شد؟
من این بازی رو با کدوم انجین بسازم؟
نظر شما خیلی برام مهمه.
اگه تایپیک بی ربطه معذرت میخوام.
ممنونم