تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: یه سوال ساده اما کاربردی

  1. #1
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض یه سوال ساده اما کاربردی

    سلام ، یه سوال خیلی مبتدی ولی به درد بخور ( به درد خودم ) میخواستم ببینم منطقی ترین راه واسه ایجاد شکلی شبیه زیر چیه ؟ مثلا این که یه مکعب با 4 ورتکس در اطراف بکشیم و یکی از ورتکسا رو بکشیم تا کج شه بعد بولین یا . .

  2. این کاربر از shahabaliboys بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    داره خودمونی میشه dgx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    شيراز
    پست ها
    158

    پيش فرض

    يه مكعب 3*3*3 ايجاد كن به اديت پلي تبديل كن
    تو حالت فيس , دو تا فيس وسط (روبرو و پشت ) رو دلت كن
    به حالت edge برو و اج هاي روبرو رو دوتا دوتا bridge كن
    بعدش ورتكسها رو جابجا كن

  4. این کاربر از dgx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض

    dgx عزیز پیشنهاد جالبی بود ولی فکر کنم تو کارای پیچیده راه حل سختی باشه ، کسی راه حل بهتری نداره ؟ من خودم این کارو با مکعب ،edit poly ، جابه جایی ورتکس گوشه ، quick slice ، تنظیم ورتکس های به وجود اومده و در نهایت حذف پلیگن وسطی انجام دادم اما دیدم این مبحث حذف قسمتی از شکل که راحت ترین حالت اون boolean ه خیلی پیش میاد گفتم دوستان تجربه ها و ترفند هایی که بلدن رو در اختیار دیگر دوستان بگذارند تا بالاخره به نتیجه برسیم راحت ترین و منطقی ترین راه حذف قسمتی از یک شکل نا منظم چیه ، بازم مرسی

  6. این کاربر از shahabaliboys بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    49

    پيش فرض

    درود بر شما
    شما اول دوتا لاین می شی مثل شکل بعد به هم Attach می کنی و بع ترتبیت تصاویر یعنی از دومی
    1- اسپیلاین رو انتخاب می کنید یا عدد 3 رو می زنی
    2 وسطی رو انتخاب می کنی
    3- بعد توی عکس نشون دادم شما اون دوتا دایره که مشترکش سفهیده رو انتخاب می کنید وبعد بولین و اسپیلاین کناری رو انتخاب میکنی
    4- مدیفایر shell رو بهش می دی

  8. این کاربر از drp30 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض

    drp30 عزیز دم شما گرم ، جالب بود آره اینطوری هم میشه ، ولی حالا فرض کنیم یه حجمی رو از قبل ساختیم و حالا تصمیم گرفتیم قسمت هاییش رو ازش جدا کنیم یه چیزی تو مایه های این :

  10. 2 کاربر از shahabaliboys بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    Banned
    تاريخ عضويت
    Aug 2011
    پست ها
    49

    پيش فرض

    نمی دونم منظورت اون سیاه هست یا نه ؟
    ولی برای اون سیاه خیلی راه داره راحت ترینش اینکه شما دوتا پلیگان جلو و عقب رو انتخاب می کنی و راست کلید و inset رو انتخاب می کنی و کوچیک می کنی بعد delete رو صفحه کیبورد رو می زنی

    بعد عدد 3 رو میزنی و اون دوتا edge رو انتخاب می کنی و از لیست bridge رو انتخاب می کنی

  12. #7
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض

    drp30 عزیز عالی بود ، مرسی

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •