تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: تاز ه ترین پروژه گروه ما - دانشگاهی ( در حال تکمیل )

  1. #1
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض تاز ه ترین پروژه گروه ما - دانشگاهی ( در حال تکمیل )

    سلام
    این عکس های جدید ترین پروژه ما هستش که برای دانشگاه در حال تکمیل هست و دوست داریم نظرات فنی شما دوستان رو هم در مورد این پروژه بدونیم هر چند که با دیدن عکس کار سختی هست.
    امیدوارم به نظرتون جالب بیاد و منتظر نظرات شما هستیم.

    تقریبا 40% کار انجام شده و سناریو برای 3 مرحله نوشته شده و الان درگیر هوش مصنوعی دشمن ها برای جنگ رو در رو هستیم ، البته برای تحویل به دانشگاه از WeyPoint برای سرعت بخشیدن به اتمام کار استفاده کردیم ، ولی در نسخه ی آخر قطعا تغییر پیدا میکنه و از سیستم هوشمند تری استفاده میکنه.

    ما یک گروه 4 نفره هستیم ، تقریبا هر 4 نفر هر کاری ( انمیشن - تکسچیر - مدلینگ - دیزاین - برنامه نویسی - صدا و . . . ) انجام میدیم ولی برای سازماندهی بهتر کار ها تقسیم شده و هرکسی وظیفه ی خاصی داره .

    در صورت سوال در خدمت هستم.











    [















    عکس جدید :

    Last edited by hamed_benz; 31-01-2012 at 21:25.

  2. 5 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    سلام

    اولین سوال که واسم پیش اومد شما چه رشته ای هستید ؟
    انجین بازیو نگفتید احتمالا یونیتی هست، درسته؟

    همون طور که گفتید از لحاظ گیم پلی نمیشه نظر خاصی داد ولی گرافیک تقریبا در حد متوسط هست چون

    1.همه ی شات هایی که گذاشتید فضا تاریک هست
    2. تعداد آبجکت های موجود روی صحنه هاتون واقعا کمه ..
    3. پارتیکل آتش کمی غیرطبیعی شده
    اگر گیم پلی بازیتون فوق العادست همین گرافیک خوبه ولی اگر متوسطه بیشتر رو گرافیک کار کنید

  4. 6 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی lord arthas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,065

    پيش فرض

    منم با امیر رضا موافقم فقط اگه رفلکت ( منظورم بازتابه ها ) یکم بیاد پایین بهتر میشه

  6. 2 کاربر از lord arthas بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    سلام
    در مورد تاریک بودن محیط باید یگم با شما موافقم ، اما این یک محیط زندان هست که متروکه و در زیر زمین قرار گرفته و فقط به وسیله ی نور های ریل نور پردازی شده و امبینت لایت محیط کامله سیاهه.

    بله درست میفرمایین شما ، ولی همانطور که گفتم هنوز 60% کار انجام نشده و کار داره.

    در مورد مازل باید بگم چون الان شما یک تصویر میبینید به نظر غیر طبیعیی هست و در صورتی که در بازی کمتر از چند میلی ثانیه دیده میشه.

    گیم پلی بازی در حال تکمیل هست ، ولی گرافیک بازی برای ما اهمییت دو چندان نداره. البته من منظور شما از این که بیشتر رو گرافیک کار بشه رو به خوبی متوجه نمیشم.

    بله موتور بازی یونیتی هست.

    در مورد رفلکت کاملا موافقم و قرار شد نور پردازی محیط و شیدر بعضی ار آبجکت ها تغییر پیدا کنه .

    ممنون ار وقتی گذاشتین ، قطعا با انتقاد دوستان بازی کیفیت بهتری پیدا خواهد کرد.

  8. 4 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    سلام ..
    به نظرم اگه از رنگ بندی زنده تر تو بازیتون استفاده کنین خیلی بهتره ... کلا با توجه به نوع کارتون از بازی FEAR3 الگو بگیرین خیلی عالی میشه....
    فضای زندان یه چیز تو اون مایه ها باشه قشنگ تره .

  10. 3 کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    حمید جان اجازه بده منم نظرمو بگم :

    Bump دست پلایر یه ذره دست رو غیر طبیعی کرده و مثل چوب شده.
    فضای صحنه هم خالیه، به نظرم اگه شلوغ پلوغ و به هم ریخته ش کنید خیلی قشنگتر میشه.
    به نظر میرسه اون آتیش شلیک گلوله باشه، اگه اینجوریه خب واقعا غیر طبیعی شده.
    راستش نفهمیدم چرا اینقد Blur داره؟
    عکس آخر خیلی خوب شده ولی معلوم نیس کجای بازیه

    درکل به عنوان پروژه ی دانشگاهی خیلی خوبه.
    نکاتی هم که من گفتم نظر شخصیم بود و ممکنه باعث بشه بازیتون بهتر شه.
    موفق باشی

  12. 5 کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    با تشکر خیلی خیلی خیلی زیاد از 3Dmajid و Ninja
    حامد هستم.
    نکته اول رو کاملا قبول دارم ، ولی این که شدت نور توی عکس اول زیاد شده انقدر چوب بستنی شده
    عرض کردم ، 40% پروژه کامل شده و قطعا محیط پر میشه به یه سری آبجکت ها.
    مازل رو چون دارین به صورت عکس میبینین انقدر بزرگ و غیر طبیعه ( حق با شماست ) ولی زمان اجرا چون کمتر از چند میلی ثانیه مشاهده میشه نمای خوبی داره ( قول میدم ).
    البته مجید جان بلور نیست ، و از Vintage و دپ استفاده شده ، ولی مقدار رو کم کردیم ، چون دوستان همه این مورد رو گفتن ( البته چون محیط تاریکه مجبور به شدت زیاد بودم )

    هه هه ، زندان تو دل اون عکس آخره . البته معلوم نیست ، شاید هم زمانی که از زندان اومد بیرون ، اون محیط رو رو به روش قرار بدیم برای فرار با قایق.

    نکات شما ( و البته سایر دوستان ) قطعا برای بهتر شدن بازی مفیده ، ممنون که وقت گذاشتین.

    دوستان نظرتون رو در مورد عکس ستون هم بگین ، نکته این ستون ها اینه که با کمتر از 30 Face طراحی شده و فوق العاده سبکه.
    Last edited by hamed_benz; 31-01-2012 at 21:26.

  14. 3 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    ممنون حامد جان از روحیه ی انتقاد پذیریت.
    واقعا نظر بچه ها توی کار تاثیر میزاره واسه خودمم پیش اومده و باعث شده تو کارم پیشرفت کنم.

    ستون هم خیلی خوب شده.
    البته بهتره از اون صحنه ای که قراره این ستون ها توش استفاده بشه یه شات بگیری و بزاری.

    کارتون خیلی خوبه

  16. این کاربر از 3Dmajid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    عرض کنم ستون ها برای یک کاره شبیه سازی کار شد ، و ربط چندانی به بازی نداره ( هر چند دسته خودمونه دیگه ، حال کنید یه فضای دریم هم طراحی میکنیم واسه استفاده از این آبجکت های اینجورکی و سنتی ) و بیشتر اهمیت توانایی ساخت اینچنین آبجکت هایی بود که موتور توانایی رندر کردن رو داشته باشه.

    سعی میکنم از محیط شبیه سازی شده هم شات آماده کنم و قرار بدم.

  18. 2 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی hamed_benz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر ( پاریس کوچولو )
    پست ها
    188

    پيش فرض

    عرض کنم ستون ها برای یک کاره شبیه سازی کار شد ، و ربط چندانی به بازی نداره ( هر چند دسته خودمونه دیگه ، حال کنید یه فضای دریم هم طراحی میکنیم واسه استفاده از این آبجکت های اینجورکی و سنتی ) و بیشتر اهمیت توانایی ساخت اینچنین آبجکت هایی بود که موتور توانایی رندر کردن رو داشته باشه.

    سعی میکنم از محیط شبیه سازی شده هم شات آماده کنم و قرار بدم.

  20. 2 کاربر از hamed_benz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •