تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: امکانات Subscription Advantage Pack 2012

  1. #1
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض امکانات Subscription Advantage Pack 2012

    سلام
    تو سایت اتودسک بودم که دیدم پکیجی که برای مکس داره میاد تا آخر سپتامبر خیلی جالبه
    امکاناتی که اضافه میکنه ایناس :

    امکان ترکیب لایه های مختلف رندر در یک برنامه داخلی تری دی مکس که به صورت تصویری کامپوزیت ما رو نشون میده




    -همکاری دو شرکت اداب و اتودسک بر سر ایجاد ارتباط بین فتوشاپ و پریمیر با تری دی مکس
    -رندر ریل تایم در حالت active shade با iray



    -برنامه نویسی .net برای توسعه دهنده ها که این کار باعث میشه با هر زبونی برای مکس بشه پلاگین نوشت و امکانات جالبی تو برنامه نویسی برای پلاگینا ایجاد میکنه

  2. 9 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض


    Autodesk 3DS Max 2012 Subscription Advantage Pack 32/64

    دانلود :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    راپید باز :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. 5 کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    اینو که قرار بود تا آخر سپتامبر بدن بیرون : دی

  6. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    اینو که قرار بود تا آخر سپتامبر بدن بیرون : دی
    امروز 10 اکتبره!
    لینکش رو پیدا نکرده بودم.. مرسی نیکلاس.

  8. 2 کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hosienmax100's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    233

    پيش فرض

    به نظر من اون بحث composit داخلي چيزي نبود كه كاربران بهش احتياج داشته باشن ...


    مرسي شهاب جان و مصطفي /

    موفق باشيد /

  10. 2 کاربر از hosienmax100 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    به نظر من این تری دی مکس رو دارن الکی خیلی خیلی خیلی سنگینش میکنن
    اگه همینطوری پیش بره شاید تری دی مکس 2014 رو دیگه کسی توی ایران نتونه حتی نصبش کنه
    توی تری دی مکس 2010 یه سری امکانات خوبی اضافه شد که قابل تحسین بود
    توی تری دی مکس 2011 متریال ادیتور پیشرفت کرد و cat اضافه شد که کار خیلی خوبی بود
    توی تری دی مکس 2012 تکسچرینگ خیلی پیشرفت کرد

    ولی متاسفانه توی همین روند یه سری امکانات بیخود و سنگین الکی هم اضافه شده که من باهاشون صد در صد مخالفم

    نمیدونم نظر بقیه دوستان چیه ؟
    Last edited by Mostafa 3D; 10-10-2011 at 18:05.

  12. این کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    روندی که اتودسک پیش گرفته خریدن همه پلاگینا و اضافه کردن اونا به مکس و مایاس
    البته برای مکس بیشتر پلاگین میاد واسه همین هی داره سنگین میشه
    ولی انصافا نمیشه امکاناتی که از مکس 2010 به بعد به مکس اضافه شد رو اینطوری برد زیر سوال چون خیلی پیشرفت کرد

  14. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hosienmax100's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    233

    پيش فرض

    خيلي محيط نرم افزار سنگين شده اتودسك بايد يه فكري براي اينم داشته باشه (حالا اينكه امثال ما سيستم هاي درست و حسابي نداريم بحثش جداست ولي با سيستم خوب هم دليلي نداره نرم افزار اينقدر سنگين باشه ) ...

    xsi/maya وضعيت بهتري دارن به نظرم ..

    امكاناتي كه اتودسك اضافه كرد خيلي هاش قبلا بواسطه ي پلاگين ها بود ..خب ما هم بنا به كارمون وصله هارو اضافه ميكرديم مثلا همين graphite modeling كه ما از polyboost كه بمراتب خوشدست تر و سبك تر بود استفاده ميكرديم و مشكلي نبود

    يا همون cat ...

    اگر سيستم هاي استاندارد خودش رو تقويت و ارتقا بده من فكر ميكنم خيلي بهتر ميشه ..

    البته اينم بگم شركت بزرگي مثله اتودسك بدون كارشناسي حتي يك كلمه به كد نوسي برنامه ش اضافه نميكنه پس نتيجه ميگيريم تمام حرف هاي من اشتباست

  16. 2 کاربر از hosienmax100 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    منم فکر می کنم بحث بیشتر همین حذف پلاگین ها و افزونه ها و ارتقا مکس به یه برنامه ی جامع تر و کامل تر مثل مایا یا سافت امیج هست. (تعارف نداریم، مکس برنامه ی راه دستیه و محیط کاربر پسندی داره ولی امکانات محدودتری نسبت به مثلا برنامه های که گفتم داره) خوب تو این انتقال هم با مشکلاتی مواجه میشیم که فقط کاربران چند میلیونی که تو زمینه های مختلف از برنامه استفاده می کنند می تونن اینا رو کشف کنند نه برنامه نویسان اتودسک. اگر دقت کنید سال قبل هم تو ماه سپتامبر بود که Subscription Advantage Pack برای مکس 2011 با سه feature که یکیش Iray بود اومد. یه فرصت چند ماهه رو به خودشون می دن تا بیشتر روی قسمت های جدید کار کنند. الان 2-3 روزه که رسما یه پروزه ی جدید رو برای مکس شروع کردند به نام Project Geppetto که موضوعش پرسوناژهای انیمیت شده است که بیشتر برای انیمیشن های معماری کاربرد داره و نمی دونم امروز فردا قرار بود یه نسخه ی آزمایشی و مجانیش بیرون بیاد:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ضمنن به نظرم یه شیطنت هایی هم با سخت افزار می کنه و یه پورسانتهایی هم از NVIDIA و mental image سر تبلیغ موتور رندر GPU-based / CUDA-Based - آی ری (Iray) می گیره! چند وقت پیش که SP 2 برای مکس 2012 اومده بود و یه تاثیرای منفی ای روی کیفیت رندر Iray گذاشته بود تاپیکی تو اتودسک زده بودن و کاربرا معترض بودند، که تاپیک رو منفجر کردند و بعد دوباره برگردوندنش و گفتند که ببخشید اشتباهی جای پاک کردن پست یه اسپامر تاپیک رو بستیم!! یادمه اسپامر یه نماینده یا طرفدار NVIDIA بود که ظاهرا جواب های نا متعارفی داده بود!

  18. 4 کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    من که قبول ندارم اینو
    من با مایا هم کار کردم اونم همینقدر محیطش سنگین شده
    نمیشه که دیگه با وجود سی پی یو هشت هسته ای و ساپورت 32 گیگ رم ما به این فکر کنیم که اتودسک یه برنامه ای بده که سبک باشه
    کار گرافیکی کار سنگینه و کامپیوتر خوب میخواد پس اگ نرم افزارش هم به خاطر امکاناتش سنگین بشه نمیشه ایراد گرفت
    ////////////////////////////////////////////////

    این پروژه Geppetto برای معمارا نیستا!!! یه سیستم جدید برای کنترل و انیمیت خیلی طبیعی موجودات زنده است
    با این سیستم به راحتی میشه حرکات طبیعی و قابل باور ساخت
    و امکان دومش اینه که مثب massive میتونه تعداد زیادی کاراکتر رو انیمیت کنه تو یه صحنه

  20. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •