تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: سوال در مورد گارانتی سام سرویس

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه techno_magical's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    Tehran-Pasdaran
    پست ها
    313

    پيش فرض سوال در مورد گارانتی سام سرویس

    سلام دوستان.آقا من امروز یه تلویزیون پلاسما و یه سینما خونواده گرفتم.کلی ذوق دارم بازش کنم اما نصاب فردا می تونه بیاد.اگر خودم بازش کنم نصبش کنم گارانتیش باطل میشه؟یا نمایندگی چرت می گفت؟تو دستگاه کارتی هست که قرار باشه نصاب مهر کنه؟

  2. این کاربر از techno_magical بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    کاربر فعال انجمن لپ تاپ و بُعد نرم‌افزاری انجمن هنر هفتم
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    3,306

    پيش فرض

    به به مبارکه.
    بالاخره پلاسما خریدی. انتخاب خوبی کردی.

    کارت نیست. یک برگه هست که باید توسط نصاب پر بشه و امضا بشه که دستگاه سالم تحویل شد و ... .

    یه کم صبر داشته باش! از قدیم گفتند عجله کار شیطونه.

    بعد اگر خدای نکرده دستگاه مشکلی داشته باشه، و شما نصب کنی که دیگه نمایندگی قبول نمیکنه که از اول ایراد داشته.

  4. 2 کاربر از amir_t6262 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    6

    پيش فرض

    سوال در مورد گارانتی -من چند روز پیش یه ال ای در 46 ای اس 6960 خردیم در هنگام نصب توسط نصاب سام سرویس هنگام روشن شدن سمت راست پنل خطوط مورب دیده می شود و به گفته نصاب ایراد دارد در تماس با سام سرویس گفت باید پنل دستگاه شما تعویض گردد مخواستم از دوستان بپرسم دستگاهی که ایراد فنی توسط نصاب حین نصب تشخیص داده شده باید تعویض گردد یا تعمیر باتشکر

  6. #4
    آخر فروم باز hasanoooooooo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    2,894

    پيش فرض

    در اصل باید عوضش کنن! ولی اینجا ایران هست و گارانتی هم معنی خاصی نمیده! .

  7. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    6

    پيش فرض

    جایی سراغ داری ازشون شکایت بکنم

  8. #6
    داره خودمونی میشه همساده's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2012
    پست ها
    113

    پيش فرض

    در اصل باید عوضش کنن! ولی اینجا ایران هست و گارانتی هم معنی خاصی نمیده! .
    زنگ بزن بهشون گیر بده
    ببین بخش رضایت مشتری داره
    تو اینترنت یکم پخش کن و تاپیک بزن و بهشون بگو تو نت پر می کنم
    اینطوری معمولا می ترسن
    خاک تو سر سامسونگ

  9. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    6

    پيش فرض

    فقط یه شماره 8255 شماره دیگه دارید زنگ بزم

  10. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2012
    پست ها
    6

    پيش فرض

    با سلام با پیگیری مداوم و گیر دادن سه پیچ قرار شده تلویزیون عوض کنن در تاریخ 21 سفارش جایگزین گذاشتن قراره تا یه هفته ارسال کنن با تشکر

  11. 4 کاربر از alpha88 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •