تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: سوال در مورد برعکس کردن انیمیشن یک جسم

  1. #1
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    13 سوال در مورد برعکس کردن انیمیشن یک جسم

    من یه باکس دارم که با یه meshbomb منفجر می شه. حالا می خوام این انفجار رو برعکس کنم طوری که هر چی تو زمان به جلو می رم ذره ها بیان به هم بچسبند و باکس رو بسازن.
    با pf source می خواستم بسازم، که نمی دونم چه جوری بهش بگم این تیکه ها رو به عنوان پارتیکل در نظر بگیر.

  2. #2
    آخر فروم باز *Forgotten*'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    ?What
    پست ها
    1,773

    پيش فرض

    مثل اینجا عمل کن و بعد فقط از فریم 40 تا 100 رو رندر کن (برای مثال)

    فایل مکس 2010:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  3. 3 کاربر از *Forgotten* بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه تاتانی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    زنجان
    پست ها
    251

    پيش فرض

    خیلی راحت میتونی تو قسمت dope sheet بعدش select time و زمان خودتو انتخاب کنی بعدش گزینه reverse time که کنار همون آیکن هاست رو بزنی

  5. این کاربر از تاتانی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •