تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: سوال درباره روش های Ambient Occlusion

  1. #1
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض سوال درباره روش های Ambient Occlusion

    سلام خدمت دوستان گرامی.

    من میخوام برای ترکیب لایه ها از AO یه صحنه ای رندر بگیرم خودم چند روش رو بلدم اما نمی دونم کدوم برای کجا استفاده میشه صحنم اتاق هست با لوازمش.

    حالا شما دوستان لطف کنین بگین کدوم روش زیر بهتره و چرا:

    1-بکار بردن mib_amb_occlusion به Ambient color یا incandescence color

    2-بکار بردن mib_amb_occlusion به متریال شیدر Shading Group به عنوان منتال ری شیدر

    3-استفاده از Dirtmap به عنوان متریال شیدر Shading Group


    *نکته1:من خودم نظرم دومیه اما باید تو این روش از mib_bent_normal_env به عنوان تکسچر ،

    و از mib_fg_occlusion به عنوان نور منتال استفاده بشه که من دقیقا اصول کار اونو نمی دونم که چطوری باید بشه؟


    *نکته 2:راستی چرا وقتی از Dirtmap استفاده میکنم مایا برنامه رو میبنده؟!!

    پیشاپیش از جواباتون ممنونم.





    -----------------------------------------

    ***کسی که در جوانی زیاد دروغ میگوید، زیبایی چهره اش را از دست میدهد!
    Last edited by hes25; 22-07-2011 at 21:36.

  2. 2 کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •