تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: رندر سگمنتها و ورتکس ها

  1. #1
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض رندر سگمنتها و ورتکس ها

    سلام چه جوری میشه با vray یا موتور های دیگه رندرهایی بگیره که توش سگمنت ها و و رتکسها هم بیوفته ؟ یه چیزی تو مایه های عکسای زیر :



    یه سوال دیگه : تو عکس اول یه سری خط رو بنا وجود داره که واقعا تو مدل 3 بعدیش هم وجود داره و واقعا تو رفتگیه مثل خطای روی اون صفحه عمودی اینا رو چه جوری می شه درست کرد ؟ تو ArchExterior خیلی این روش مورد استفاده قرار میگیره و مثلا به جای این که تایل ها رو تو متریال درست کنن واقعا بنا رو تایل تایل میکنن ، اگه میشه به هر دو سوالم جواب بدین ، مرسی

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mojtaba_14's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    رو ویبره
    پست ها
    227

    پيش فرض

    اولی:
    یه متریال با دیفیوز سفید می سازی،برای تکسچر دیفیوز vray edgtex انتخاب می کنی.و رنگشو سیاه می ذاری..........

    دومی:
    من اینکارو اینجوری انجام میدم،تو editpoly،خطهایی که قراره تایل بشن رو با cut یا کانکت کردن vertex ها یا edge ها،می سازم،بعدpolygon هایی که اینطوری بوجود میان رو inset می کنم تا بینشون فاصله بیوفته...در آخر هم extrude...

  3. 7 کاربر از mojtaba_14 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال shahabaliboys's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    967

    پيش فرض

    خیلی ممنون ، جواب سوال اول که عالی بود ولی در مورد دومی فکر نمیکنم روی حجم های منحنی اینطوری جواب بده درسته ؟

  5. این کاربر از shahabaliboys بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mojtaba_14's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    رو ویبره
    پست ها
    227

    پيش فرض

    برای منحنی یکم قضیه سخت میشه
    باید از اول فکرشو کرد..و موقع ترسیم اگه با line شروع به ترسیم می کنی از interpoliton برای تعیین تعداد سگمنتهایی که بعدا بوجود میان استفاده کنی و اگه منحنی بخشی از یه حجم edit شدست خیلی وقتها میشه با ring و loop سگمنها رو انتخاب کرد وکانکت کرد تا polygon های جدید تولید کرد.
    اگه اینها نشد باید رفت سراغ کارهای یدی تری مثل slice یا cut.......

  7. 4 کاربر از mojtaba_14 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    داره خودمونی میشه 3D.ARCHITECTURE's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    دنیای این روزهای من
    پست ها
    89

    پيش فرض

    سلام
    من برای قسمت هایی که باید تایل بشه تو ادیت پلی سگمنت هامو انتخاب میکنم و اکسترود منفی میدم.بعضی جاها هم bevel و اکسترود منفی
    موفق باشی

  9. 3 کاربر از 3D.ARCHITECTURE بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •