تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 97 123451151 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 968

نام تاپيک: Assassin's Creed III

  1. #1
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,487

    پيش فرض Assassin's Creed III



    Assassin's Creed III

    سازنده : Ubisoft Montreal
    ناشر : Ubisoft

    موتور : Anvil 2.0

    ژانر : Historic Action Adventure ،Open World
    مد : Multi-Player] Single-Player اعلام خواهد شد]

    پلتفرم ها : PlayStation 3 ،Xbox 360 ،PC
    تاریخ انتشار : October 30, 2012

    درجه : PEGI: 18

    سیستم مورد نیاز : معرفی نشده.

    وب سایت : AssassinsCreed.UBI.com

    __________________


    آزادی و مرگ

    تاریخ آنگونه که شما خوانده اید درست نیست. تنها دلیل انقلاب آمریکا به وجود آوردن پایه های دموکراسی غربی نبود و در واقع از اثرات جنگ و نزاعی طولانی تر بود که از هزاران سال پیش وجود داشت. در پشت مانورهای نظامی شجاعانه شورشی های آمریکایی و فرمانده گمنام آنها، جرج واشنگتن (George Washington)، نیروهای دیگری هم بودند که در سایه ها حرکت می کردند و می خواستند با دست بردن در رویدادهای بزرگ مسیر تاریخ را عوض کنند. در میان آن کشمکش یک قهرمان به پاخواست که میان میراث بومی و باستانی خود و سرنوشتی برای ملحق شدن به گروهی مخفی مردان و زنان از سراسر جهان، اساسین‌ها، گرفتار شده بود. Assassin's Creed III این داستان نا نوشته تاریخ و دلایل واقعی نبرد استقلال را بازگو خواهد کرد و در همین راه نیز تمام قوانینی که در مورد این سری بزرگ می دانید تغییر خواهد داد.

    بعد از سه بازی در سه سال پشت سر هم، Assassin's Creed ریتمی خاص به خود گرفته است. هر عنوان با تجربه ای سینماتیک داستان به یادماندنی یک جوان نجیب‌زاده ایتالیایی را روایت می کرد که به دنبال انتقام، کسب تجربه و یافتن هدف برای زندگی پر از جنگ و کشت و کشتار خود بود. در این سالها کم کم موضوع و دنیایی که این سری پیش گرفته بود رو به افول گذاشت و هر دفعه شهری قدیمی را نمایش می داد که ماموریت ها، فعالیتها و تجاربی که می شد به دست آورد بسیار شبیه به هم بودند. وقتی بازیکن ها مشغول Brotherhood و Revelations بودند، تیمی برجسته از طراحان و برنامه نویسان بعد از اتمام پروژه AC 2 سخت مشغول بازسازی این سری و ساخت نسخه ای که بتواند گیمرهای جدید را به خود جذب کند، بودند و در عین حال سعی داشتند چیزهایی که مورد توجه طرفداران این سری است دست نخورده باقی بمانند.


    الکس هاچینسن (Alex Hutchinson) کارگردان هنری بازی توضیح می دهد: "هدف ما این است که چیزی کاملا جدید بسازیم در عین حال به این سری پایبند بمانیم. مردم هم حس آشنای AC های قبلی را می خواهند و هم چیزی کاملا تازه. پس ما هم در AC III همان سیستم آشنای مبارزات، مسیریابی و مخفی کاری را داریم اما با محیط های کاملا جدید و راه های کاملا جدید برای استفاده از آنها و گسترش آنها"

    تیم سازنده AC III با دو سال کاری که انجام داده اند و نیز ماه هایی که به پاییز، زمان انتشار آن، باقی مانده امیدوارند پاسخ سوالات طرفداران را بدهند. دنیایی جاه طلبانه که این سری را به قرن 18 می برد تا بازیکنان شاهد طلوع دموکراسی در جهان نو (نامی که اروپاییان بعد از کشف آمریکا به آن دادند) باشند. شخصیتی جدید با دیدی قهرمانانه و در عین حال تازه وارد جای اتزیوی دلیر و با ابهت را خواهد گرفت. سیستم گشت و گذار دچار تغییراتی شده است و بازیکنان در کنار جست و خیز از بالای کلیساها، قلعه ها و دیوارهای شهر اینبار می توانند از درختان نیز بالا بروند و یا از روی آنها و تپه ها به همان آسانی قبلی بپرند. مبارزات بر پایه ی سرعت و شدت خواهد بود و در پس همه اینها ورژن جدیدی از موتور پایه ستوده شده یوبی‌سافت، Anvil، یکی از زیباترین گرافیک های نسل حاظر را به نمایش خواهد گذاشت؛ از هزاران سربازانی که در نبردهای خونین شرکت خواهند داشت تا حالت های چهره شخصیت ها در نماهای نزدیک میان پرده ها. برای آنهایی که منتظر حرکت رو به جلو برای یکی از کلیدی ترین سری بازیهای یوبی‌سافت بوده اند باید بگوییم که زمان آن فرا رسیده است.

    کانون توجه نسخه بعدی این سری شخصیت جدید آن است. آدمکش (Assassin) جدید خود را کانر (Conner) می نامد اما کسانی که او را بزرگ کرده اند به او Ratohnhake:ton - که به صورت Ra-doon-ha-gay-doo تلفظ می شود - می گویند. از الطایر خونسرد تا اتزیوی نجیب زاده و پرشور، طرفداران انتظارات بسیار زیادی از هر قهرمان جدیدی برای این سری دارند. به نظر می رسد کانر چیزی جدید به میدان خواهد آورد. او از پدری انگلیسی و سفیدپوست و مادری بومی آمریکایی متولد شده است و فرهنگ هیچ کدام از انها را به خود نگرفته است. هاچینسن می گوید: "ما عمدا می خواستیم این حالت دوگانگی را اعمال کنیم" و ادامه می دهد: "او نه فرهنگ پدرش و نه فرهنگ مادرش را دارد. اگر ما می خواهیم درمورد انقلاب آمریکا صحبت کنیم، نمی خواهیم که نقش مل گیبسون در فیلم میهن پرست (The Patriot) را بازی کنید، و نمی خواهیم لباس فرم نظامی بپوشید. دنیای AC از همه اینها یک قدم عقبتر است."

    بازیکنان دوران جوانی کانر را که در بین موهاک ها (Mohawk) بزرگ شده است، در مرزهای آمریکا تجربه خواهند کرد و شاهد خواهند بود که چگونه قبیله کانر در مواجه با سفید پوست‌ها تلفات ویران کننده متحمل شده است. این مواجهه با نابود شدن دهکده‌ای که کانر در آن زندگی می کرد شدت می گیرد. به جای انتقام گیری، اتفاقات مصیبت باری کانر را به سمت مبارزه با استبداد و عدالت خواهی سوق می دهد. هاچینسن در این باره می گوید: "ما می خواستیم کانر چیزی فراتر از یک آزادی خواه باشد. او به دنبال انتقام شخصی نیست. اگر او بی عدالتی ببیند، برای کمک خواهد امد." کانر که برای مناطق مرزی تربیت شده با شاهد بودن اینهمه نابرابری در اطرافش سعی می کند همه این افراد بدکار را به سزای اعمالشان برساند و برای رسیدن به این هدف به انجمن آدمکشان می پیوندد.



    با اینکه لباس سفید و کلاه کانر شبیه قبل است اما او تنها یک شخصیت که فقط قیافه اش تغییر یافته باشد نیست. هاچینسن در موردش می گوید: "او بیشتر شبیه یک شکارچی است." وقتی کانر طعمه اش را دنبال می کند، حرکاتش حرکات یک گرگ تنها را در ذهن تان تداعی خواهد کرد. این مورد وقتی پررنگ تر می شود که او را در مبارزات ببینید. او با یک تبر در یک دست و چاقو در دست دیگر با دقت و مرگبارانه در اطراف و در پس حملات دشمن جابه‌جا می شود. هرکدام از هزاران انیمیشن کانر به صورت اختصاصی برای او ساخته شده اند و هیچ کدام از نسخه های قبلی منتقل نشده اند. مکالماتش متفکرانه و با شور و اشتیاق خاصی دیده می شود و بعضا حرف هایی را که به زبان نمی آورد با حالات چهره به همان خوبی محکم حرف زدن به طرف مقابل می رساند.


    بازیــ گـران

    هاچینسن درمورد شخصیت های فرعی می گوید: "ما بهترین شخصیت های فرعی را در بین تمامی AC های قبلی در اختیار داریم." و ادامه می دهد: "در این برهه زمانی جدید افراد بسیار زیادی هستند که به کانر مربوط می شوند." برخلاف نسخه های قبلی، تعداد بسیار زیادی از شخصیت هایی که در بازی با آنها رو به رو می شوید بر اساس اسناد تاریخی ساخته شده‌اند. "درمورد بعضی از آنها ما حتی می دانیم هر هفته چه کارها می کردند."

    بازیکنان با جرج واشنگتن ملاقات خواهند کرد که مردد انه رهبری ارتشی متشکل از افراد رده‌ پایین را برعهده دارد که باید هرطور شده در مورد یکی از نیروهای ارتشی قدرتمند آن دوره یعنی سربازان کت قرمز بریتانیایی، ایستادگی کنند. فعل و انفعالات بازیکنان با جرج واشنگتن یکی از اساسی ترین روابط موجود در بازی خواهد بود.

    بنجامین فرانکلین (Benjamin Franklin) هم نقش مهمی در بازی ایفا خواهد کرد و سازندگان این قول را داده اند که او کپی کاربنی لئوناردو داوینچی از بازیهای قبلی نخواهد بود.

    چارلز لی (Charles Lee) یکی دیگر از شخصیت های محوری است. نویسنده بازی، کوری می (Corey May) می گوید: "لی می توانست یک انتخاب بهتر برای فرمانده کل بودن به جای واشنگتن باشد. یکی از مهمترین فرق‌های این دو این بود که لی دنبال پول بود و کمتر سیاستمدار به نظر می رسید. او مشهور به این بود که موهایش را کوتاه نمی کرد، صورتش را اصلاح نمی کرد، لباسهای پاره به تن می کرد و در صحبت با مردم خشن و تندرو بود، زیرا تمرکزش روی جنگ بود و در کارهای سیاسی دخالت نمیکرد." در تاریخ آمده که لی فردی کج خلق در ارتش آمریکا بوده و دستگیر شدن او توسط بریتانیایی ها نزدیک بوده باعث به وجود امدن خساراتی شود. نقش او در ارتباط با آدمکشان فعلا به صورت یک راز باقی مانده است.




    کانر پا روی یکی از دراماتیک ترین صحنه های تاریخ خواهد گذاشت. این برهه از سال 1753 میلادی شروع و در 1783 پایان می‌یابد و اتفاقات بازی در شهرهای بستون و نیویورک جریان خواهد داشت. Assassin's Creed III پتانسیل آن را دارد که هزاران نبرد آن دوره و دیگر اتفاقات زمان استعمار آمریکا را به تصویر بکشد. هاچینسن توضیح می دهد: "شما قرار است شهرهایی را ببینید که احتمالا قبلا به انجاها رفته اید. این ایده که بازی در تاریخ خودتان جریان داشته باشد بسیار قوی است". هر چند یوبی‌سافت می خواهد چیزی از داستان را لو ندهد اما تاریخ می تواند اشاراتی داشته باشد. حرکت نیمه شب پل ریور (Paul Revere) نقره کار و پیک آمریکایی و میهن پرستان همراهش، محاصره دلخراش ارتش کوچک واشنگتن در بوستون، و عقب نشینی شبانه آمریکایی ها از نیویورک از جمله اتفاقاتی هستند که می توانند در بازی به نمایش درآیند.

    این برهه زمانی پر است از شخصیت های مهم و اتفاقات دراماتیک که منتظرند از دریچه لنز Assassin's Creed بازگو شوند. هاچینسن می گوید: "اینبار اینطور نیست که به یک عمارت تاریخی برویم، اینبار هدف ما رویدادهای تاریخی هستند. شما شاهد آتش سوزی بزرگ نیویورک در سال 1776 خواهید بود، شما شاهد اردوگاه نظامی ارتش آمریکا (Valley Forge) خواهید بود که در دست نیروهای واشنگتن است. شما این مکان ها را زمانی که مهم بودند خواهید دید و امیدواریم بدانید چرا آنها امروزه اینگونه در تاریخ نوشته شده اند. این هدف ماست." کانر شاهد بسیاری از این اتفاقات خواهد بود و در بعضی از آنها نقش خواهد داشت.

    گذشته از اینها ما شاهد دمویی از بازی بودیم که کانر را در گرمای نبرد نشان می داد. او که در پشت صخره ها کمین کرده به گروهی از سربازان کت قرمز بریتانیایی نگاه می کند که مشغول تیراندازی هستند. کانر از بین شورشیان در حال مرگ آمریکایی عبور می کند در حالی که گلوله های توپ به آسمان پرتاب می شوند. هاچینسن می گوید: "ما حالا در یک زمان چندین هزار سرباز در صحنه داریم در حالی که در بازیهای قبلی این تعداد نهایتا به صد می رسید."

    Assassin's Creed III روایت مجدد آن جنگ ها و برگرفته از سوابق ثبت شده تاریخی نمی باشد. "داستانی که ما بیان می کنیم داستان آدمکشان در مقابل معبدیون (Templar) است، داستان ما نزدیک است به انقلاب آمریکا اما درباره پیروزی آن نیست. داستان همگام با آن است اما زندگی کانر را بازگو می کند"

    در این داستان، نه مستعمره نشینان آمریکایی افرادی خوب هستند، و نه بریتانیایی ها در نقش ستمگران شرور هستند، تیم سازنده امیدوار است از بازی برای برجسته کردن عقاید آدمکشان و معبدیون در یک طیف خاکستری اخلاقی استفاده کند. "ما به سختی سعی می کنیم معبدیون را به صورت آدمهای بدذات نشان ندهیم که سعی دارند پایان جهان را برایمان به ارمغان بیاورند. آنها واقعا فکر می کنند که با کنترل جهان می توانند آن را نجات دهند."



    مانند بازی های قبلی، رویدادهای تاریخی Assassin's Creed III در ظرف داستانی بزرگتر در زمان حال شکل خواهد گرفت. چرا دزموند و آدمکشان مدرن به حوادث زندگی کانر علاقه مند هستند؟ یوبی سافت چیزی نمی گوید.


    لبــه خونریزی

    Assassin's Creed III بر روی یک نسخه جدید از موتور Anvil اجرا می شود. هسته تیم مهندسی که بر روی Prince of Persia: The Sands of Time و دو باز اول Assassin's Creed کار می کرد بعد از AC2 بلافاصله شروع به ساخت موتور پیشرفته ایی کرد که قرار بود برای سومین بازی این سری استفاده گردد. هاتچینسون (Hutchinson) می گوید: "ترسناک است گفتنش، اما فکر می کنم هدف این بود که به دنبال نسل بعدی باشیم،". نتایج آشکار هستند، اگر فقط چند دقیقه به تماشای بازی بنشینید. وجود انیمیشن های نرم و روان، گشت و گذار در محیطی رام نشدنی، و صحنه های نبرد با جمعیت عظیم همگی قول بخش فنی و مهندسی یوبی سافت مونترال بود.

    فضای باز و وسیعی بین بوستون و نیویورک قرار گرفته که مهمترین نبرد انقلاب آمریکا را در خود به چشم دیده است، این فضا منطقه مرزی (Frontier) نام دارد که پوشیده است از جنگل ها، کوه ها، صخره ها، رودخانه ها، دریاچه ها، و حتی شهرکهایی مانند روستای موهاک کانرو شهرک های استعماری لکسینگتون و کنکورد، که در همه جای می توان به اکتشاف و ماجراجویی پرداخت. "منطقه مرزی برای ما یک نسخه فشرده از شمال شرقی آمریکا است،" هاچینسن به ما می گوید : "نقشه منطقه مرزی 1.5 بار بزرگتر از تمام نقشه Brotherhood می باشد که به خوبی حس اکتشاف را القا می کند، من فکر نمی کنم تا به حال نمونه آن را دیده باشیم." بر خلاف محیط پادشاهی (Kingdom) خالی از سکنه اولین بازی Assassin's Creed، منطقه مرزی دارای یک سوم از ماموریت های بازی و گیم پلی است.

    این سرزمین جدید تغییرات عمده ای را برای این بازی به ارمغان می آورد. هاچینسن بیان می کند: "تحول بزرگ برای ما در این زمان ارائه یک سرزمین رام نشدنی است،" صخره ها، درختان، ناهمواری ها، تپه ها، هدف اند - تا شخصیت ها در این محیط ها احساس امنیتی کامل را نداشته باشند، و روی آن تاثیر بگذارند. ما می توانیم شرایطی را داشته باشیم که در آن سرباز کت قرمز انگلیسی در جنگل مبارزه می کند، اما شما در واقع یک شکارچی هستید. و اینجا کاملا خانه شماست."



    شما می توانید از درختان غول پیکری که صدها سال ایستاده اند صعود کرده و از بالاترین نقطه به اطراف خود بنگرید. شما می توانید از صخره های کوهستانی صعود کرده و به داخل رودخانه های پر تلاطم شیرجه بزنیند. شما همچنین یک اکوسیستم کامل از حیوانات را برای ردیابی و شکار خواهید دید. می توانید خرس، آهو، گرگ، گوزن، خرگوش، شکار کرده و پوست شان را جمع آوری کنید. مشابه مبارزه با مخالفان انسانی، کیفیت کشتن میزان پاداش را تعیین می کند، کشتن یک خرس با یک حمله استادانه، و جمع کردن پوست پشم دارش با ارزش تر از یک نبرد خونین خواهد بود. ما سکانس هیجان انگیزی را در بازی مشاهده کردیم، جایی که کانر جسدی را در برف پیدا می کند. خرسی که در آن نزدیکی حضور داشت به گمان اینکه کانر تهدیدی برای غذایش محسوب می شود، به او حمله می کند، اما در زمانی کوتاه این حمله با فرو کردن تیغه پنهان کانر در گردن خرس به پایان می رسد.

    چه با یک تیغه پنهان، و یک تبر زین، و یا هر ترکیبی از سلاح های دیگر، بازی نسبت به نسخه های قبلی بازیکن را برای حمله تشویق می کند، بازی در حال حاضر به طور خودکار اهداف را بدون نیاز به هر گونه قفل شدن تشخیص می دهد. کارهای حساس جدید کانر به شما این اجازه را می دهد که این بار حرکاتی مانند گرفتن سربازان دشمن و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی را اجرا کنید.

    [ادامه این بخش از مطالب به زودی...]


    ادامـه میـراث

    بسیاری از ویژگی های آشنای سری Assassin's Creed در حال تغییر و تحول اند، اما برخی از این عناصر در حال حاضر تا حد زیادی تایید شدنی هستند.

    اقتصاد - هاچینسن می گوید: "ما هنوز هم پول را داریم، و یک سیستم جدید برای کسب درآمد وجود دارد. اما چیزی که واقعا مهم هست این است که گیم پلی، یا ماموریت های جانبی، به سمت اقتصاد کالا باشد،" چه نوع کالاهایی؟ در میان چیزهای دیگر، مناطق مرزی جدید را برای رسیدن به تجارت پوست داریم.

    دارایی - هاچینسن بیان می کند: "این بسیار مهم تر از قبل بود،" کوری می، نویسنده بازی در ادامه می گوید: "منصفانه بگویم که شما اصلا در بوستون و نیویورک نمی توانید مغازه ای بخرید." سیستمی که وجود دارد، راهی جدید و بهتر را ارائه می کند.

    زمان حاضر - هاچینسن می گوید: "وقایع مهمی در ارتباط با دزموند وجود خواهد داشت،" در قالب مهم ترین شخصیت بازی های قبلی، دزموند بخش بزرگی را در این زمان ایفا می کند. با رها شدن از حالت کما، حالا دزموند کارهای مهمی برای انجام دادن دارد. زمان میگذرد و هم در داستان بازی و هم در دنیای واقعی به پایان جهان در سال 2012 نزدیک می شویم.

    حقیقت - پس از حوادث Revelations، انتظار این را نداشته باشید که با اسرار بیشتری از سوژه 16 رو به رو باشید. اما این صحبت هم به این معنی نیست که تیم سازنده این بخش پرطرفدار را به طور کامل کنار گذاشته است. می بیان می کند: "در رابطه با معما ها، من خودم بزرگترین طرفدار آنها هستم،" باز هم با معماها طرف خواهید بود، معماهایی که دلچسب و هیجان انگیز هستند، اما مانند نسخه های گذشته نخواهند بود.

    انیموس - انیموس جدید نسخه 3.0 در این بخش به نمایش گذاشته می شود، نرم افزار برای تغییر دارای یک سبک جدید بصریست. همچنین بخش پرطرفدار بانک داده ها، چشم اندازهای تاریخی که از طریق شخصیت شوخ طبع، شان هیستینگز بیان می شدند را دوباره خواهیم داشت.

    مراحل پلتفرمینگ - "مردم، خلوتگاه (Dens) یا پناه گاه ها (Lairs)، مراحل پرطرفدار متمرکز بر پلتفرمینگ را دوست دارند. ما هم آنها را دوست داریم. این چیزی نیست که حذف شود،" این مراحل باز خواهند گشت.

    سينکرون کردن - ویژگی کامل کردن سینکرون (100 درصد شدن Sync) بازگشته است. ماموریت ها در حال حاضر دارای چک پوینت هستند، به طوری که اگر جای گیر کنید دیگر لازم نیست کارهای انجام شده قبلش را باز تکرار کنید. به طرز قابل توجهی ویژگی 100 درصد کردن سینکرون بهبود یافته است و شما پاداش خوبی برای انجام کامل این وظایف دریافت خواهید کرد.

    انجمن برادری - یوبی سافت مونترال محبوبیت در حال توسعه احضار تیم برادری آدمکشان برای جنگ را تصدیق می کند. ما مطمئن شدیم که با مکانیزمی جدید رو به رو هستیم، اما اینکه این مکانیزم دقیقا چیست، و عملکرد آدمکشان در این زمان چگونه خواهد بود، برایمان ناشناخته مانده.

    گروه ها - "وجود گروه ها از بین رفته است. قصد نداریم دیگر گروهی از دزد ها و بدکاره ها داشته باشیم، اما برای آنها جایگزینی جدید وجود دارد."

    بدنامی - سیستم بدنامی برگشته، اما به نظر می رسد در پشت صحنه بیشتر از قبل خواهد بود. بعضی از مناطق بیشتر یا کمتر، مشکوک و یا خطرناک خواهند بود، اما تیم سازنده به سختی بر روی آن کار می کند تا مطمئن شود شما به هنگام کاوش در مناطق پر مخاطره تاوان سختی را نخواهید داد.

    گردش سریع - "گردش بیشتری در بازی خواهد بود، اما یک سیستم کاملا جدید را برای باز کردن گردش سریع داریم." گردش سریع در جریان طبیعی بازی به آرامی پیشرفت می کند.

    دفاع از برج - یوبی سافت به تلاش برای رسیدن به ایده های جدید و نوآوری شناخته شده است، اما گاهی اوقات بعضی چیز ها با آنکه امیدوار کننده هستند درست کار نمی کنند. Revelations برای تنوع بخش دفاع از برج را به فرمول AC افزود، اما بازیکنان کمی از آن لذت بردند. انتظار این ویژگی را در Assassin's Creed III نداشته باشید.

    آپگرید ها - ساده بگوییم، برگشته اند. به همان خوبی که لباس کانر را تغییر می دهید، تجهیزات اون هم می توانند تغییر یابند.


    __________________

    منبع ... GameInformer / آوریل 2012 / نشریه شماره 228

    ترجمه ... [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    با تشکر فراوان از دوست عزیزی که برخلاف میلم نخواست اسمش برده بشه و در ترجمه بخشی از این مطالب به من کمک کرد.
    ا
    __________________

    تریلر

    Debut Trailer | [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] | [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    .



  2. #2
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,262

    پيش فرض مروری بر سری بازی های Assassins Creed



    اصولا مرور رو برا عنوانی مینویسن که کمش نسل قبل یا اگه زور بزنه قبلترش یه زدو بندی داشته ولی خب Ubisoft به خوبی از خجالتمون در اومده و تو 3 الی 4 سال اخیر انقدر از این سری AC منشتر کرد که بشه براش یه مرور زدو گذشته و حال ایندشو زیر زره بین برد ....
    سری َAssassins Creed درست بعد از سری شاهزاده ایرانی منتشر شد به هر حال UBI با این سیستم گیم پلی و حرکت روی در و دیوار یه جورایی اخت شده و طراحانش همچین به خوبی با این روش اشنایی دارن و اندک گیرمی هست که این UBI و بازی هاش رو تجربه نکرده باشه با اولین ویدئو نشان داده شده قسمت اول AC در سال 2008 فکر خیلی هارو به خودش مجذو ب میکنه و با نشان دادن ایده های نو، بکر ، همراه با یک تئوری جدید توجه همگان رو بیشتر به خودش جلب کرد....اون چیزی که واضح بود و تا به حال هم دنبال این بازی هست داستان بازی هستش ، داستان بازی درون مایه بسیار قوی داره و انقدر پیچیده هستش که فعلا تو این چند سال اخیر 4 تا قسمت ازش منشتر شده وضعیت هم طوری شد که دو شخصیت محبوب نیز در این سری متولد شده و به جامعه گیم معرفی شدن که برای خودشون طرفداران و هوادارانی رو دست و پا کردند ..شخصیت اولی جناب Altier که در قسمت اول بازی حضور پیدا کرد به نوعی اولین حشاشیونی بودن ظهور کردند و گسترش یافتند الطایر دارای قومیتی ایرانی نیز هست و یک رگش به ایران و ایرانی جماعت میرسه شخصیت دوم هم برخلاف الطایر در 3 قسمت از این بازی حضور پیدا کرد که ایشون Ezio Adirtore تشریف دارن و به نوعی دوره جوانی تا بلوغ و میان سالی دم دم هاش اخریش رو به روی پرده امد و هر چه بیشتر رو بیشتر با طرفداراش دو رهم شدن و حالی کردند اتزیو یک مرد ایتالیایی بود و داستان بازی نیز به این کشور و ایتالیا میرسه شخصیت های جدید و متفاوت با فرهنگ های خاص رو به ما نشان داد.






    چه چیزی در این سری بازی ها ما رو مجذوب میکنه..؟


    از دلایل جذابیت بسیار بالای سری AC همین گشت و گذار و دیدن شهر های سال های دور بودش ، ما گیمر ها موفق هستیم به راحتی با دیدن شهرهای قدیم فلسطین ترکیه ایتالیا ، رم ، ونیز ، و باقی که هیجان کار رو واقعا تحسین برانگیز میکند واقعا کی فکرشو میکرد که روزی بشه از فراز مصلای مسجد القصی قرار بگیره و با معماری باشکوه این مسجد از نزدیک دیدار کنه و لذت ببره یا وارد میدان مبارزات شهر رم بشه و از بنای تاریخی این شهر دیدن کنه این دیدن های باشکوه واقعا لذت بازی رو دو چندان میکنه و جذابیت بازی رو برای طرفدارانش چند برابر ...

    الان هم تو این نسخه جدید داریم به دوران امریکایی برمیگردیم که از جنگ جهانی دوم و درگیری های ان برمیگرده معماری و بنای این مدل از دوره از تاریخ رو در بسیاری از فیلم ها دیدیم و نمونه بسیار خوب اون میشه به فیلم دارو دسته نیویورک (Gangs of new york) اشاره کرد که با دیدن برخی مناظر برفی قسمت سوم و این فیلم تداعی های جالبی در ذهنمون ایجاد میشه
    با این حال کمتر بازیی هستش که به این خوبی بتونه با این گیم پلی و همچین فضایی ملت گیمر بازهارو سرگرم کنه...مروری زدیم به این سری بازی ها تا نگاهی داشته باشیم به سیر تکاملش دست اندر کارانش کی بودن بچه کجا هستن و تا چه حد در این امر پیشرفت داشتن و کمک کردن...و این برمیگرده به اولین مراسم رونمایی این بازی در سال 2007 و .....

    نمرات بازی از سایت Meta و IGN گرفته شده...



    چه کسانی این بازی رو خلق کردند..؟

    اصلا AC از کجا معرفی شد در نمایش E3 بود که دیدیم خانم بسیار خوش سیما و با شخصیتی همراه با همکارش یوبی روی سن اومد و تیزر اولین سری AC رو نشون داد ایشون خانم Jade Raymond هستند که تهیه کننده اولین قسمت این بازی بودند و به توضیحاتی در براه این بازی اشاره کردند....خانم ریموند متولد سال 1975 هستش و در شهر مونرال کانادا همراه همسر و دختر خود زندگی میکند و هم اکنون کارمند استدیو بزرگ Ubi Toronto هستش



    ریموند فارغ التحصیل دانشگاه McGill با درجه عالی هستش او در کودکی به بازی های رایانه ای علاقه مند بود و این باعث شد بیشتر به این سمت کشیده شود ریموند ابتدا در شرکت IBM به عنوان برنامه نویس شروع به کار کرد سپس وارد مایکروسافت شد و مدتی در انجا مشغول شد و عملا از دنیای گیم فاصله گرفت تا این که به سونی پیوست و از انجا بود که کلیدی شد برای اغاز دنیای گیم او ، ریموند در اولین کار های خود روی دو بازی کوچک رومیزی Jeoparty و Trivial Pursuit به کار گرفته شد ولی خب به خوبی در سونی کشف نشد و به کمپانی EA پیوست و از انجا بود که رفت پیش استاد ویل رایت و Maxis استعداد های ریموند توسط ویل کشف شد و به او بها داده شد تا کم کم شد که EA کار تهیه کنندگی عنوان AC رو به این خانم سپرد....
    ریموند فقط در قسمت اول حضور داشت.

    **کار داستان سرایی قسمت های اول و دوم AC رو اقایان Dooma Wendschuh -- Corey May بر عهده داشتند که در کارنامه خودشون بازی های بسیار خوبی از جمله بازی شاهزاده ایرانی رو نیز دارند
    ** کارگردان بازی قسمت های اول ، دوم و برادر ها را اقای Patrice Désilets (پاتریس دیسلت ) بر عهده داشت ایشون در طراحی لباس Snake به کوجیما در سکانس اول MGS 4 نیز کمک هایی نیز کرده بود (اگر دقت کنید شنل اسنیک در MGS 4 دقیقا شبیه لباسی هست که الطایر پوشیده بود و این مبادله باعث شد تا یک شخصیت شبیح رایدن نیز در بازی بعدی سری AC در بخش انلاین و افلاین اضاف بشه و بشه با اون در بازی گشت و گذار کرد)

    ** کار موسیقی بازی رو هم استاد Jesper Kyd نیز انجام داده که از جمله مهم ترین و بهترین کارهای ایشون محسوب میشه اقای کید در کارنامه خودش عناوین زیادی رو داره که تقریبا اکثرشون هم بسیار موفق بودند و به یاد ماندنی..


    Jesper Kyd

    ** ***
    طراحی لوکیشن های زیبای قسمت اول رو اقای david loy انجام داده ایشون با طراحی شهر های اورشلیم ، بندر اکا ، و دمشق کارنامه ای خوب از خودشون به جا گذاشتن.

    *** رافائل لاکوست نیز مسئول محقق و عکس تیم کار هستش ایشون با اعزام به لوکیشن های لازم و عکس برداری و نقشه برداری از مکان های مورد نیاز ف نیاز لازم برای طراحی شهر هارو تامین میکردند
    ***
    اما انتخاب چهره شخصیت اصلی این سری از چه کسی الهام گرفته شده..؟
    خانم ریموند حساسیت خیلی زیادی روی این موضوع داشت و چندین مدل و چهره رو به ایشون معرفی کردند ولی ایشون می خواستن با چهره ای بسیار خاص که نه زیاد نام اشنا باشه در دنیا تا در ذهن بازیبازان یک چیز دیگر تداعی کنه نه انقدر هم چهره ای که نامتعارف باشه تا این که تصمیم بر این بود تا از چهره هنرمند نقش فیلم مصاوب مسیح اقای جیمز کازویل بهره برداری بشه اما در اخرین دقایق خانم ریموند ایشون رو رد کردند تا این که قرعه به نام مدل اسپانیایی اقای Francisco Randez خورد این شد که فرانسیسکو چهره خود رو برای شخصیت های دزموند ف الطایر و تا حدودی اتزیو وام داد..





    **** صداپیشگان...:

    Philip Shahbaz فیلیپ شهباز یا شاه باز کار صداپیشگی شخصیت الطایر رو بر عهده داشت
    Kristen Anne Bell کار صدا پیشگی شخصیت لوسی رو به عهده دارد
    Nolan North ایشون هم در نقش دزموند ایفای هنر کرده است
    Roger Craig Smith ایشون هم در نقش اتزیو ایفای نقش کرده و کارنامه بسیار درخشانی در پرونده خودش داره که میشه در لیست زیر به عناوین حضور این شخص نگاهی انداخت

      محتوای مخفی: لیست.. 
    Assassin's Creed II - Ezio Auditore da Firenze
    Assassin's Creed: Brotherhood - Ezio Auditore da Firenze
    Assassin's Creed: Revelations - Ezio Auditore da Firenze
    Blazing Angels - Player
    Crazy Taxi: Fare Wars - Passengers
    Cross Edge - Augustine
    Digimon World Data Squad - Tsukasa Kagura, DemiDevimon
    Dynasty Warriors 6 - Zhang Liao (uncredited)
    Dynasty Warriors 7 - Zhang Liao (uncredited)
    Epic Mickey - sound effects for Mean Street characters
    Final Fantasy XIII - Additional voices
    G.I. Joe: The Rise of Cobra - Duke, Lift-Ticket
    Hannah Montana: Spotlight World Tour - Oliver Oaken
    Kinect Adventures - Rob
    MadWorld - Grays, Gang Member, Master Son (George)
    Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds - Chris Redfield
    Medal of Honor: Vanguard - Harrison Pike
    Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - Enemy Soldiers, MGO Soldiers
    Metal Gear Solid: Peace Walker - Soldiers, Extras
    Naruto: Clash of Ninja Revolution 2 - Towa, Bando
    Naruto Shippuden: Ultimate Ninja4 - Deidara
    Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 5 - Deidara
    Naruto Shippūden: Ninja Council 4 - Deidara
    Naruto Shippūden: Clash of Ninja Revolution 3 - Deidara, Towa, Bando
    Naruto Shippuden: Ninja Destiny 2 - Deidara
    Naruto Shippuden: Legends: Akatsuki Rising - Deidara
    Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Heroes 3 - Deidara, Doshin
    Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - Deidara
    PlayStation Move Heroes - Gleeber
    Red Dead Redemption - Additional Voices
    Red Faction: Guerrilla - Additional Voices
    Resident Evil 5 - Chris Redfield
    Resident Evil Revelations - Chris Redfield
    Resident Evil: The Darkside Chronicles - Chris Redfield
    Resident Evil: The Mercenaries 3D - Chris Redfield
    Resident Evil 6 - Chris Redfield
    Resonance of Fate - Bartender
    Samurai Warriors 3 - Keiji Maeda (uncredited)
    Siren: Blood Curse - Sam Monroe (uncredited)
    Sonic the Hedgehog (series) - Sonic the Hedgehog (2010-current)
    Soulcalibur IV - Siegfried Schtauffen (uncredited)
    Soulcalibur V - Siegfried Schtauffen, Ezio Auditore da Firenze
    Soulcalibur Legends - Siegfried Schtauffen (uncredited)
    Tales of Vesperia - Zagi (uncredited)
    Tecmo Bowl: Kickoff - Referee, Announcer
    Tekken 6 - Eddy Gordo (uncredited) (scenario campaign only)
    Tekken 6: Bloodline Rebellion - Eddy Gordo (uncredited) (scenario campaign only)
    Too Human - Aspel
    Transformers - Hot Shot
    Ultimate Marvel vs. Capcom 3 - Chris Redfield
    Valkyria Chronicles - Ted Ustinov, Vyse Inglebard, Alex Raymond
    Warriors Orochi 2 - Zhang Liao, Keiji Maeda (uncredited



    اما داستان از چه قرار است...؟ از کجا امده..؟

    اقوام و ملیت های مختلف مذهب و تفکرات مختلف دین و ایین های مختلف هر تک تک افراد دنیا در ذهن خود به تفکراتی میپردازند که برای خود و دنیای خود بسیار غنی هستش اما در این بین مردمانی هشتند که در سدد تغییر تفکرات و ایده های مردم و در این راه هر کاری رو انجام میدهند....
    شما تا چقدر برای خاطر ارمان های خودتون ارزش قائلید یا اصلا این ارمان هارو تا چقدر جلو میبرید و حاضرید برای خاطر این روش ها چه بهایی رو بدهید .؟ زندگی خود..؟ تفکرات خود..؟ کسی که دوستش دارید یا ...مثلا یکی از انگشتان خودتان را..؟
    در دنیای اشنای ما در قله الموت وقتی که یکی از انگشتان خود را برای ادای احترام قطع میکنیم و در کناره های رشته کوه های البرز در سرزمینی کهن سوگند یاد میکند تا به خدای خود الموت سوگند یاد میکند و زانو میزند و راهی سفری پرخطر میشود
    در اوایل قرن 12 گروهی مرموز پیدا میشن که مردم یا دولت ها اسم ان گروه رو حشاشیون نام گذاری کردند که مقرشون در بخش های سوریه ، مرکز و شمال ایران ، این حشاشیون با اسماعیلیان نزاری نیز در ارتباط بودن و صلیبی ها نیز به این ها پی بردن و حتی مقر انها که قلعه الموت هستش نیز اگاهی یافتند (الموت در نزدیکی شهر قزوین بنا شده) طوری که حتی مارکوپولو نیز به این حشاشیون در نوشته های خود اشاره کرده بود و این که حسن صباح ادم های خود را با معجون و بهشت عدن نگه میداشته و کنترل میکرده
    حشاشیون اولین گروه تروریست دنیا محسوب میشد (بنا به منابعی) که عقیده داشتند هدف مورد نظر باید در نزدیکی مکان مقدسی کشته بشه مسجد کلیسا یا هر جایی که مقدس باشه که این مسئله باعث میشد مدتها هدف خود را دنبال میکردند تا شاید نزدی این اماکن بشه این ذهنیت طوری شده بود که کاری که انها میکنن مقدس هستش و برای کار و اهداف مقدس جلو میره
    به هر حال داستان بازی از پیچیدگی های خاصی برخورداره و اینجا شخصیت دزموند هستش که از نوادگان شخصیت های اصلی بازی هستش که با ریکاوری حافظه خودش در بازیابی اطلاعاتی مهم بازی رو برا ی ما روایت میکند....


    Assassins Creed : Series

    شهری ساکت و ارام مردم به زندگی خود شمغولن و هر کس پی کسب و کار خودش هست مادری دنبال فرزندش ، مردی در پی فروش لوازمی ، گوشه ای گدایی و در کمندی دزدی ، چند تا شمشیر به دست غلدر در کنار اب ایستادن و رفت امد دخترهارو تماشا می کنن و ماهیگیری که ساعت هاست منظتر ماهی خود نشسته و خوابش برده تا این که به ناگه سواری به تاخت وارد شهر میشه و با خود خاک بلندی رو بلند میکنه پشت سرش سربازانی به دنبال او به تاخت وارد شه میشن اشوبی به پا میشه همه به یک سو میدون (البته دزده از فرصت بهره میبرد) و سوار نقاب دار ما سریع در حال فرار هستش گاهی به عقب نگاه میکنه و گاهی شیه اسب رو فشار میده تا تند تر حرکت کنه به کوچه ای بن بست رسیده و باید پیاده شود اسب را راه یمکند و خود به دنبال مکان یمخفی میگردد چه کار باید بکن از دیوار خانه ها بهره برده و خود را به بلندای ساختمان میرساند اما سربازان ول کن نیستن و انها هم بالا امدند چ باید کرد در روبرو یک محفل پرده وجود دارد در کنار یک چند جین بوته و یونجه و در پایین سر کوچه جمعیتی گرد امند که می توان برای مخفی شدن یکی رو انتخاب کرد ..تو کدام را انتخبا میکنی..؟؟ یا اصلا می خوای برگرد و دخلشون رو در بیار...؟؟



    Assassins Creed

    سال 2007
    Meta...: 81

    واقعا تا حالا این حسو داشتید که از بلندترین نقطه ممکن بپرید و همانند یک عقاب بر فراز اسمان با سقوطی دلچسب همراه شوید ..
    اینجا بود که ما با خیلی چیزها اشنا شدیم با تولد یک شخصیت جدید با الطایر با تمدن ها رفتار ها برخورد ها چگونگی امرار معاش همراه با داستانی قابل توجه
    کلا قسمت اول این سری هیچ وقت فراموش نخواهد شد اولین حشاشیونی که شاید به جرات اولین قاتلین مخفی رو بهش میشه لقب داد
    در کنار شخصیتی متواضع مرموز و تو دل برو الطایر که با بهترین شکل ممکن در بین گیمر ها نفوذ کرد....بازی در این قسمت در فلسطین دنبال میشد و دوره ای تاریخ
    گستره عثمانی ها و فی مابین جنگ های صلیبی رو همراه با نام هایی چون صلاح الدین ایوبی نیز شنیده میشد

    AC جوایز متعددی نصیب خود کرد...:
    بهترین نمایش E3 از دید خیلی از سایت ها
    بهترین بازی اکشن از طرف گیم اسپات و گیم تریلر



    Assassins Creed II


    سال 2009
    Meta..: 92


    همه چیز یهو خوب شد دو سال بعد UBI قسمت دوم این بازی رو معرفی کرد که کلا با تغییرات عمده ای روبرو بود لوکیشن ها عوض شده شخصیت عوض شده
    مراحل عوض شده حتی گیم پلی بازی هم دست خوش تغییر شده و شخصیت جدیدی در کشوری جدید کشور چکمه ای ایتالیا همراه با
    اتزیو ادیتوره ..این بار میشه شنا کرد ، هر دو دست حاوی خنر هستش ، با لئوناردو داوینچی صحبت میکنی ، به ونیز میری با لیدی های ایتالیایی روبرو میشی
    ختم کلام در لباس یک حشاشیون ایتالیایی این بار در جسم یک جوان جویای نام و کاملا سرکش

    AC II برنده جوایز زیادی شد که از جمله ...:

    بهترین بازی اکشن ادونچر سال 2009
    بهترین بازی اکشن و بهترین بازی کنسول 360 از سایت IGN





    Assassin's Creed:Brotherhood


    سال 2010
    Meta..: 90

    هنوز تنور داغ بود و یک اسپین اف از این سری منشتر شد تا داستانی بسیار خاص خودش رو پیش بگیره و با ارائه یک گیم پلی نرم و معتاد کننده
    خودی نشون بده کلا انتظار ها بالا نبود ولی بازی به خوبی موفق شد و توانست خیلی موارد جدید رو نشون بده اول این که میشد اسب سواری کرد واقعا جالب بود
    با یک سوت یک اسب جلوت ظاهر میشد و میتونستی به دوردست ترین نقاط اسب سواری کنی این بار ما فقط در حوضه شهر رم
    بودیم و این شهر خود به چند قسمت تقسیم شده بود و باعث شد تا بزرگی خاصی داشته باشد الطایر میتونست خرید کند و مغازه هایی داشته باشد
    برای خود کسب درامد کند و با یک سیستم انلاین قوی همراه باشد انلاین این سری بسیار زیبا کار شده بود و هنو زهم
    گیمرهای زیادی روی این عنوان دارن بازی میکنند..اما چرا برادر هود..برای اولین بار میشد ما دوستان اساسین دور هم جم کنیم انها را تعلیم بدیم و با یک سوت
    این بار در یک میدان نبرد با رفقای خود وارد جنگی عظیم بشیم .یکی از ایرادات بزرگ این قسمت گنگ تمام شدن بازی بود

    AC:BH نیز جوایزی در بر داشت ..:

    بهترین بازی اکشن ادونچر سال 2010
    گیم تریلیر بهترین مولتی پلیر رو به این بازی داد

    AC:BH در هفته اول خود نزدیک یک میلیون فروش داشت و در ان ماه بهترین فروش رو از ان خودش کرد



    Assassin's Creed: Revelations

    سال 2011
    Meta..:81

    UBI مجال نداد و سریع قسمت جدیدی دیگر روانه بازار کرد در این قسمت داستان در قسطنطنیه دنبال میشه و اتزیو دیگه به پختگی کامل رسیده
    داستان این قسمت تمام کننده داستان اتزیو بزرگ و مردی که در 3 شماره مارو همراهی کرده بود هستش
    او دیگر سرکش نیست و بسیار سنجیده رفتار میکند و روحش را در گرو جدش الطایر داده است از جمله مزیت های این قسمت
    حضور شخص محبوب الطایر هستش که در سکانس هایی میشه با این شخص هم بازی کرد و دوران کهنسالی او را نیز مرور کرد
    هنوز هم جمله الطایر که با سوز میگه ( دوست دارم ماریا ) تو ذهنمه...
    اما بازی گیم پلی کهنه ایداشت همه چی بیشتر تکراری و روندی از باب حفاظت برج ها که زیاد دلچسب نبود



    منتظریم ببینیم امریکا در حال استقلال چه خواهد کرد
    شخصیت جدید conner کانر و رویداد های جدید
    محیطی جدید داستانی جدید سلاح هایی جدید و کلا یک بازی جدید همراه با موتور جدید

    Requiescat in Pace
    Last edited by Layken; 05-03-2012 at 13:01.


  3. #3
    آخر فروم باز AlexMercer's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    2,368

    پيش فرض

    در عکس هایی که من دیدم hidden blade نیست! نکنه حذف کرده باشند؟ اینطور که معلومه بازی خیلی بیشتر اکشن شده و از حالت stealth در اومده. حمل همزمان دو تفنگ! فکر کنم pc بازها به ارزوشون برسند و به زودی red dead creed رو بازی کنند!

  4. 12 کاربر از AlexMercer بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    حـــــرفـه ای mjorh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    !Arkham City
    پست ها
    5,005

    پيش فرض

    عجب تاپیکی ...مدیران ترکوندن !
    THX
    Assassins Creed II


    سال 2009
    Meta..: 92
    امیدوارم موفقیتای این سری رو تکرار کنه ! واقعا AC2 چیز دیگه ای بود! (چه سختیای کشیدن هکرا واسه کرک کردن این بازی ، یادش بخیر!)

  6. 12 کاربر از mjorh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,983

    پيش فرض

    بابت تاپیک ممنون..
    ac اینبار خیلی متفاوت تره و البته اکشن تر با چاشنی مخفی کاری که تو بیشتر بازیهای ubi دیده میشه...

  8. 5 کاربر از majid322 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض

    ممنون از هومان عزیز برای تاپیک.

    سری اساسین کلا از بازی های خوب یوبی هست که از داستان واقعا خوبی هم برخورداره همینطور گیم پلی خوبش واقعا از هر نظر شاهکاره!

    این شماره جدید هم با شخصیت جدید و داستان خوب باز هم میتونه خیلی بهتر از سری قبلی باشه! شخصیت اصلی بازی هم باحاله این مورد هم از چیز هایی هست یوبی میشه گفت وقعا عالی کار میکنه روش کلا شخصیت پردازی تو AC کیفیت بالایی داره... سیستم گیم پلی هم واقعا خوبه تو این شماره دیگه به نظر باید فقط کاملتر بشه و همین کاور گیم اینفرمر هم که منتشر شد نشون میده سلاح گرم و اینا داره شخصیت اصلی مثل شماره قبل ولی تفاوت داره اون هم تو ساختار سلاح ها هست کلا این بخش هر طوری هم روش کار بشه واقعا عالیه...

    گرافیک بازی هم تغییراتی داره با توجه به ورژن جدید انجین بازی تو همون اسکن مجله هم بهش اشاره شده خیلی خوبه که جزئیات بازی بالا تر هم باشه.محیط های بازی هم در آمریکا قرن 18 به نظر خوبه با این که قبلا مجله PSM3 شایعه کرده بود بازی تو مصر اتفاق میافته باز هم امریکا در اون موقع و همینطور روایت زیبای داستان باید کیفیت بالایی هم داشته باشه.

  10. 11 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    جهنم
    پست ها
    215

    پيش فرض

    تشکر میکنم بخاطر زدن تاپیک . من یکی از فن های این بازی هستم. با نسخه II هم زندگی کردم ... .واقعا فوق العاده بود.


    در عکس هایی که من دیدم hidden blade نیست! نکنه حذف کرده باشند؟ اینطور که معلومه بازی خیلی بیشتر اکشن شده و از حالت stealth در اومده. حمل همزمان دو تفنگ! فکر کنم pc بازها به ارزوشون برسند و به زودی red dead creed رو بازی کنند!

    * For those wondering, yes—Connor will have a hidden blade at his disposal.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    هیدن بلید تایید شده.سایت egmnow جزییات رو از همون مجله game informer استخراج کرده.

    -

    یه عکس از کانر هم در سایت گیم اینفورمر گذاشته شده که من قبلا ندیده بودم.جالب بود، ببینید.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    +

    این جمله اتزیو رو هیچ وقت فراموش نمیکنم با اون لهجه ی زیبای ایتالیاییش ... :

    Requiescat in Pace



    بازم خسته نباشید به خاطر زدن تاپیک.
    Last edited by king 2009; 04-03-2012 at 23:01.

  12. 10 کاربر از king 2009 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض

    ممنونم از هومان عزیز بابت تاپیک.
    ----
    در حال حاضر تو نگاه اول تغییراتی که در ساختار بازی به وجود اومده به نظر خوب میاد، امیدوارم تغییرات گیم پلی هم به همین خوبی بوده باشه و در کل شاهد تغییرات به جا و کارآمد در بازی باشیم.
    نسخه جدید موتور Anvil هم نوید یه پیشرفت در زمینه گرافیک رو میده، فعلا که خیلی ازش تعریف شنیدم، امیدوارم چیزی که در آخر شاهدش هستیم واقعاً ارزش این همه تعریف و تمجید رو داشته باشه.



    شدیداً منتظر یه تریلر CG یا گیم پلی از یوبی هستم،
    همچنین خیلی مشتاقم ببینم یوبی تو این شمارش معکوس تو [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] که تقریباً 21 ساعت دیگرو نشون میده چیرو میخواد رونمایی کنه. ( امیدوارم(!) شاهد یه تیزر معمولی نباشیم )

    -------------
    این هم بک گراند سایت بازی.


  14. 16 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #9
    پروفشنال sirchicco's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    No Idea
    پست ها
    514

    پيش فرض

    اینم کاور گیم اینفورمر که King 2009 بهش اشاره کرد



    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  16. 3 کاربر از sirchicco بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #10
    پروفشنال wrongring's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    آریا
    پست ها
    560

    پيش فرض

    فک کنم اینم هم مثل اتزیو پیر بشه آخرش بمیره. یه مرگ غمناگ
    تو یکی از عکسا که بالای درخته و با تیر کمون وایستاده آدمو یاده رابین هوذ میندازه
    Last edited by wrongring; 05-03-2012 at 12:04.

  18. این کاربر از wrongring بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 97 123451151 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •