تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: عبور نور و مه

  1. #1
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    -^.
    پست ها
    1,713

    پيش فرض عبور نور و مه


    مشکلم اینکه نور از توی خونه عبور می کنه ولی اصلا این طوری نیست چون مدلینگم فقط inset و extrude بوده همین پس چرا ازش نور عبور می کنه
    راستی یه مشکل دیگه اینکه توی خونه به نظر میرسه که مه گرفته چرا اینطوری مشکل از متریال شیشه هست یا از نورها کدوم یا یه جیز دیگست

  2. 2 کاربر از Lord-Voldemort بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    الآن کجا نور از تو خونه عبور کرده ؟!
    مگه توی ساختمون نور نزاشتی ؟ خوب توش روشنه !!

    .
    مه گمونم به خاطره شیشه هست
    البته من فکر میکنم این تاری کارتو خیلی بهتر جلوه داده و طبیعی شده

  4. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    اون نور زرد light leak بهش میگن
    اندازه های کارت احتمالا استاندارد نیست
    یعنی واحد سیستم رو سانتیمتری کن بعد اندازه بگیر ببین قطر دیوار واقعا اندازش با واقعیت جور در میاد یا نه
    توی دیوارای خیلی نازک اون اتفاق میفته
    اگه از وی ری استفاده میکنی یه گزینه برای جلوگیری از این قضیه داره که رندرو کند میکنه

  6. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    -^.
    پست ها
    1,713

    پيش فرض

    فکر نمی کنم واقعی و درست باشه من کار رو بر اساس نقشه ساختم ولی اندازه ها استاندار نیست و اگه بخوام درستش کنم باید همه چی رو عوض کنم ...

    اون گزینه ی وی ری چی هست ؟ چقدر کند می کنه

  8. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    تغییر اندازه کاری نداره
    یه مکعب با اندازه واقعی ساختمون بذار
    بعد همه اجسام رو اسکیل کن تا همونقدری بشن
    بعدش که همه اجسام تو حالت انتخاب هستن از بخش Utilities دکمه Reset Xform رو بزن
    البته یادت نره قبل از همه این کارا system unit رو روی metric بذاری حالا یا سانتی متر یا متر

    اون گزینه وی ری هم توی انجین irridiance map تیک check sample visibility هست که اگه فعال باشه تا حد زیادی مشکل رو رفع میکنه
    البته اگه از بروت فرس استفاده کنی تقریبا این مشکل رو نخواهی داشت

  9. 5 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •