تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: یک اموزش ساده از ساخت دوربین Resident Evill

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    6 یک اموزش ساده از ساخت دوربین Resident Evill



    سلام . دیدم امروز که کلاس دانشگاه رو دو در کردیم راستش رفتم سر کلاس دیدم استاده سر کلاسه و کلاس هم تا دسته پره خلاصه بیخیالش شدم . گفتم بیام از روی بیکاری یه اموزشی بنویسم . خب شروع می کنیم .
    خب من می خوام به سبک بازی رزیدنت اویل 1 نمای دوربینم رو بسازم
    ابتدا یک صحنه باید ایجاد کنید :





    من توی این مثالم خواستم کار کنم که وقتی کارکترم جلو اومد دوربین عوض بشه . پس یک Triger برای تعویض دوربین توی نقشه قرار دادم که وقتی پلایر از نقطه 1 به دو میاد دوربین عوض بشه




    نماهای دوربین هم به این صورت در میاین :



    اولی که مربوط به شروع و حرکت بازیکنه و دومی هم مربوط به بعد از فعال شدن Triger



    خب برای انجام دادن این کار ابتدا یک نود Player Spawn بیارین که وقتی پلایر اومد این فعال بشه بعد دوربینتون رو انتخاب و در کیسمت به قسمت متینی وارد بشین :


    تنظیمات متینی رو اینجوری بسازین :



    اینطور دوربین هیچ حرکتی نخواهد کرد

    در مرحله دوم باید دوربین مربوط به Event Tuch رو فعال کنیم و مانند قبلی همون عمل رو توی متینی انجام میدیم




    حالا فقط باید مکانیزیمی رو فعال کنید که وقتی پلایر به کلید شروع یعنی همون Triger رسید دوربین اول غیر فعال و دومی فعال بشه برای این کار نود فعال شدن اونت Tuch رو به قسمت stop متینی وصل می کنیم تا هنگامی که این فعال شد متینی غیر فعال بشه

    در ضمن نکته ای که یادم رفت همیشه باید متینی در حال تکرار باشه تا از حالت دوربین خارج نشه برای همین انتهای نود متینی با نامه compelete رو به ابتدای متینی با نام Play اتصال بدهید

    همین دیگه . البته مرض اصلیم واسه نوشتن این مقاله بازی جدیدیه که دارم میسازم وگرنه من کجا و حوصله مقاله نوشتن کجا پیر شدیم الان دیگه

  2. 7 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز online_amin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    1,587

    پيش فرض

    تو تری دی گیم استادیو همین افکت رو خواستم پیاده کنم، دو و نیم ماه زمان برد ولی با قابلیت های بیشتر. مثلا بعضی از دوربینها دینامیک هستن و ثابت نیستن و...

  4. 2 کاربر از online_amin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •