من یک سری اطلاعات را به صورت رکورد دارم مثل نام و نام خانوادگی و ... که در یک فایل اکسل دارم . می خواستم این اطلاعات را پس از انجامش در یک جا بایگانی کنم . می خواستم نرم افزاری را بهم معرفی کنید تا بتونم اطلاعاتم را در ان بایگانی کنم ؟
من یک سری اطلاعات را به صورت رکورد دارم مثل نام و نام خانوادگی و ... که در یک فایل اکسل دارم . می خواستم این اطلاعات را پس از انجامش در یک جا بایگانی کنم . می خواستم نرم افزاری را بهم معرفی کنید تا بتونم اطلاعاتم را در ان بایگانی کنم ؟
[B]دوست من خود فایل اکسل یه جور فایل بایگانی حساب می شه!نوشته شده توسط apadana34 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شما می تونی همه ی فایل های اکسلت رو یه جا جمع کنی توسط 7zip تو یه فایل کامپرسش کنی اگه هم خواستی براش پسورد بذاری.
اینم برنامه ی 7zip :
7Zip 9.25 Alpha / 9.20
موفق باشی دوست منکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سلام عرفان جان
اتفاقا من هم همین کار ها رو کردم و روش یه پسورد محکم گذاشتم توی ایمیلم هم اپ کردم (شیش قفله)
من مدام باید اطلاعاتی که کارها است و انجام می دم را در یک نرم افزار واحد وارد کنم و بایگانی کنم . بخاطر همین
این روش نمیشه چون باید از زیپ دائم در بیارم . درضمن فایل اکسل نمی خوام باشه چون با کمترین تغییر در یک سلول
ممکن کل کارم ناقص بشه . بخاطر همین دنبال نرم افزار هستم که بعد از اینکه کارم با اطلاعات یک رکورد اکسل تمام شد بتونم در ان وارد کنم و بایگانی کنم.
دوست من ، متوجه منظورت نمی شم. خوب شما فایل اکسلت رو سیو کن بذار تو یه فلدر ، واسه اون فلدر هم یه قفل بذار هر وقتم خواستی می تونی بازش کنی با زدن پسورد ، دقیقاً چی می خوای؟ توضیحت رو واضح تر بیان کن.نوشته شده توسط apadana34 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
موفق باشی
میتونید ازبرنامه backup4all professional برای اینکار استفاده کنید از اطلاعات خودتون بک آپ بگیرین روشم خواستین پسورد قراربدین
لینک دانلود backup4all professional
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
منظورم از بایگانی سیو خود فایل اکسل نیست یا زیپ ان . من اگه مجبور نباشم از فایل اکسل هم استفاده نمی کنم . اما به جای یادداشت روی کاغذ روی ان موقتا یادداشت می کنم . بعداش اطلاعات من مربوط به مشتری هام است و کاری که براشون
انجام دادم که در ستون های اکسل می نویسم . اما می خوام پس از انجامش انها را پاک کنم و در یک نرم افزاری برای بایگانی انها و اینکه شاید بعدا بخوام ازشون استفاده کنم وارد کنم . می خوام نرم افزار باشه و اطلاعات را به صورت فیلد فیلد در ان واردکنم . نمی خوام اکسل نقش بایگانی من را داشته باشه چون هم ممکن پاک بشه هم با کوچکترین تغییر در فیلدهاش به هم
می خوره . همانطور که گفتم یک نرم افزار مخصوص بایگانی و ورود اطلاعات .
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)