سلام!
مکس 2010
منتال ری
1 ساعت
![]()
سلام!
مکس 2010
منتال ری
1 ساعت
![]()
خيلي خوبه , نورپردازي هم خيلي خوب شده خسته نباشي
ولي كارت خيلي نويز داره (زود از رو اتييش برش داشتي)
رو تابش و بازتابا بيشتر كار كن مثلا كشوها همچين بازتابشي ندارن
صحفه lcd هم كه دقيقا داره مث اينه عمل ميكنه
موفق باشي
درود
نویز تو صحنه میبینیم
متریال کف خیلی خوب نیست
زاویه دوربین رو عوض کن
نور محیطی اتاق خوب شده
و در آخر اون CDهای روی میز رو برعکسشون کن حیفه خط روشون میندازه
و در آخر![]()
خسته نباشید خوب شده
نورپردازی عالی ولی کلا متریالات حرف دارن
حالا این میز کار کی هست؟ ، تدوینگر HD بوده که LCD داره؟
سلام!
اون چیزی که دوستان گفتن "نویز" من هم می بینم، ولی فکر نکنم نویز باشه.کیفیت بازتاب های Glossy شما خیلی کمه. میتونه بخاطر Antialias باشه، میتونه بخاطر متریالت باشه.
پرده ها خیلی طبیعی و ناز شده، ولی سایه ی رو دیوارشون یکم کار داره که فک کنم با زیاد کردن کیفیت هاش حل میشه.
بقیه موضوع هم خوبه. خسته نباشی.
موفق باشی.
ممنون دوستها
در ابتدا باید بگم که اون LED هست ،نه LCD![]()
در مورد نویز، بله، خب هم متریال چوب یکم جای کار داره، هم کیفیت رندر!
در مورد بازتابها، اون کشو رو من خودم تو اتاقم دارم، بازتابش دقیقا همینجوریه!
در مورد ledهم تلویزیونای رفلکت دار، وقتی خاموش هست، فرق چندانی با آینه ندارن، اینکه داره از بقل هم بش نگاه میشه و رفلکتش تشدید شده..
ممنان!
بله، متریال ها، بله........!
والا نمیدونم! شما اگه فهمیدید مال کیه بگبد، من تقدیم کنم!
سپاس.
درود بر تو ای آریایی!
در مورد نویز و متریال که عرضیدم که قبول دارم درسته.......
در مورد نور محیطی، ممنون!
متاسفانه من هیچ ارزشی برای خش نیفتادن روی سی دی قائل نیستم!
تشکر........
بله اغلب نویز هایی که دیده میشه بخاطر متریال کف هست و بازتابش رو اجسام که این متریاله رو از یه صحنه ی قدیمی که قبلا ساخته بودم برداشتم و بش دست نزدو، اونجا خوب شده بوداااا نمیدونم چرا اینجا نویز داره
به دیوار و سایه ها خیلی ور رفتم ولی رفلکت دیوار یا سافتنس بیشتر یا کمتر سایه ها اذیت کرد، این شد که شد این!
متشکر![]()
سلام
کارت خیلی قشنگ شده آفرین
اگه اجازه بدی نکات + و - کارتو باهم مرور کنیم بلکه بعدا یه نمونه بی نقص بسازی
اول اینکه نور پردازیت خیلی خوبه! جای تبریک داره
مدلینگ هم ماشاا... دیگه زدی رو دست حرفه ای کارا
اما درباره متریالها یکم مشکل هست مثلا کف و اون پایه ال سی دی باید بهترش کنی میگم چیکار کنی
برای متریالهای امروزی که اکثرا از مواد چندلایه تو رنگ و لعابشون استفاده میکنن باید از ماده کمکی mixlayer از منتال ری استفاده کنی
بعدم تو لایه هاش از mia material که استفاده میکنی به پارامتر distance و fall off یه عدد بده تا نمودار بازتابشون به شکل هموگرافیک دربیاد مثل قانون زوال نور و انعکاس در طبیعت
برای کف هم که از mia material داری استفاده می کنی به پارامتر Glossiness عددی کمتر از یک بده تا اثرات تار شدگی ناشی از رفت و آمد روی اون، نشون داده بشه البته به بالا ترین لایه در mixlayer
یادت باشه موقع رندر پارامتر های FG در متریال ها رو تا آخر ببر بالا
برای AO همزمان از
mib _AO
mib_bent-normal
mib- FG-Occlusion
استفاده کن تا تمام درز ها یی که نور تو رندر FG به اون نقاط دسرسی نداشت رویت بشه این روی کار خیلی تاپیر داره
مشخصه که از لنز منتال استفاده نکردی چون صحنه اصلا یه جوری دیگه میشد این توصیه میشه
ولی روی هم رفته کارت قشنگ شده میتونی برای پیشرفت کار الان بری پروژه های دانشجو های رشته معماری رو انجام بدی
هم با تجربه میشی و هم اینکه شاید یه جا در آینده بتونی با این تجربه مشغول به کار بشی
موفق باشی
آورین و باریک....
کار نازی شده و بچه ها کل نکته ها رو بالا گفتن...
فقط 1 نکته : نوری که از پنجره و پردت افتاده رو دیوار یکم جای کار داره...
ممنون از راهنماییاتون
حتما اجراشون میکنم و قطعا وسطش به مشکل بر میخورم و مزاحمت براتون ایجاد میکنم باز!
ممنون و مچکر
ایشالا تو کارای بعدی سعی میکنم ناز تر هم بشه!
![]()
آفرین محسن جان
رندر و نور پردازی جالب شده
یکمی نویز های توی متریال کمد توی چش میزنه
موفق باشی![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)