تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




مشاهده نتيجه نظر خواهي: کدوم رو میپسندید (با ذکر دلیل)

راي دهنده
27. شما نمي توانيد در اين راي گيري راي بدهيد
  • 206 SD V9

    8 29.63%
  • 206 SD V8

    9 33.33%
  • Lifan 620

    5 18.52%
  • MVM 530

    5 18.52%
صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: 206 SD v9 یا v8 یا لیفان 620 یا mvm 530؟ کدام؟

  1. #1
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Oct 2010
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    527

    پيش فرض 206 SD v9 یا v8 یا لیفان 620 یا mvm 530؟ کدام؟

    سلام دوستان
    میدونم که تو مقایسه هام v9 با بقیه فرق داره اما این فرق اونزمانی واقعا فرقه که v9 واقعا v9 باشه. یعنی اینکه تو این گزینه یکم شک هستش واسه اینه که با دنده دستی ها مقایسه شده . یعنی ترس از دردسر های گیر بکسش وادار میکنه به چنین مقایسه هایی اقدام کنیم.
    این از این
    و حالا اصل مطلب
    انتظارات بنده از رو اینا میشه فهمید . قضیه ی اصلی اینه کدومش به صرفه تره و رضایت مندی رو به دنبال داره


    حالا کدوم یک از این ماشینارو پیشنهاد میدید؟
    در هر حال خودرویی خانواده گی باشه
    لطفا تو نظرسنجی شرکت بفرمائید و برای ارائه ی دلیل انتخاب خود در بحث شرکت کنید
    ممنون

  2. #2
    ناظر انجمن اتومبیل mohamad skystar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    Under SKY City
    پست ها
    11,533

    پيش فرض

    سلام.

    البته در مورد 2 خودروی لیفان و MVM 530 بحث زیاد بوده.
    این دو خودرو تازه وارد از امکانات و تجهیزات و پیشرانه مناسبی برخوردارن و به راحتی تونستن محصولات داخلی
    مثل سمند و پارس و 405 رو به چالش بکشن.
    اما مهمترین مواردی که باعث میشه خرید این خودروها به صرفه نباشه:

    1.قیمت نا عادلانه و گزاف این خودروها( درسته نمره بیشتری رو نسبت به خودروهای داخلی کسب میکنه اما دلیل نمیشه
    قیمتش اینقدر بیهوده بالا باشه)

    2.خدمات پس از فروش این خودروها که بسیار ضعیف و با کمبود قطعه مواجه هست.
    همچنین گسترده نبودن نمایندگی های این خودروها در سطح کشور.

    3.نداشتن اصالت و سابقه مناسب در بازار خودروسازی جهانی.حتی 10 سال هم از عمر کمپانی این خودروها نمیگذره
    پس خیلی جا داره تا بتونن تجربه کسب کنن و این ضعف خودروسازان و سرمایه گذاران کشور مارو نشون میده.


    و اما در مورد پژو 206 SD V9 و پژو 206 SD V8 باید بگم که این 2 خودرو از هر نظر امتحانشون رو پس دادن
    و الان بهترین خودروهای ساخت داخل هستن
    هر دو از نظر فنی-امکانات و تجهیزات شبیه به هم هستن
    و تفاوتشون تو گیربکس هست که اونم بستگی به شما داره که کدوم رو انتخاب کنید.
    در ضمن اینم بگم گیربکس اتوماتیک V9 هیچ مشکلی نداره شک نکنید و بدونید بهترین انتخاب هست.
    یه مورد دیگه رو هم بگم اونم اینکه شما V8 رو در 3 نوع معمولی-سفارشی و لیمیتد میتونید
    انتخاب کنید اما V9 این ویژگی رو نداره.

    نظر شخصی من به ترتیب:

    پژو 206 SD V9
    پژو 206 SD V8

  3. 2 کاربر از mohamad skystar بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Oct 2010
    محل سكونت
    TeHrAn
    پست ها
    527

    پيش فرض

    ممنون
    اگه به بحث مشاوره برگردیم درموردش چنتا سوال دارم
    اگه وی 9 انتخاب میشه
    تو سبقت گرفتن چطور هست؟
    سربالایی ها؟ منظورم اینه آیا حالت دستی تمامی دنده هاسم داره یا فقط 1 و 2 هستش؟

    پ.ن: این سوالاتی که نوشتم برا من نیست یکی از آشناها همچین قصد هایی داره .اگه باز سوالاتی داشت باز از خدمتتون خواهم پرسیم
    یه دنیا ممنون

  5. #4
    ناظر انجمن اتومبیل mohamad skystar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    Under SKY City
    پست ها
    11,533

    پيش فرض

    ممنون
    اگه به بحث مشاوره برگردیم درموردش چنتا سوال دارم
    اگه وی 9 انتخاب میشه
    تو سبقت گرفتن چطور هست؟
    سربالایی ها؟ منظورم اینه آیا حالت دستی تمامی دنده هاسم داره یا فقط 1 و 2 هستش؟

    پ.ن: این سوالاتی که نوشتم برا من نیست یکی از آشناها همچین قصد هایی داره .اگه باز سوالاتی داشت باز از خدمتتون خواهم پرسیم
    یه دنیا ممنون

    برای سبقت گرفتن و سربالایی نیاز هست که ماشین سریعا معکوس بخوره و شتاب بگیره که این
    کار رو با V8 بهتر میشه انجام داد اما عملکرد V9 هم مناسبه
    گیربکس V9 حالت دستی تمام دنده هارو داره.

  6. 2 کاربر از mohamad skystar بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    ناظر انجمن عکاسی و دوربین های دیجیتال و فیلم برداری و میکس و مونتاژ Переклад не's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    3,911

    پيش فرض

    گیربکس V9 حالت دستی تمام دنده هارو داره.
    آقا محمد واقعا به این جملتون اطمینان دارید؟ من از یکی از ناظرین عزیز پرسیدم گفتن فقط برای دنده 1 و 2 همچین حالتی برای وی 9 وجود داره

  8. این کاربر از Переклад не بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #6
    ناظر انجمن عکاسی و دوربین های دیجیتال و فیلم برداری و میکس و مونتاژ Переклад не's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    3,911

    پيش فرض

    در ضمن منم به وی 9 رای دادم
    به نظرم دیگه دوران دوران اتوماتهاست و راحتی و آسایشو به ارمغان میاره و دنده دستی بازها نباید به فکر این باشن که تو ماشینهای 20 میلیونی یا زیر اون میتونن با دنده دسی حال کنن
    دنده دستی موقعی باحاله که ماله ماشینی باشه که بغره زمینو بخوره و راهو پاره کنه و هر دنده با عوض شدنش پدر صدا رو دربیاره
    عجب چیزایی گفتم.ولی خداییش همینو میخوام

  10. این کاربر از Переклад не بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #7
    پروفشنال ram1600's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    BMW
    پست ها
    854

    پيش فرض

    در ضمن منم به وی 9 رای دادم
    به نظرم دیگه دوران دوران اتوماتهاست و راحتی و آسایشو به ارمغان میاره و دنده دستی بازها نباید به فکر این باشن که تو ماشینهای 20 میلیونی یا زیر اون میتونن با دنده دسی حال کنن
    دنده دستی موقعی باحاله که ماله ماشینی باشه که بغره زمینو بخوره و راهو پاره کنه و هر دنده با عوض شدنش پدر صدا رو دربیاره
    عجب چیزایی گفتم.ولی خداییش همینو میخوام
    دوست من وی 9 با 4 دنده دستی باعث افت های میشه .
    و اینو بدون ماشین باز یا اصل عشق ماشین پشت دنده اتوماتیک نمیشینه این یعنی روندن و کیف کردن اگر عاشقشی باید خودت بهش دنده بدی نه آقا بالا سرت
    وی 8 رو انتخاب کردم اول اینکه مصرف پایین تر و سبک تر هست و اینکه آقا بالا سرش خودم باشم

  12. این کاربر از ram1600 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #8
    پروفشنال ram1600's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    BMW
    پست ها
    854

    پيش فرض

    سلام.

    البته در مورد 2 خودروی لیفان و MVM 530 بحث زیاد بوده.
    این دو خودرو تازه وارد از امکانات و تجهیزات و پیشرانه مناسبی برخوردارن و به راحتی تونستن محصولات داخلی
    مثل سمند و پارس و 405 رو به چالش بکشن.
    اما مهمترین مواردی که باعث میشه خرید این خودروها به صرفه نباشه:

    1.قیمت نا عادلانه و گزاف این خودروها( درسته نمره بیشتری رو نسبت به خودروهای داخلی کسب میکنه اما دلیل نمیشه
    قیمتش اینقدر بیهوده بالا باشه)

    2.خدمات پس از فروش این خودروها که بسیار ضعیف و با کمبود قطعه مواجه هست.

    همچنین گسترده نبودن نمایندگی های این خودروها در سطح کشور.

    3.نداشتن اصالت و سابقه مناسب در بازار خودروسازی جهانی.حتی 10 سال هم از عمر کمپانی این خودروها نمیگذره
    پس خیلی جا داره تا بتونن تجربه کسب کنن و این ضعف خودروسازان و سرمایه گذاران کشور مارو نشون میده.


    و اما در مورد پژو 206 SD V9 و پژو 206 SD V8 باید بگم که این 2 خودرو از هر نظر امتحانشون رو پس دادن
    و الان بهترین خودروهای ساخت داخل هستن
    هر دو از نظر فنی-امکانات و تجهیزات شبیه به هم هستن
    و تفاوتشون تو گیربکس هست که اونم بستگی به شما داره که کدوم رو انتخاب کنید.
    در ضمن اینم بگم گیربکس اتوماتیک V9 هیچ مشکلی نداره شک نکنید و بدونید بهترین انتخاب هست.
    یه مورد دیگه رو هم بگم اونم اینکه شما V8 رو در 3 نوع معمولی-سفارشی و لیمیتد میتونید
    انتخاب کنید اما V9 این ویژگی رو نداره.

    نظر شخصی من به ترتیب:

    پژو 206 SD V9
    پژو 206 SD V8
    یکی از اقوام خودم نمایندگی لیفان رو داره و 2 تا از این محصول با یکی شون تصادف کرده بالغ بر 2 ماه هست که درب موتور ( کاپوت) این خودرو نیست که این تعویض کنند .و در نمایندگی خودشون خوابیده .
    حال این که نماینده است برای خودش نمی تونه گیر بیاره وای بر احوال خریدار محترم .

  14. 4 کاربر از ram1600 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #9
    ناظر انجمن عکاسی و دوربین های دیجیتال و فیلم برداری و میکس و مونتاژ Переклад не's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    3,911

    پيش فرض

    لابد فردام ماشینو کول کنیم تا آقا آقا آقا بالاسرش باشیم.رفیق ماهیت ماشین و هدف از اختراعش رساندن سریع استفاده کنندش به مقصده نه واسه تولید صدا و دنده دادن .تو این روال هم اختراعاتی شده تا هم این وسیله رو با زمانه سازگار کنه هم رسیدن به مقصد (که همون هدف اختراعش بود) رو سریعتر و راحتتر کنه
    حالا اینوسط افرادی هم هستن که خوراکشون صداس و دنده عوض کردن و اینا.خب اینم ماشین خوشو داره .شما اگه واقعا اینو میخواید باید به بالا بالاترها فکر کنید.مثلا ماشینهای جی تی و کوپه و اینچیزا که کاربردشون همینه













    -
    Last edited by Переклад не; 07-10-2011 at 13:00.

  16. این کاربر از Переклад не بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #10
    ناظر انجمن عکاسی و دوربین های دیجیتال و فیلم برداری و میکس و مونتاژ Переклад не's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    3,911

    پيش فرض

    دوست من وی 9 با 4 دنده دستی باعث افت های میشه .
    راستی مشکل ما با این انجمن اینه اکثرا یکی میاد یه حرفی میگه بعد دلیلشو نمیگه یا از یکی شنیده و این یه مطلب کلی بود و حالا اینجام که داره همین قضیه تکرار میشه
    چه افتهایی؟ برقش افت میکنه؟ دور موتورش؟ وزنش؟ تعادلش؟ باد لاستیکش؟ چیش؟ و به چه دلیلی؟

    ---------- Post added at 01:05 PM ---------- Previous post was at 01:03 PM ----------

    راستی اونی که لیفانو انتخاب کرده دلیلش چیه؟

  18. این کاربر از Переклад не بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •