با سلام
دوستان وقتی که مودم رو روشن میکنم بعد از چند لحظه با پیغام زیر مواجه میشم لطفا در موردش توضیح بدید که بخاطر چی هستش و برای برطرف کردنش چکار باید بکنم
باتشکر
![]()
با سلام
دوستان وقتی که مودم رو روشن میکنم بعد از چند لحظه با پیغام زیر مواجه میشم لطفا در موردش توضیح بدید که بخاطر چی هستش و برای برطرف کردنش چکار باید بکنم
باتشکر
![]()
با سلام
بلافاصله که این ارور رو میده یه دور مودم رو خاموش و روشن کنید به صورت دستی.
این ارور بیشتر به خاطر زمانی هست که سیستم نمیتونه درست آی پی دهی کنه و چند تا آی پی همزمان رو توی اینترنت یا شبکتون سرچ میکنه.
موفق باشید.
دوستان مودم tplink 8811 من معمولیه یعنی وایرلس نیست با لن هم مشکلی نداره اصلا، بعضی وقتها با یو اس بی که میخوایی کانکت بشی توی دیوایس منیجر ارور COD 10 میده و دیگه به هیچ عنوان نمیشه ردیفش کرد روی همه سیستم ها همینطوریه
یک ایپی دیگه مشابه توی شبکتون هست
بیشتر توضیح بدیددوستان مودم tplink 8811 من معمولیه یعنی وایرلس نیست با لن هم مشکلی نداره اصلا، بعضی وقتها با یو اس بی که میخوایی کانکت بشی توی دیوایس منیجر ارور COD 10 میده و دیگه به هیچ عنوان نمیشه ردیفش کرد روی همه سیستم ها همینطوریه![]()
ممنون دوست عزیز ولی من سیستمم اصلا شبکه وصل نیست و این مورد هم وقتی که مودم رو روشن میکنم میاد یعنی هنوز کانکت هم نزدم که به اینترنت وصل بشه یه مورد دیگه هم که فهمیدم اینکه چراغ مودم جدیدا زیاد چشمک میزنه دقیقا حالتیه که وقتی دارم دانلود میکنم درصورتی که وقتایی هم که کانکت نیستم همچین حالتی داره و کانکت هم که میشم از شارژم مقدار گرفتم تغییر انچنانی نداره درمورد خاموش روشن کردن مودم هم اینکار رو کردم ولی بازم اون پنجره میاد
با تشکر فراوان
اين مورد به هيچ عنوان مربوط به سمت شما نميشه دوست عزيز.
شما ميتونيد با تنظيم دستي IP كارت شبكتون مشكلتون رو حل كنيد.
براي مثال رنج IP زير رو وارد كنيد:
192.168.1.111
255.255.255.0
192.168.1.1
DNS:
217.218.127.127
217.218.155.155
در مورد مشكل شما هم بايستي بگويم كه به تنظيمات مربوط به DSLAM و تجهيزاتي كه شركت
ارائهدهنده سرويستون در مخابرات داره، بر ميگرده و مشكل از سمت شما نيست.
شاد باشيد![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)