تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 16

نام تاپيک: راهنمایی و کمک در مورد اسکلت بندی کارکتر

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض راهنمایی و کمک در مورد اسکلت بندی کارکتر

    سلام

    عجیب ترین حرکت توی این نرم افزار تری دی مکس اینه که یک نفری که تا به حال کاری با اون نکرده می خواد همچین کار بکنه

    از اول اولش می گم تا همه چیز رووشن شه

    من قصد دارم ایشون رو اسکلت بندی کنم


    طبق یه اموزشی پیش رفتم که توی اون گفته بود اول باید کارکترت رو اسکلت بندی کنی که منم انجام دادم



    حالا گیر داده می گه باید skin اش کنی که من این یه مورد رو نفهمیدم .
    دوستان عزیز خواهشا کمک کنید .((مخصوصا تو هادی ))

    اینم لینک دانلود این مدل :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام حسن

    خوب نگاه کارای سختو انجام دادی
    شما اول مدلتو انتخاب کن ، بعد برو توی منوی modifiers و توی animation حالا ابزار skin رو انتخاب کن
    حالا دکمه ی add رو بزن ، و لیستی که باز شد همه ی استخون ها ( biped ) رو انتخاب کن

    خوب حالا باید دکمه ی edit envelopes رو بزنی و اون خط هایی که روی راستای استخوناستو انتخاب کنی
    بعد از انتخاب یه محدوده ی بیضی شکل میاد و میتونی اونو بزرگ و کوچیک و حرکت بدی
    اونو باید طوری تنظیم کنی که مثلا استخون مربوط به دست ، محدوده ی دست از مدلتو قرمز کنه

    بعد که تموم شد از مدیفایر بیا بیرون و استخونا رو حرکت بده اگه مدل درست حرکت کرد که حله اگه نه بازم بیا و edit کن

  4. 7 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    اونوقت یه سوال
    اسکلت بندی باید چه جوری باشه ؟
    همین که بون ها رو به هم وصل کنیم میشه اسکلت خوب ؟
    اگه می شه یه نمونه بهم نشون بدین که چه جوری باید اسکلتش رو بسازم

  6. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    سلام

    عجیب ترین حرکت توی این نرم افزار تری دی مکس اینه که یک نفری که تا به حال کاری با اون نکرده می خواد همچین کار بکنه

    از اول اولش می گم تا همه چیز رووشن شه

    من قصد دارم ایشون رو اسکلت بندی کنم


    طبق یه اموزشی پیش رفتم که توی اون گفته بود اول باید کارکترت رو اسکلت بندی کنی که منم انجام دادم



    حالا گیر داده می گه باید skin اش کنی که من این یه مورد رو نفهمیدم .
    دوستان عزیز خواهشا کمک کنید .((مخصوصا تو هادی ))

    اینم لینک دانلود این مدل :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    برای استفاده از بایپد از آموزش های خود مکس استفاده کن که یه کاراکتر رو از اول تا آخر ریگ و انیمیت میکنه

  8. این کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    یه مشکل دیگه

    اینو نگاه کنید اخه برای چی این خالیه؟


  10. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    اونوقت یه سوال
    اسکلت بندی باید چه جوری باشه ؟
    همین که بون ها رو به هم وصل کنیم میشه اسکلت خوب ؟
    اگه می شه یه نمونه بهم نشون بدین که چه جوری باید اسکلتش رو بسازم
    آموزشهای زیادی هست بهتره آموزشها رو تهیه و نگاه کنید چون سوالاتون خیلی کلیه و خارج از توان این مبحثه

    ---------- Post added at 01:29 PM ---------- Previous post was at 01:28 PM ----------

    یه مشکل دیگه

    اینو نگاه کنید اخه برای چی این خالیه؟

    اون کره کوچک بالا سمت چپ رو غیر فعال کردی برای همینه که خالیه

  12. 2 کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    برای استفاده از بایپد از آموزش های خود مکس استفاده کن که یه کاراکتر رو از اول تا آخر ریگ و انیمیت میکنه
    ممنون دوست عزیز ولی کار من اصلا مدل سازی و کار با انیمیشن نیست این رو ناچاران مجبور شدم برم سراغش .

    ---------- Post added at 01:33 PM ---------- Previous post was at 01:29 PM ----------

    آموزشهای زیادی هست بهتره آموزشها رو تهیه و نگاه کنید چون سوالاتون خیلی کلیه و خارج از توان این مبحثه

    ---------- Post added at 01:29 PM ---------- Previous post was at 01:28 PM ----------



    اون کره کوچک بالا سمت چپ رو غیر فعال کردی برای همینه که خالیه

    بازم نشد . اشتباه کارم کجاست؟

  14. #8
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    من که مشکلی نمیبینم این زیر رو ببین


  15. این کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    حواسم نبود شما دارید bone انتخاب میکنید شما مثل اینکه از مدیفایر فیزیکو استفاده میکنید
    اول بافت موضوع را انتخاب و مدیفایر physique رو روش اعمال کنید
    بعد تو مدیفایر add رو زده bone های باپد رو انتخاب کنید



  17. 2 کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    به سوال من بعد از ساختن این می تونم بهش فایل های bip بچسبونم ؟ همون فایل های موشن کپچر ؟ یا باید کار دیگه ای هم بکنم؟

  19. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •