تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: بررسی موتور پرشین توسط علی سیداف و جوابیه پویا ایمان دار

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض بررسی موتور پرشین توسط علی سیداف و جوابیه پویا ایمان دار

    سلام .
    حوصله کپی کردن ندارم . یعنی بعدا درستش می کنم . خودتون ببین .:
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    خط مقدم دعوا :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    حالا شما ببنید کار کدوم درسته ؟ این طرفیا یا اونطرفیا

  2. 2 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال Hotsun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    954

    پيش فرض

    فکر کن یه تیم قوی با کلی امکانات پس از بیرون دادن چندین ورژن از یه انجین به نام یونیتی و پیدا کردن تجربه و بر طرف کردن ایراداتی که از صدها کاربر این انجین گزارش شده بخواد یه روزی رقیبش رو یه انجین ایرانی که تنها کاربرش سازندشه که اونم یک نفره ببینه.
    دایرکت اکس 1000 هم استفاده کنید وقتی تو نمایش های انجین یه Anisotropic هم دیده نمیشه تو کار انجین به درد لای جرز میخوره.
    Last edited by Hotsun; 02-01-2012 at 19:21.

  4. 2 کاربر از Hotsun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    یونیتی چیه ایرانیها اگه بخوان تکی میتونن Frostbite بسازن علم اگر در سریا هم باشد ایرانیان بهش دست پیدا میکنن.
    ...
    بگذریم
    اشتباهی که کرده اینه که تو XNA نوشته انجینشو که معلوم نیست مایکروسافت بازیم تو Win 8 پشتیبانیش بکنه نکنه البته احتمال زیاده که پشتیبانی بشه بازم و با ورژن 11 دایرکت ایکس پیاده بشه ولی بازم با اندازه خودش محدوده و به درده کار های حرفه ای نمیخوره.
    حالا فعلا قابلیت های عادی و پایه ای یه انجینو نوشته که.

  6. #4
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,276

    پيش فرض

    علم اگر در سریا هم باشد ایرانیان بهش دست پیدا میکنن.
    بد تحت تاثیر حرف این سربازای گمنام قرار گرفتی

  7. #5
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    بد تحت تاثیر حرف این سربازای گمنام قرار گرفتی

    نه داداش من تحت تاثیره هیچی قرار نمیگیرم , اگه میگم میسازم پس بدون میسازم.

  8. این کاربر از M0hsen3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    داره خودمونی میشه saeiddddd2010's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    محل سكونت
    Here
    پست ها
    48

    پيش فرض

    یونیتی چیه ایرانیها اگه بخوان تکی میتونن Frostbite بسازن علم اگر در سریا هم باشد ایرانیان بهش دست پیدا میکنن.
    ...
    بگذریم
    اشتباهی که کرده اینه که تو XNA نوشته انجینشو که معلوم نیست مایکروسافت بازیم تو Win 8 پشتیبانیش بکنه نکنه البته احتمال زیاده که پشتیبانی بشه بازم و با ورژن 11 دایرکت ایکس پیاده بشه ولی بازم با اندازه خودش محدوده و به درده کار های حرفه ای نمیخوره.
    حالا فعلا قابلیت های عادی و پایه ای یه انجینو نوشته که.
    یعنی xna خوب نیست من می خواهم باش یه موتور کوچیک درست کنم و روز به روز ارتقاش بدم نظر شما چیه

  10. این کاربر از saeiddddd2010 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    XNA خوبه ببین من نگفتم بده یا خوب حرفم سر پشتیبانیش تو Windows 8 هست اگه مایکروسافت اونو تحت DX 11 پیاده کنه برای Windows 8 که خب خیلی خوب میشه دیگه اگه نه که فاتحش خوندست.که البته تو سایت های مختلف دیدم بیشتر میگن به احتمال زیاد پشتیبانی میشه و نسخه بعدش تحت عنوان XNA 5.0 میاد , ولی خب اینا همش احتمال هست و ادم نباید با احتمالات کار کنه.
    پیشنهاد من برنامه نویسی بازی با DirectX 11 و Cpp هست.

  12. 4 کاربر از M0hsen3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    آخ جون به قول mortal kombat:

    fight! finish him

    چقدر منتظر این روز بودم...(حسین قضیه رو می دونه)

  14. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    قضیه چیه دقیقا من نفهمیدم موتور دزدی بود!!!...

  15. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی lord arthas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,065

    پيش فرض

    نه میگه که تو موتورت فقط یک جمع اوری کد های بقیه برای انجین نویسی بوده

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •