تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: آمار شكايات از مخابرات و ايرانسل در سه ماهه سوم سال جاري

  1. #1
    حـــــرفـه ای wichidika's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    پست ها
    13,667

    پيش فرض آمار شكايات از مخابرات و ايرانسل در سه ماهه سوم سال جاري

    مدير كل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: طي سه ماهه سوم سال جاري تعداد شكايت از شركت مخابرات ايران 149 مورد و تعداد شكايات مربوط به ايرانسل 128 مورد بود كه ثبت شده و ما در حال پيگيري آن هستيم و تعدادي از اين شكايات مورد بررسي قرار گرفته و برطرف شده است.


    غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تا امروز شركت مخابرات به حدود 10 درصد از شكايات مردم، رسيدگي كرده و به آن‌ها پاسخ داده است و درباره ايرانسل نيز به حدود 30 درصد پاسخ داده شده است.
    وي افزود: دو مسير براي ثبت شكايات كاربران و رسيدگي به آن‌ها وجود كه بعضي شكايات به‌صورت كتبي به سازمان ارسال مي‌شود و شاكيان با مراجعه به دبيرخانه، شكايت خود را به‌صورت كتبي به رگولاتوري ارائه مي‌كنند.
    مدير كل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات ارتباطات ابراز كرد: مسير ديگر دريافت شكايات از طريق سايت رگولاتوري است و اين جداي از شكاياتي است كه از اپراتورها دريافت مي‌شود.
    او با بيان اين‌كه شكايات در رگولاتوري و در اين حوزه در 27 موضوع دسته‌بندي شده و مورد بررسي قرار مي‌گيرند، ابراز كرد: موضوع پوشش اپراتورها در سال جاري از جمله مباحث مهمي است كه در سال جاري برروي آن كار شده و مورد بررسي بيش‌تري قرار مي‌گيرد.
    به گزارش ايسنا داداش‌زاده هم‌چنين پيش از اين با بيان اين‌كه يكي از موضوعات مهم ما بحث بررسي و نظارت بر پوشش و كيفيت سرويس اپراتورهاست، گفته بود: فاز اول سيستم نظارت آنلاين در رگولاتوري را در شش ماهه اول سال 91 راه‌اندازي مي‌كنيم.
    وي گفته بود: با اين كار كاملا به شبكه اپراتورها وصل خواهيم شد و ديگر نيازي به گزارش‌گيري به صورت غيرالكترونيكي از اپراتورها نخواهيم داشت و اطلاعات مورد نظر به صورت الكترونيكي در اختيار رگولاتوري خواهد بود.
    او با بيان اينكه طرح جامع نظارت آنلاين بر اپراتورها آماده شده كه امكان نظارت مالي، حقوقي و فني را فراهم مي‌كند، گفته بود: در ابتدا نحوه اتصال و نظارت بر پارامترهاي كيفيت سرويس، شبكه و وضعيت مشتركان مدنظر است و در مراحل بعد در مباحث مالي و حقوقي اين نظارت را به‌صورت آنلاين برقرار خواهيم كرد.
    انتهاي پيام

  2. این کاربر از wichidika بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •