سلام به همگی
کمتر از دو ساله که یه ال سی دی "46 سامسونگ گرفتم و تا حالا خوب کار میکرد تا اینکه چند روز پیش سمت راست ال سی دی شروع کرد به تیک زدن و قاطی کردن رنگ ها و اعوجاج تصویر...بلافاصله خاموش کردم,بعد که روشن کردم اثری از خرابی نبود...از اون روز چند بار این حالت پیش اومده...و هر بار با ریسِت درست شده!!!تا اینکه امروز زنگ زدم سام سرویس و مشکل رو گفتم...چند ساعت بعد یه کارشناس! زنگ زد بهم و براش مشکل رو توضیح دادم و اونم گفت که پنلِ دستگاهتون خراب شده و پنل چیزی نیست که قابل تعمیر باشه و نمیصرفه که براتون تعویض هم بکنیم...بالای 1 میلیون آب میخوره!!!گفت فعلا باهاش مدارا کنید تا وقتی تیکش یه سره شد برید یه ال سی دی جدید بخرید!!!
به نظر شما آیا این حقه منه که 1,900 پول بابت یه تلویزیون با گارانتی بدم و کمتر از دو سال برام کار کنه بعد به اصطلاح نمایندگی اینطوری به من جواب بده!!!
طرف یه جوری میگه برو یه ال سی دی جدید بگیر انگار میخوام از بقالی آبنبات بخرم!!!
حالا چیکار کنم؟!نمیشه به خود شرکت سامسونگ ایمیل زد و از طریق اونا پیگیری کرد!؟
دوستان هر راهی به نظرتون میرسه لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر