تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: مشکل حل نشدنی

  1. #1
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض مشکل حل نشدنی

    سلام

    اقا من الان یک ساله درگیر این مشکل هستم چند بار هم تو تاپک عیب یابی مطرح کردم ولی جواب درستی نگرفتم

    حالا متخصص ها بیاید و کمکم کنید

    من یه پراید مدل 84 انژکتوری 15 ماه پیش خریدم که دوگانه دستی هست . در حرکت با بنزین ابدا هیچ مشکلی نداره ولی وقتی با گاز میرم در سرعت های پایین مثلا رو سرعت گیر که سرعت کم میکنم و رد شدم و با مثلا با دنده 2 ادامه میدم یا حتی موقع راه افتادن و در کل در سرعت های پایین ماشین یه تقه میزنه البته این مشکل دائمی نیستا بعضی وقتا اینجور میشه شاید 10 باری اینجور نشه ولی یه دفه تو سرعت کم یه تقه میزنه . شاید در روز یه بار 5 دفه یه موقع هم 1 دفعه بیشر نشه فقط هم روی گاز

    حالا پیش تعمییر کار cng رفتم پیش مکانیک ماهر رفتم میگن باید شمع عوض کنی عوض کردم فایده نداشت وایر شمع عوض کردم بازم درست نشد دیگه هیچ کدوم نمیدونن چی جوا بدن تاحالا 2بار شمع عوض کردم ولی خوب نشد.

    دوستان شما ببگید کسی چنین تجربه ای داره اخه من چیکار کنتم نمیشه که هی شمع یا وایر عوض کنم و پل الکی بدم . چون میگن این مشکل فقط از شمعها هست ولی با عوض کردن هم درست نشد


    دیگه خسته شدم کمک کنید

    ممنون . اگه نکته مبهمی یا سوالی بود بگید تا جواب بدم

  2. #2
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض

    کسی نیست به ما کمک کنه ؟؟

  3. #3
    ناظر فوتبال خارجی و مسابقه و سرگرمی Reza31001's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    3,760

    پيش فرض

    ما هم 6 ماه پیش دقیقا همین مشکل (پراید انژکتوری دوگانه دستی 83) رو داشتیم هر کار کردیم نشد
    همه هم میگن از شمع و وایر هست فقط بار آخر که وایر رو عوض کردیم ( بعد گشتن تو نصف شهر برای پیدا کردن جنس اصل که وجود نداره ) یه هفته 10 روزی درست بود ولی باز روز از نو روزی از نو

    به نظر من از همون وایر هست چون هر بار که عوض کردم یه تغییری هر چند کوچیک احساس میکردم بار آخر هم یه مدت مشکلی نبود ولی باز شروع شد
    منتها برای حل این مشکل نیاز به قطعات یدکی با کیفیت هست که البته وجود نداره

  4. #4
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض

    من هم وقتی وایر عوض کردم یا شمع عوض میکنم تا حدود یه 80 کیلومتر که میرم مشکلی نداره ولی باز دوباره شروع میشه

    اخه نمیشه که هر روز رفت وایر یا شمع نو خرید و هی عوض کرد .باید یه راه اساسی باشه


    حالا اصلا این اتفاق میفته برا موتور ماشین ضرر داره یا نه اگه نداره که بیخیالش بشیم . اخه چقدر پول شمع بدم

  5. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafabad2007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    414

    پيش فرض

    نگا دادا مال منم که 88 فابریک کارخونه ای بود داره راه میری توی سرعت پایین یکدفعه ماشین عطسه میزد انگار یه چیزی توی موتور ترکید رفتم وایرای ماشین رو عوض کردم درست شد
    یه سوال تا حالا دلکو شو دادی یه نگاه بکنن ببینن درسته

  6. #6
    آخر فروم باز pooria-ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    سگ دونی (تهران)
    پست ها
    2,024

    پيش فرض

    اگه تهران بودی یه جای کار درست بهت معرفی میکردم بری که مشکلت رو حل کنه
    که نیستی
    تو شهر خودتون بگرد یه CNG کار حسابی گیر بنداز،قبل از اون یه سر برو تو TT مشکلت رو مطرح کن بچه ها کمکت میکنن
    موفق باشی

  7. #7
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض

    TT كجست ديگه؟

    نگا دادا مال منم که 88 فابریک کارخونه ای بود داره راه میری توی سرعت پایین یکدفعه ماشین عطسه میزد انگار یه چیزی توی موتور ترکید رفتم وایرای ماشین رو عوض کردم درست شد
    منم عوض كردم ولي فايده نداشت
    دلگو را نشون ندادم

    بلاخره چيكار كنم

  8. #8

  9. این کاربر از hossein.az بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #9
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    سلام

    اقا من الان یک ساله درگیر این مشکل هستم چند بار هم تو تاپک عیب یابی مطرح کردم ولی جواب درستی نگرفتم

    حالا متخصص ها بیاید و کمکم کنید

    من یه پراید مدل 84 انژکتوری 15 ماه پیش خریدم که دوگانه دستی هست . در حرکت با بنزین ابدا هیچ مشکلی نداره ولی وقتی با گاز میرم در سرعت های پایین مثلا رو سرعت گیر که سرعت کم میکنم و رد شدم و با مثلا با دنده 2 ادامه میدم یا حتی موقع راه افتادن و در کل در سرعت های پایین ماشین یه تقه میزنه البته این مشکل دائمی نیستا بعضی وقتا اینجور میشه شاید 10 باری اینجور نشه ولی یه دفه تو سرعت کم یه تقه میزنه . شاید در روز یه بار 5 دفه یه موقع هم 1 دفعه بیشر نشه فقط هم روی گاز

    حالا پیش تعمییر کار cng رفتم پیش مکانیک ماهر رفتم میگن باید شمع عوض کنی عوض کردم فایده نداشت وایر شمع عوض کردم بازم درست نشد دیگه هیچ کدوم نمیدونن چی جوا بدن تاحالا 2بار شمع عوض کردم ولی خوب نشد.

    دوستان شما ببگید کسی چنین تجربه ای داره اخه من چیکار کنتم نمیشه که هی شمع یا وایر عوض کنم و پل الکی بدم . چون میگن این مشکل فقط از شمعها هست ولی با عوض کردن هم درست نشد


    دیگه خسته شدم کمک کنید

    ممنون . اگه نکته مبهمی یا سوالی بود بگید تا جواب بدم
    اين به اصطلاح تقه زدن از دو چيز مي تونه باشه:
    1. سيستم برق رساني
    2. سيستم سوخت رساني
    سيستم برق فقط شمع و واير نيست و در حقيقت مهمترين بخش اين سيستم كوئل دوبله (در خودروي مورد بحث شما) كه اگه ضعيف شده باشه اين مشكل يا مشكل عطسه كردن ماشين پيش مياد.
    اما سوخت رساني:
    چون مدلهاي 84 و 85 و اوايل 86 به طور استاندارد دوگانه نيستند يه آدوانسر و ايمولاتور ساده براي استفاده از سوخت گاز دارند كه چندان قادر به تنظيم دقيق نيست، به همين دليل معمولا تنظيم سوخت گاز رگلاتور اين خودروها بايد خيلي دقيق صورت بگيره كه البته باز هم در همه موارد جوابگو نيست.
    با همه توضيحات بالا و توضيحات شما من حدس مي زنم مشكل شما از قسمت دوم يعني تنظيم خروجي گاز رگلاتوره كه جوابگوي دور موتورها و سرعتهاي خاصيه. اين يه حدس بر اساس اطلاعات داده شده از طرف شماست وگرنه تا از نزديك نبينم نمي تونم چيز قطعي بگم.

  11. 5 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #10
    آخر فروم باز mr_khodaei2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    esfahan
    پست ها
    1,995

    پيش فرض

    ممنون از توضيحاتتون

    اول برم كوئل ماشينم رو چك كنم يا با يكي ديگه عوض كنم ببينم خوب ميشه يا نه اگر هم نشد مشكل شماره 2 هست

    براي حل مشكل شماره 2 كه گفتيد بايد چيكار بكنم

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •