تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 11 12345 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 108

نام تاپيک: Borderlands 2

  1. #1
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض Borderlands 2

    یک سری اطلاعات کامل بازی شامل نژاد ها و گروه های موجود تو بازی و همینطور معرفی کامل کلاس ها و شخصیت های اصلی و غیر اصلی در این پست صورت میگیره!

    یک سری از اطلاعات جدید منتشر شده توسط گیرباکس هم اینجا درباره شخصیت ها قرار میگیره.

    اطلاعاتی که جدیدا هم منتشر شده نمایش دو شخصیت و گروه در Borderlands 2 هست که Commando و Assassin هست جزئیات کامل این دو در همین پست بهش اشاره میشه...


    همانند شماره قبل عنوان Borderlands هر چهار کارکتر در شماره دوم شیوه جدید و خاصی در مبارزات دارند که میشه از این موارد به سیستم lvl up شدن و همینطور استفاده قدرت ها و اسلحه ها اشاره کرد.شخصیت Salvador در واقع معرفی اول تیم گیر باکس برای Borderlands 2 بود که اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود, او همانند شخصیت Brick کسی که در شماره قبل بود هست از نظر رفتار و اندازه که اینبار Salvador توانایی بیشتر و البته استفاده از دو سلاح را دارد.

    قدرت این اسلحه های Salvador که شبیه همان machine guns است قابلیت شلیک و آسیب بالایی را دارد و دشمن های کوچک که در دمو معرفی بازی هم به نمایش در امد به راحتی با این سلاح نابود میشوند.سیستم آپگرید و استفاده از قابلیت ها برای Salvador سیستم جالبی دارد و همینطور که تغییرات زیادی هم نسبت به شماره اول در این بخش برای دیگر کارکتر ها در شماره دوم است.
    از جزئیات سیستم افزایش مهارت و قابلیت ها میشود به تنوع بالای قابلیت ها و افزایش قدرت ها اشاره کرد و همینطور سلاح ها ترکیب میشوند تا قدرت بالاتری داشته باشند! این قدرت ها در گلوله ها و همینطور دو سلاح در دست Salvador و افزایش تعداد مواد منفجره برای از بین بردن دشمن ها وجود دارد.

    درخت مهارت در بازی تقریبا شبیه همان شماره اول است که از سه بخش تشکیل شده است و همینطور قسمتی هم برای توانایی های ویژه بازیباز وجود دارد تا به افزایش قدرت های آن بپردازد در کنار این موارد قسمتی هم برای دیگر جزئیات کلی کارکتر بازی است و میشه گفت در این قسمت تنوع بالایی را با افزایش توانایی داریم که بازیباز با انتخاب هر توانایی میتواند آن را استفاده کند و البته باید به قابلیت های جالب آن ها هم اشاره کرد که قدرت های هر کدام و شیوه استفاده یک سری جزئیات جدید در این شماره است.



    دو قابلیت دیگر در قسمت توانایی ها وجود دارند که "Inconceivable" و "5 shots of 6" است. درباره بدست آوردن این توانایی ها باید گفت کشتن دشمن ها و بدست آوردن قدرت است که شماره اول هم اینطوری بود.شما اینبار از سیستم Point استفاده میکند به عنوان مثال برای بدست آوردن سلامتی و بالا بردن دیگر قدرت ها باید از Point استفاده کنید که در قسمتی برای افزایش میزان قدرت کارکتر 15 points در بازی استفاده شد که اینطور فقط میشود.
    قسمتی از توانایی های لیست را بدست آورد و برای دیگر قدرت های بازی باید پوینت بیشتر بدست آورید.
    باید به این مورد هم اشاره کرد که با افزایش هر قسمت از توانایی میتوانید آن را تا Level بالاتر برده و البته در هر بار lvl up شدن آن قابلیت و آپگرید کردن آن از پوینت بیشتر باید استفاده کرد.

    Gunzerker قدرت های جالب دیگری هم دارد همانند استفاده از دو قدرت جدا از توانایی اصلی Salvador که یکی در استفاده از سلاح و مهمات کاربرد دارد و دیگری هم در میزان سلامتی کارکتر در مبارزه با دشمن ها.باید گفت گروه Gunzerker قابلیت های بسیار جالبی دارد البته در قسمت هایی از بازی هم باید با کراکتر های دیگر در بازی همکاری کرد که شامل از بین بردن یک سری دشمن های بازی است, قدرت ها و میزان افزایش آن ها نسبت به شماره قبل تغییرات زیادی داشته که اینبار استفاده از هر قدرت آن هم در گروه Gunzerker قدرت های جدید دارد و همینطور توانایی هایی جالب هم دارد.


    Maya شخصیت جدید در Borderlands 2 که گفته میشد به جای Lilith در این شماره حضور دارد ولی اینطور هم نیست قابلیت ها و رفتار های او هم جدید است هم برگرفته از قدرت های Lilith است.Maya سلاح های خاص هم دارد و همینطور در بخش توانایی های ویژه قدرت های بیشتر و تنوع جالب تری را نسبت به دیگر کارکتر ها دارد.
    Maya همانند Lilith از کلاس Siren است, از توانایی های خاص او میشود به قابلیت مخفی شدن از دید دشمن ها اشاره کرد که در این حالت به دشمن ها میتواند آسیب هم بزند.قابلیت های Maya بسیار متفاوت است در توانایی های این کارکتر میشود به قابلیتی اشاره کرد دشمن ها را در منطقه ای نگه میدارد و بعد اسیب میزند.



    او در هنگام استفاده از قدرت های ویژه از سلاح های موجود در بازی هم استفاده میکند.قدرت جالب مایا phaselock است که با بدست آوردن Point بیشتر و بالا بردن قدرت آن کار های بسیار جالبی را میتوان انجام داد در درخت مهارت ها میشود به قدرت دیگری مثل "sweet release" اشاره کرد که با ترکیب قابلیت phaselock هم دشمنان را نابود میکند و هم سلامتی افراد شما در مبارزه را افزایش میدهد.

    با استفاده Point بیشتر میتوانید به "Restoration" برسید که توانایی دیگر این شخصیت است. به غیر از این توانایی ها در درخت مهارت Maya میشود به "mind's eye" اشاره کرد که وقتی کارکتر مورد نظر آسیب نزدیک میبینید با استفاده این قابلیت یک سپر برای کارکتر بوجود آمده تا سلامتی او دوباره بدست آورد.


    Borderlands 2: Characters, Guns & Plot Interview

    قبل از اینکه به این جزئیات اشاره بشه باید گفت بیش از 18,000 وسلیه قابل انفجار و نارنجک تو بازی وجود داره! و همنطور تنوع خوب در سلاح ها که اشاره میشه... در این مصاحبه با تیم بازی به موارد مختلفی اشاره میشه.

    NowGamer : قبل از اینکه درباره اطلاعات جدید Borderlands 2 به ما بگویید به این مورد اشاره کنید که در حال حاضر Borderlands 2 چقدر تو پروژه پیش رفته و اینکه روند کار چطوری هست؟
    Paul Hellquist: تیم ما با هم کار رو شروع کرده و برای فوقالعاده بود که باز هم با سلاح ها و محیط های جدید وارد یک دینای شگفت انگیر بشیم! داستان فعلا همینقدر میگم که داستان 5 سال بعد از حوادث نسخه اول است و تغییرات جدیدی هم در پاندورا در این مدت صورت گرفته.
    Jason Reiss: یکی از تغییرات بزرگ در این شماره همین تغییر جهان بازی است که بزرگ تر شده است چیزی که در شماره اول مشاهده کردید قسمت کوچکی از پاندورا بود و حال ما در Borderlands 2 در حال رفتن به بخش های مختلف این سیاره عجیب و بزرگ هستیم که با نشان دادن این محیط جدید بازیباز باید به کشف موارد مختلف هم بپردازد.
    PH: تغییری که شاید از نقطه روایت اصلی داستان بهش توجه بشه ورود شخصیت Handsome Jack هست این شخصیت هدفش در واقع رسیدن به منابع کمیاب و Vault است که همینطور او رابط یکی از تولید کنندگان اسلحه در Borderlands 2 هم هست.Jack برای خودش نیرویی هم داره شامل افراد مختلف که در بخش های مختلف حضورد دارند و همینطور در حال انجام یک سری عملیات هست تا بیشتر پاندورا رو بگیره و تحت نظر خودش در بیاره در این بین کارکتر های اصلی بازی باید با او مبارزه کنند.

    NowGamer: درباره Vault Hunters که در شماره قبلی بود و در این شماره هم هست و همینطور آوردن اون در این این جهان جدید در پاندورا در واقع به چه صورت هست؟
    PH: در حال حاضر فقط درباره Roland میگم! شخصیت شماره قبل اینبار در نقش جنگده آزادی حضور دارد و همینطور او General Knoxx’s armoury رو نابود میکنه و حال برگشته تا با نیری جک و البته خود او مبارزه کنه که مربوط به همین Vault Hunters میشه.

    NowGamer: درباره شخصیت Lilith بگویید البته با آنچه مربوط میشه به شماره قبل ولی به نظر به Borderlands 2 هم ارتباط داره؟
    PH: ما شخصیتی رو در پاندورا لازم داریم تا اون کیفیت رو داشته باشه با احساست و دیالوگ هاش باعث شه بازی جالب تر بشه و همینطور در محیط تاثیر داشته باشه و این شخصیت دختر در بازی بسیار مناسب است!

    NowGamer: بحث کارکتر ها رو کنار بزاریم حالا میرسیم به اینکه ما متوجه شدیم Gearbox اینبار بر روی NPC های Borderlands 2 کار هایی انجام داده از جمله کار های خیلی جالب در رفتار اون ها آیا این واکنش و تغییر برای بهتر شدن بازی نسب به شماره قبل هست؟
    Jason Reiss: بله در شماره اول Borderlands ما بیشتر از شخصیت های اصلی استفاده میکردیم و توجه زیادی به اطراف نبود ولی اینبار NPC ها تغییر کرده و جدید هست که باعث میشه روند کلی بهتر بشه و همینطور داستان بازی هم بهش ارتباط داره.
    PH: ما همینطور رفتار کلی NPC ها بهبود دادیم تا بازیبار با آن ها در تعامل باشه و به صحبت کردن بپردازه که اینبار در منطقه های مختلف با جمعیت بیشتر حضور دارند و کار های جالبی هم انجام میدهند از جمله حرف زدن با هم و شما که میتوانید با آن ها صحبت کنید.

    NowGamer: وقتی با NPC صحبت میکنیم باید یک سری گزینه دیالوگ در پایین نمایش داده بشه که این گفتگو آیا ربطی به مسیر اصلی داستان بازی هم در Borderlands 2 داره؟
    PH: نه و در اوایل هم این مورد در اوایل روش بحث شده است و ما نمیدانستیم که آیا واقعا یک سیستم اینطوری مناسب باشه یا خیر! با این حال ما در حال کار هستیم تا بتونیم از شرکت های بزرگ دیگه در این بخش بهتر باشیم.
    با این حال شما ماموریت هایی دارید که باید از مردم منطقه اطلاعات بیشتری بگیرید آن ها یک سری نیستند باید برید و ان ها را پیدا کنید یک سری هم مشغول کار هایی هستند و همین مواد ماموریت ها رو پیچیده تر میکنه که این مورد در Borderlands 2 بسیار خوب کار شده.

    NowGamer: درباره روند کلی ماموریت ها و چالش آن ها در بازیباز بگویید؟
    PH: ماموریت ها بیشتر ارتباط داستانی داره و اینکه شما باید در کنار اون به بررسی و اطلاعات بیشتر درباره ماموریت ها بپردازید.

    NowGamer: شخصیت اصلی داستان که توسط Gearbox نمایش داده شد که کلاس اون از گروه Gunzerke بود حال بگویید اوردن سالوادر در Borderlands 2 در این شماره و تجربه بازیکن چگونه است؟
    JR: شخصیت بازی رو خیلی مورد توجه قرار گرفته بود در تیم و در یک جلسه خواستیم تا درباره خصوصیات اون با هم صحبت کنیم با آوردن دو سلاح در دست سالوادور میشه توانایی های زیادی رو براش بوجود آورد و مطمئن هستم خوب بوجود آمده است.
    PH: هر شخصیت با کلاس متفاوت و نگرش خاصی در بازی وجود داره حال سالوادور از کلاس Gunzerke هست و بیشتر باید گفت او یک دیوانه است و مهارت های او هم روند دیگه ای داره و همینطور به غیر از اون دو سلاح در دست میتواند بیش از یک میلیون اسلحه دیگر از نظر ترکیب کردن اون ها با هم استفاده کنه.
    خب این میتونه از هر گروه سلاحی باشه مثل rocket launchers , sniper rifle و هر کدام قابلیت های خود را دارد.

    NowGamer: یک شخصیت از گروه Gunzerker باید مهارت های خاصی هم داشته باشد حال توانایی سالوادور در هنگام استفاده از سلاح ها با توانایی های او در چه جدی است؟
    PH: اره این هم باید اشاره کنم که شما مهارت های خود را با توجه به قدرت سلاح باید درست کنید که به منظور ایجاد چالش در بازیباز بوجود امده است و البته کار های جالبی در انتخاب مهارت وجود دارد.بنابرین توانایی های سالوادور شگفت انگیر است و فوق العاده میشه گفت سطخ توانایی های خوب و جالبی داره حال ما میخواهیم طوری باشه که هر کدوم از درخت توانایی ها شما در بازی متفاوت باشه و در هر قسمت متفاوت باشه.

    NowGamer: بیشتر موردی که بهش اشاره شده سختی بازی هست در این شماره در چه سطحی هست؟
    PH: روند سختی بازی تقریبا شبیه شماره اول است.در کل روند بازی با افزایش مهارت ها Level up شدن در اتباط هست که با توجه به وجود باس های بزرگ تر و دشمنان جدید توانایی شما هم باید برای مقابله با آن ها افزایش یابد.

    NowGamer: در بیشتر بازی های نقش آفرینی یک سری با آوردن بخش اکشن تو بازی از کیفیت اصلی rpg بودن کاسته میشه آیا شما بین این دو بخش تعادل ایجاد شده یا بیشتر شبیه همان Borderlands هست؟
    PH: سیستم اصلی شبیه همان شماره اول است اکشن بیشتر برای تمرکز روی بخش تیر اندازی اول شخص و مهارت های نقش آفرینی پایه اصلی تو بازی برای که ترکیب این دو با همراه لول آپ شدن به نوعی میشه همون شماره اول فقط کمی تغییرات در اون ایجاد شده است.

    NowGamer: آیاramped up در مناطق مشخص شده هست یا در همه جا وجود دارد؟به عنوان مثال شلیک به دهان Skag ها.
    PH: اره بخشی از موجودات اینطوری هست همینطور جزئیاتش هم بالاتر رفته هنوز اون نوع هدشات کلاسیک در بازی وجود دارد و همینطور بازیکن باید با استفاده از تکنیک های مختلف که بدست میاره میتونه بیشتر از این قابلیت استفاده کنه در از بین بردن داشمنان و همینطور مکانیسم کلی در Borderlands 2 بهبود یافته است.

    NowGamer: با ایجاد مهارت های مختلف برای بازیباز حال بخش دیگر بازی یعنی بخش co-op چقدر روی آن تمرکز کردید؟
    PH: بله و البته که ما روی این مورد هم کار کردیم و همینطور چیزی که ما پردازش میکنیم واقعا روی بخش co op خوب شده و از کیفیت خوبی هم برخوردار هست و همینطور از مهارت ها در این بخش استفاده کرد.

    NowGamer: در یک نگاه گسترده تر چه راه هایی برای بهبود بهتر بخش co op در Borderlands 2 وجود دارد؟
    PH: برای بهبود این بخش ها ما رابط کاربری بازی رو در split screen به صورت دو نفره بهتر کردیم و بنابرین تجربه بهتری هم هست برای طرفدار های این بازی.
    همچنین به شما این امکان داده میشه که در حالت آنلاین هم باشه شما و شخص دیگر به همراه دیگر از افراد از دیگر نقاط جهان با هم بازی میکنید که split screen در یک گروه بزرگتر در co-op اینطوری بسیار خوب به نظر میرسد.

    NowGamer: درباره سیستم تعویض اسلحه ها و همینطور قرار گیری رندم اسلحه ها در بخش co op بگویید؟
    PH: سیستم تعویض اسلحه ها یکی از جالب ترین های این قسمت هست و همینطور در کنار اون به طور کلی در Borderlands 2 از نظر بصری بهتر شده و حرکات و انیمیشن بهتر , صدا گذاری خوب و افزایش تعداد سلاح در بازی وجود دارد.ما همیشه میخواهیم سلاح ها در هر منطقه هم زیاد باشد و هم تفاوت داشته باشند و از عملکرد هر اسلحه یک نوع خاص را به نمایش بگذارد.
    در بخش سلاح های انفجاری مثل نارنجک ها باید گفت تعداد آن ها افزایش یافته و هر کدام عملکرد کاملا متفاوت دارند در Borderlands تعداد نارنجک ها حدود 120 تا بود ولی در Borderlands 2 این تعداد به 17,000 تا 18,000 میرسد.

    NowGamer: آیا شما سیستم grenade mod را در Borderlands 2 اورده اید؟
    PH: بله این مود با تمام قابلیت ها در این شماره هم وجود داره

    NowGamer: چیزی که درباره Borderlands 2 باید مشخص بشه این هست که برای این بازی DLC هم در نظر گرفتید؟
    PH: خب ما تعداد زیادی DLC برای شماره اول Borderlands منتشر کردیم و مورد توجه هم قرار گرفت ولی فعلا درباره اینکه برنامه ای برای DLC های این شماره نمیگم تا توسعه بیشتر بازی رو انجام بدیم و باید در برنامه کار تیم باشه که برای این شماره هم DLC منتشر کرد.

    منبع :
    NowGamer
    Last edited by Killzone2; 06-04-2012 at 21:23.

  2. 13 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض Borderlands 2





    Borderlands 2


    سازنده : Gearbox Software

    ناشر : 2K Games

    موتور : Unreal Engine 3 (Heavily-Modified Cel-shaded)

    سبک : First-person shooter, action role-playing

    پلتفرم : Microsoft Windows , PlayStation 3 , Xbox 360

    تاریخ انتشار : TBA 2012

    حالت ها : Single-player, multiplayer

    رسانه : Optical disc , Download , Cloud computing



    سرزمین مرزی برای مقابله با دشمنان

    در دنیایی به اسم پاندورا که انسان ها در جستجوی فناوری جدید هستند و زمین دیگر جایی برای زندگی نیست مورد هوجوم قرار میگیرد منطقه پاندورا که بین سیاره Atlas قرار داد که در قبل از ورود افراد به منطقه شرکت هایی با روش هایی مختلف در آن ثروت و جهش های علمی جالبی را بدست اوردند که این ستاره جدید و کشف شده بقای فناوری و باستان های انسان ها در پاندورا است که قهرمان های Borderlands هم در این سیاره حضور دارند.درباره خصوصیات سیاره پاندورا باید گفت خصوصیات خاص خود را دارد و اینکه بسیار بزرگ است و به دور سیاره ای مرکزی گردش میکند و البته خود پاندورا دور یک ستاره کوچک و کم نور میگردد و شامل فصل های زمستان بسیار سرد و پاییز است که بعد از ورود فضا نوردان به بررسی منطقه و کشف نقاط گوناگون کردند ولی به مورد خاصی که توجه آن ها را جلب کند برخورد نکردند فقط یک مورد بود که باعث شد تا باز هم جستجو گر ها به پاندورا توجه کنند که ان هم یک سیگنال از یک مکان بود که امکان وجود کشفیات فضایی را میداد.
    ولی این پیغام باعث شد تیم جستجو به طور نامشخص از بین برود و تجهیزات ان ها هم به طورر عجیب از بین رفت حال شرکت ها و دیگر جستجو گر ها به شدت توجه خود را به پاندورا جهت داده بودند به طوری که به دنبال کشف فضایی در پاندورا هر کاری میکردند ولی با هزینه های فراوان نتیجه ای برای تیم های جستجو نداشت و با آمدن فصل زمستان در پاندورا که بسیار سرد و پخچال مانند بود و توان زیستن برای کسی نبود مجبور به ترک منطقه شدند و بعد از مدتی که تغییرات فصل در پاندورا صورت گرفت چهره محیط هم عوض شد و یخ ها و هوای سرد هم دیگر وجود نداشت و اینجا بود که ساکنان و موجودات پاندورا خود را نشان میدهند برای جستجوی مکان جدید و دیگر موارد به محیط پا میگذارند حال از طرفی این موجودات آن چیزی نیست که شما فکر میکنید بلکه یک سری موجودات جهش یافته که چند نوع و بسیار بزرگ و خطرناک هستند و قسمتی از سیاره که برای زندگی انسان ها بود دیگر امن نبود برای همین شرکت ها و جستجو گر هایی که هزینه و پول کافی در اختیار داشتند منطقه را ترک کردند و فقط یک سری افرادی که فقیر بودند و البته گروهی از خلاف کار ها با موجودات پاندورا باید مقابله میکردند.




    قسمت جالب توجه در منطقه که موقع ورود به پاندورا ایجاد شده بود یک قانون و مواردی بود که باید رعایت میشد ولی حال با افزایش حمله موجودات و بی نظمی قانون هم از بین رفت که باعث شد تا پاندورا محیط صحرا مانند و محلی برای مهاجران مختلف باشد از گروه هایی که محل قبل برای آن ها دیگر مناسب نبود به مناطق جدید می آمدند و دیگر موارد باعث شد تا به محیط پاندورا غرب وحشی مدرن گفته شود که این غرب وحشی مقداری هم تفاوت دارد این هم وجود فناروی های موجود و موجودات عجیب که باید انسان ها با آن ها مقابله کنند و ورود شخصیت های داستان هم از قسمتی این درگیری ها آغاز میشود و در این منطقه گروهی خاص از کاوشگران و راهزن ها و افراد خطرناک به همراه افراد مزدور شرکت Atlas بودند که شخصیت های ما هم در گروه کوچکی در این بین باید به کار های خود میپرداختند.شخصیت های سری قبلی هم داستان خاص خود را داشتند که آن ها چهار نفر بودند به اسم های Brick , Rolland , Lilth و Mordecai هست.
    دنیای Borderlands دنیایی بسیار خطرناکی است و موجودات فضایی و افراد مختلف در آن برای کسب هر منطقه سعی دارد ان را بگیرد که دشمنان به دو گروه تقسیم میشوند که یک سری دشمنان معمولی و دیگر باس ها و موجودات بزرگ و عظیم در بازی است که از جمله دشمنانی که زیاد با ان ها مبارزه میکنیدSkag ها هستند که شبیه سگ و تن کرم مانند دارند که با حمله های نزدیک هدف را از بین میبرند که در شماره دوم هم احتمال حضور آن ها است و البته بخش جالب مبارزات جنگ با موجودات بزرگی که یک سری شبیه به فیل اما چند برابر بزرگ تر که حملات سنگین و خطرناکی دارند که البته فقط این نیست بلکه یک سری پرنده شبیه به خفاش هم او را احاطه کرده اند که از چند مدل ضربه برای از بین بردن شما استفاده میکند از جمله با پا های بزرگ خود شما را له میکند و از دهان خود هم خفاش ها را سمت شما روانه میکند که البته نیاز بهlevel بالا و اپگرید اسلحه ها دارد و همینطور همکاری تیم که بشود از نقاط مختلف او را از بین برد.
    درباره گرافیک بازی هم چیزی که در شماره دوم هم شاهد آن هستیم دارای طراحی خاص به اسم Cell Shade هست که خود اعضای تیم Gear Box هم فکر میکردند شاید زیاد برای این عنوان جالب نباشد با طراحی های مختلف به هر حال موفق شدند دنیایی با این استایل گرافیک را بوجود بیاورند که از هر نظر جالب به نظر میرسید که این طراحی ها و استایل با موتور Unreal Engine 3 انجام شد که برای ایجاد این نوع سبک گرافیک مشکلاتی هم داشتند که باید برای هر قسمت و البته کاراکتر ها یک سری خطوط و سیستم دیگر را پیاده سازی کنند و بعد از طراحی در قسمت های مختلف کار شبیه به یک طراحی نقاشی زیبا بود. نورپردازی هم زمینه کاملا متفاوت داشت چون که باید تصاویر سایه ها و نور یکدست و کارتون مانند باشد که بعد از آوردن گروه جدید موفق به ایجاد فضا هایی شگفت انگیر درخور عنوان Borderlands شدند.این سیستم و استایل گرافیک در شماره دوم با تنوع بیشتر همراه هست و محیط ها دیگر حالت کویر و صحرا ندارد بلکه پوشش گیاهی و البته مناطق سرد رو هم در این شماره وجود دارد.




    سیستم ارتقا اسلحه ها هم در نوع خود جالب است چیزی که در شماره دوم هم شاهد آن هستیم البته با تغییرات که در شماره قبل با xp گرفتنlevel های خود را افزایش میدهید که با نوع شلیک های شما هم مرتبط هست این موارد که اگر به سر دشمن شلیک کنید یا ان را هد شات کنیدxp بیشتری میگیرید که با انتخاب افزاش توانایی ها هم باید توانایی خود را افزایش دهید چیزی شبیه به یک درخت اما کمی متتفاوت که شامل میزان سلامتی و قدرت تیر ها و دیگر موراد است و با توجه به کلاس مورد نظر به آپدیت بخش ها میپردازید چیزی که در شماره دوم کامل تر هم شده و مبنا فقط افزایش چند قسمت مشخص شده نیست.اگر شما از یک اسلحه خاص بیشتر استفاده کنید توانایی شما در استفاده از آن بیشتر میشود چیزی که قسمت دیگر افزایش توانایی شما در بازی است همینطور اسلحه ها به میزان قدرت و کارهایی که دارند به چند دسته تقسیم میشوند که یک گروه اسلحه های تک تیر انداز با قدرت بالا و گروه دیگر اسلحه های نزدیک هست که قدرت به مراتب پایین تر دارند.در شماره دوم علاوه بر اسلحه های جدید که کاریی متفاوت تر و جالبی دارند دارای سیستم های جدید برای اظافه کردن جزئیات روی اسلحه ها است.


    پاندورا محیط عجیب تر و بزرگ تر




    درباره پاندورا و خصوصیات آن گفته شد و حال بعد از انتشار شماره اول عنوان نقش افرینی Borderlands که ترکیبی از شوتر اول شخص با زمینه نقش افرینی است شماره دوم آن هم توسط Gear Box در حال ساخت است که میشه گفت ادامه جالبی برای بازی باید باشد که شخصیت جدید هم در این شماره حضور دارد و البته این تغییر فقط در شخصیت نیست بلکه در اسلحه ها و سیستم ارتقا و محیط های بازی هم نیز است.
    با اعلام شدن ساخت شماره دوم و نمایش تریلر اول مربطو به معرفی بازی باید گفت که در بازی نکات بسیار زیادی پیشرفت داشته که در یک دمو که پشت در های بسته نشان داده شد تغییراتی نسبت به قبل را میشد دید که البته مواردی هم به این شماره آمده است از جمله اینکه همان minimap در کنار تصویر و همینطور موارد دیگر که بسیار بهتر روی آن ها کار شده است.سازنده شماره دوم این عنوان اول شخص نقش آفرینی Gearbox هست که شماره اول را هم ساخته بود و سبک گرافیکی خاص و همینطور محیط پاندورا چیزی بود که غرب وحشی مدرن را بوجود اورد شما در شماره دوم با ماموریت های جدید , انواع اسلحه های جدید و یک کلاس جدید در بازی که هنوز تایید نشده وجود دارد.شخصیت های جدید هم از دیگر موارد جدید در این شماره است که اطلاعات زیادی از ان ها منتشر نشده و محیط ها و روند گیم پلی به گونه ای است که بیشتر مخاطبان را به خود جلب میکند که این مورد با بوجود اوردن یک سری سیستم جدید در بخش مهارت ها و اسلحه ها و همینطور تنوع بیشتر در تعداد دشمنان باعث جزابیت بیشتر Borderlands 2 میشود.



    داستان Borderlands 2 پنج سال بعد از اتفاقات نسخه اول روی میدهد در جایی که با شخصیت جدید روبرو میشویم که این شخص Salvador نام دارد با اسلحه ای مختص به خود از ویژگی ها این دمو مربوط به Borderlands 2 بود در قسمت بعد شخصیت دیگری به نمایش در آمد که جزئیات زیادی از آن منتشر نشد نام دارد که کلاس Berzerker را دارد که تقریبا شیه همان شخصیت رولاند در شماره اول است و به نوعی سرباز به شمار می آید و دیگر شخصیت بازی که دشمن کارکتر ها هست جک هست بعد نمایش جزئیاتی از محیط با دشمنان بازی روبرو میشویم که به نسبت همان دشمنان سری قبل هستند از جمله Skags و Psychos ها و همینطور دشمنان جدید هم در بازی وجود دارند.
    یکی دیگر از شخصیت هایی که کلاس Siren-class را دارد Maya نام دارد که زیاد درباره او اطلاعات و جزئیاتی منتشر نشده است و آقای Steve Gibson هم که کلاس های بازی منحصر به فرد شده و بیشتر میشود به جزئیات در ارتقا کلاس ها اشاره کرد که شخصیت Maya هم همانند شخصیت شماره قبل یعنی Liith کلاس سایرن را دارد اما با تغییرات که باعث بهتر شدن کلی کارکتر و رفتار ها میشود است و همینطور عنوان شد شخصیت مایا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد آن هم بدلیل توانایی ها این شخصیت که فعلا اطلاعات کامل از مایا منتشر نشده است.پس از گشتن مناطق سرد و یخچالی به یک هیولا به اسم Bullymongs نام دارد برخورد کردیم که دشمنان کوچک هم اطرافش بودند که نکته مهم درباره آن ها پیشرفت AI بود که تیم سازنده نسبت به شماره قبل بسیار بهتر روی ان کار کرده و شاهد حرکات و مبارزه های منطقی تر با شخصیت ها بازی هستیم.Gibson همینطور توضیح میدهد که AI به طور کلی non-scripted است که خود این مورد باعث ایجاد چالش در بازیباز هست.
    در مقابله با انواع دشمنان ربات هایی که شبیه به انسان هم بوند AI و و رفتار های بهتری نسبت به بقیه داشتند که حتی در هنگام زخمی شدن و یا حمله کارکتر ها رفتار های منطقی و خوبی را نشان میداند که مقداری مبارزات را سخت تر میکند در همین میان طراحی های اسلحه ها هم بسیار عالی بود و کلا با همان استایل ولی با شکل جالب تر روبرو هستید

    محیط پاندورا بسیار بزرگ تر با طراحی های بهتر در این شماره باز هم شما را میخواهد که به دنیای عجیب آن پا بگذارید ماموریت های شما هم باز با ماشین های مخصوص با طراحی و کمی تغییر در شماره اول در این نسخه هم حضور دارند که در محیط پاندورا با بزرگ تر شدن منطقه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد کلا میشه Borderlands 2 رو به یک عنوان با تعامل عنوان کرد که ماموریت ها هم بیشتر شما را تحت تاثیر قرار میدهد که
    Gibson درباره چند ماموریتی که به نمایش در امد و باید کارکتر به انجام ان بپردازد توضیح داد و گفت شما در قسمتی که باید مبارزه کنید یا کسی را نجات دهید فقط به این موارد خلاصه نمیشود که در شماره اول اینطوری بود ولی ما شماره دوم را بیشتر با درگیر کردن مراحل به هم و انجام چند مامورت به صورت یک پارچه در یک مرحله به جزابیت Borderlands 2 کمک کرده است و هیمینطور در بیشتر محیط بازی شما میتوانید ماموریت دریافت کنید که یک سری از این موارد به هم مرتبط است.شما همانند شماره قبل میتوانید سلاح ها و وسایل خود را آپگرید کنید و هیمنطور بخش چند نفره با حالت های جدید همراه هست و co-op مولتی پلیر هم بسیار جالب است که موارد جدیدی هم در این شماره در قسمت های مختلف بخش چند نفره وجود دارد.



    درباره دشمنان بازی هم اونطور که اشاره شد یک سری از آن ها در این شماره هم حضور دارند که البته تغییرات هم در آن ها مشاهده میشود و فقط همان کار های نسخه قبل را انجام نمیدهند که یکی از تغییرات در شیوه حمله به شخصیت ها است که از ضربات قوی تر و چند قسمتی استفاده میکنند و همینطور دشمنان در محیط بازی از انیمشین های جالبی به عنوان مثال هنگام زخمی شدن و حمله کردن برخوردار هستند از جزئیات دشمنان جدید میشود به ایجاد قابلیت پرش و تعقیب کارکتر و بستن راه او که این مقداری با شماره اول تفاوت دارد به صورتی که مقداری سخت به نظر میرسد.ربات در بازی هم وجود دارد اما به عنوان دشمن که به سمت شما حمله کرده و به شما اسیب میزنند که چند حالت برای این مورد طراحی شده از جمله با دستکاری این ربات ها شما را دچار گرفتگی برق میکنند یا منفجر میشوند و به شما آسی میزنند.
    سفر به نقاط مختلف پاندورا اینبار از تنوع بیشتری برخوردار است که Gibson به مواردی از جمله موانع بسیار در منطقه ها اشاره میکند که شما را به چالش میکشد بعد از آن GearBox به باس های بزرگتر و جدید اشاره میکند و اینکه محیط های شما از تنوع فصلی برخوردار است به طوری که باعث ایجاد تنوع برای مخاطب میشود که فعلا دو تا از محیط های بازی که یکی منطثه سرد و یخی و دیگری محیطی گرمسیری به نظر می آید که شاهد تغییر فصل و طاهر پاندورا در شماره دوم هستیم.

    مواردی درباره جزئیات کلی از بازی :

    • قابلیت بخش Co-op با چهار بازیکن.
    • جزئیات بیشتر در محیط ها.
    • Handsome Jack دشمن اصلی در BL2.
    • وجود وسایل نقلیه با قابلیت حمل چهار نفر از افراد.
    • اسلحه های جدید به همراه اسلحه های سری قبل که با طراحی های جالب تر نسبت به قبل در این شماره حضور دارند.
    • سیستم ارتفا سلاح و سلامتی به شیوه جدید و همراه با همان استایل خاص خود در شماره قبل است.
    • مناطق بازی شامل منطقه های یخچال با پوشش گیاهی
    • نمایش مهارت ها و صفحه موجودی آیتم ها به صورت جدا و پیشرفته تر.
    • بهتر شدن کیفیت AI و رفتار های دشمنان در برخورد با کارکتر ها.
    • تعامل بیشتر با محیط و ماموریت های چند قسمتی.
    • بهتر شدن روند گیم پلی و سیستم آپدیت موجودی.
    • شخصیت Maya همان شخصیت Lilith در شماره قبل نیست بلکه با مهارت های جدید تر و متفاوت نسبت به آن در شماره دوم حضور دارد.
    • وجود باس های عظیم و دشمنان جدید.


    Borderlands 2 Images


      محتوای مخفی: مشاهده تصاویر با سایز اصلی 

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



    Borderlands 2 Videos

    Borderlands 2 Interview
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Gamescom 2011: Borderlands 2 - Teaser Trailer
    SD
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    HD
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ترجمه و تهیه مطالب توسط سهیل(Killzone2)

      محتوای مخفی: منابع 

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by Killzone2; 19-10-2011 at 21:09.


  4. #3
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض پیش نمایش Borderlands 2

    Gamescom 2011: Borderlands 2 First - Look Preview




    شاید خیلی از شماها عرضه عنوان Borderland رو در سال 2007 یادتون باشه! یک بازی و آیپی نوین در جهت پیشرفت و نوآوری همراه با المان های مختلف آر پی جی وارد کار شد! با اینکه این بازی نکات بسیار مثبتی داشت ولی آنقدر هم عالی نبود و مشکلات گوناگونی که داشت مانع از کسب موفقیت های بیشتر این عنوان شد. بنابراین بعد از تایید ساخت نسخه بعدی، سازندگان آن نیز با توجه به این که متوجه این مشکلات شده بودند قول تغییرات عمده ذر بازی دادند تا بتونن طرفدارهارو راضی نگه دارن!
    یکی از نقاط مثبت و جالب این بازی فضاها و گرافیک اون بود که بیشتر به کانسپت آرت شبیه بود تا گرافیک رِئال! همون طور هم که مشخص بود سازنده ها بدون شک رو این قسمت خیلی کار کرده بودند! ولی Gearbox متوجه مشکلات شده و فهمید که به جز فضاهای زیبای این بازی مشکلات اساسی دیگری هم وجود داره که باید بهشون توجه بیشتری بشه.
    Gibson از Gear Box طی مصاحبه ای اعلام کرد "سیستم سلاح بازی به کل تغییر کرده در حالی که به نظر ما می تونیم حتی خیلی بهتر از اینها انجامش بدیم، سیستم هوش مصنوعی (AI) نیز خیلی بهتر شده، سیستم کوئیست و ماموریت بهبود پیدا کرده و خیلی بهتر شده، سیستم رانندگی و وسایل نقلیه هم خیلی بهتر از قبل شده و ..."

    فضاهای بازی:
    در بالا قسمتی از لیست چیزهایی که در این نسخه بهبود پیدا کردند رو خوندید! اما باز هم مشکلات دیگری وجود دارند! به طور مثال فضاهای بازی با اینکه دنیای جالبی رو خلق کرده بودند ولی با اجزای دیگه هماهنگی نداشتن! مثلا پاندورا رو در نظر بگیرید که یکی از زیباترین و بصری ترین مکان ها در قسمت قبلی بود در حالی که مردم ساکن تو اون جا خیلی خشک بودند و هیچ هم خونی با محیط نداشتن! تو همین حال هست که شما از خودتون سوال می پرسید چرا من اینجام!؟ واقعا مردم اینجا با دشمن ها جدا هستن؟ و... ، طبق گفته گیبسون در این قسمت نویسنده بازی درست در اتاق طراحان کار خودشو انجام میده تا دیگه از این قبیل مشکلات پیش نیاد!! دلیل اصلی این کار هم هماهنگی هرچه بهتر اجزای بازی یعنی داستان، ماموریت ها و دنیای بازی هست. در عین حال نیز داستان پیچیده تری در انتظار شماست...



    هوش مصنوعی:
    بیاید از دشمنان داخل بازی صحبت کنیم! در طول بازی با دشمنان متعددی رو به رو می شوید، دشمنانی هستند به شکل روبات که به قصد خودکشی به همراه بمب به طرف شما می آیند، یا دشمنان فوق پیشرفته با زره های قوی، باس فایت های متفاوت و... اگه یادتون باشه همون طور که گفته شد AI در این قسمت در کنار بخش های دیگه بهبود پیدا کرده! پس دشمن ها تو این قسمت به صورت احمقانه و مضحک نیستند!! گیرباکس هم گفته بوده که دشمنان در مبارزات نسبت به شما رفتارهای گوناگونی دارن، به طور مثال بعضی از اون ها برای قافل گیری شما به بلندی پریده و سپس به سمت شما حمله ور می شوند، موقع تیراندازی شما مدام جا خالی میدهند و در مواقعی که زحمی شدن آرام و آهسته به سمت چیزی رفته و پشت آن کاور میگیرند، دشمنان شما با هم کار گروهی انجام میدهند و همدیگرو برای کمک صدا خواهند زد، دشمنان قابلیت استفاده از محیط برای مقابله با شمارو دارن! ( یعنی به متناسب با محیط رفتارهاشون تغییر می کنه و از محیط ها برای مقابله با شما استفاده خواهند کرد )

    ماموریت ها:
    در مورد کوئیست ها و ماموریت های بازی باید گفت که وسایل نقلیه همیشه کمک حال ما بودند! در حالی که در نسخه قبلی بعضی اوقات با برخورد به یک تخته سنگ کوچیک یا حتی موقع عبور از روی دشمنان کشته شده اتفاقات عجیب غریبی رخ میداد و ماشین گیر می کرد! اما در این نسخه این قبیل مشکلات برطرف و رانندگی در بازی روون تر و به دنبال اون لذت بخش تر شده.
    کوئیستی که گیم اسپات انجام داد تا توضیح GearBox در مورد طراحی متفاوت ماموریت های این سری براش روشن بشه به شرح زیر است:
    در این کوئیست شما وظیفه نجات دادن یکی از دوستاتون رو دارید که در بالای Dam در کارخانه Hyperion گروگان گرفته شده. رونالد که از نسخه اول اون رو میشناسیم الان در قالب یک کاراکتر جدید ظاهر شده به شما یک روبات برای راهنمایی مسیر به سمت Dam رو میده تا جایی که باید با دشمنان هایی که در حال آمدن هستند تصویه حساب کنید و...
    اشاره ای که این کوئیست داشت اینه که GearBox هدفش از طراحی چنین ماموریت هایی اینه که خود اون ماموریت به خودی خود ماجراجویی درست کنه و دیگه نیازی به دریافت کوئیست های متعدد نباشه...

    ------------------------
    منبع:
    Gamescom 2011: Borderlands 2 First-Look Preview
    gamespot.com/xbox360/action/borderlands-2/news/6329613/gamescom-2011-borderlands-2-first-look-preview?mode=previews

  5. 19 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    حـــــرفـه ای hosseincode2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    اردبیل
    پست ها
    1,867

    پيش فرض

    اميدوارم ايندفعه روي داستان بيشتر كار كنن و مثل نسخه قبل آخر بازي سر كار نريم. تك نفري هم با نسخه قبلش خيلي حال كردم!

  7. 3 کاربر از hosseincode2008 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    پروفشنال ali703's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    مینودشت-شوشتر!!!
    پست ها
    823

    پيش فرض

    به نظرم این نسخه خیلی پیشرفت کرده

  9. #6

  10. 6 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه reza207's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    محل سكونت
    همون جایی که متولد شدم
    پست ها
    270

    پيش فرض

    تاریخ انتشار بازی معلوم شد

    18 سپتامبر در امریکا و 21 سپتامبر در بریتانیا منتشر میشود

    +

    یک [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] که جالبه

  12. 4 کاربر از reza207 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8

  14. 3 کاربر از reza207 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #9
    کاربر فعال انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Leon-117's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    on eath
    پست ها
    2,745

    پيش فرض

    به شخصه خیلی شیفته ی Axton شدم،Maya و Zer0 هم خوب هستن ولی از سالوادور خوشم نمیاد!
    بازی هم منتشر بشه 100% اول با Axton میرم........نسخه اول بازی خیلی خوب بود فقط بعد یه مدت تکراری میشد و محیط های بازی همه یه جور میشدن!(اکثر محیط ها بیابونی بودن)توی این شماره مثل اینکه تنوع محیط ها خیلی بیشتر شده و به نظرم نسبت به شماره 1 پیشرفت های خوبی داشته باشه.............

  16. #10
    آخر فروم باز silent-assassin's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    سپاهان
    پست ها
    2,403

    پيش فرض

    این سری نقش کلاس هانتر را قراره کلاس اساسین بازی کنه؟

    من اسنایپ میخوام! اول اسنایپ بعدش هم کلاس کماندو خوبه. شخصیتش هم به دل میشینه

صفحه 1 از 11 12345 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •