تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: سوال درمورد ساخت متریال واقعی

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    3

    پيش فرض سوال درمورد ساخت متریال واقعی

    سلام خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم تو 3dmax-vray چیکار کنیم که متریال هامون شبیه چیزی باشن که تو طبیعت میبینیم. مثلا متریال بتن .من هرکاری میکنم متریال هام شبیه واقعیت نیست.اگه لطف کنید چند متریال پرکاربرد مثل بتن و چیزای دیگه برام بفرستید متشکریم

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MR. Garcia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    یه کشور عقب مونده
    پست ها
    256

    پيش فرض

    اگر بتونید نسخه ی اصلی 3Ds Max 7 رو گیر بیارید توش چند تا از بدرد بخور ترین Material ها موجوده !!!

  3. این کاربر از MR. Garcia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    پروفشنال saber1370's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    بابل
    پست ها
    760

    پيش فرض

    توی متریالینگ بسته به نوع تکستچر + نور پردازی خوب میتونی یه خروجی خوب و تا حدی نزدیک به طبیعت بسازی
    کمی تمرین و تکرار میخواد
    راه میفتی
    فکر میکنم تکسچری که استفاده میکنی زیاد جالب نباشه
    از قسمت تکسچر سایت میتونی تکسچر های خوب دانلود کنی

  5. 2 کاربر از saber1370 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    داره خودمونی میشه softwarepc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    28

    پيش فرض

    با سلام:
    شما میتونید با دوربین از متریالی که میخواید یک عکس بگیرید(مثلا از بتن یا آسمون و...) سپس در قسمت دفیوز در maps گزینه ی بیت مپ رو انتخاب وسپس عکس خود را انتخاب کرده و به شی مورد نظر نسبت دهید.

  7. 2 کاربر از softwarepc بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه MR. Garcia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    محل سكونت
    یه کشور عقب مونده
    پست ها
    256

    10 !!!

    با سلام:
    شما میتونید با دوربین از متریالی که میخواید یک عکس بگیرید(مثلا از بتن یا آسمون و...) سپس در قسمت دفیوز در maps گزینه ی بیت مپ رو انتخاب وسپس عکس خود را انتخاب کرده و به شی مورد نظر نسبت دهید.
    بله و برای بهتر شدنش میتونید کارهایی از جمله استفاده از UVW یا بیشتر کردن تکرار تکسچر بکنید !!!

  9. این کاربر از MR. Garcia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه تاتانی's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    زنجان
    پست ها
    251

    پيش فرض

    در ضمن حتما به متریال هاتون بامپ یا نرمال بامپ بدین

  11. این کاربر از تاتانی بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض

    همه‌ي مواردي كه دوستان نوشتن درسته و اون چيزي كه كار رو طبيعي تر ميكنه رزولوشن بالاي عكس هاي مشاركت كننده در تشكيل ماده و نيز تنظيمات مربوط به مواد و نور پردازي و نيز رندريگ در VRay هستش كه به نظرم بايد حتماً كتاب VRay - The Complete Guide اثر Francesco Legrenzi رو بخونيد. بسيار اصولي به همراه مثال هاي بسيار عالي توضيح داده كه خيلي ميتونه بهتون در ارائه كارهاي باكيفيت كمك كنه. البته من از وب سايت cgpeers.com تورنتشو دانلود كردم و حجمش هم به خاطر مثالهاي عكسي و ويدئوييش بالاي 1 گيگابايته.
    در اصل ساختن مواد طبيعي، نور پردازي و رندرينگ هنري بسيار پيچيده است و البته به كامپيوتري قدرتمند براي تمرين نياز خواهيد داشت.

  13. 2 کاربر از Pejvak61 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •