تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: سیگنال نداشتن مانیتور

  1. #1
    آخر فروم باز joe_satriani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    مشهــــد
    پست ها
    6,467

    14 سیگنال نداشتن مانیتور

    با سلام
    یکی از مانیتورهای شرکتمون بعد از جابجایی کیس و مانیتور دچار مشکل زیر شده:
    تا زمانی که لاگین میخوایم کنیم به ویندوز مانیتور سیگنال داره اما به محضی که وارد ویندوز میشی سیگنال رو از دست میده.
    با safe mode و enable VGA mode وارد شدم بدون مشکل. البته روزلیشن و هرتز مانتیور در پایین ترین حالت هست.
    وارد ویندوز میشه اما همین که رزولیشین رو عوض میکنم بهم میریزه و سیگنال میپره باز.
    در حالت معمولی هم که کلا وارد ویندوز نمیشه.

    چه راهی به نظر دوستان میرسه؟؟
    ممنون پیشاپیش.

    موفق باشید.

  2. #2
    ناظر انجمن مشکلات سخت افزاری EXTREME's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    Deathzone
    پست ها
    22,727

    پيش فرض

    شما باید برید تو safe mode درایور رو پاک کنید و تو ویندوز مجددا نصب کنید
    درست نشد دزایور مانیتور رو نصب کنید
    باز هم درست نشد از یک اتصال دیگه ای از گرافیک استفاده کنید مثلا اگه با vga وصل شده به مانیتور با dvi وصل کنید یا تبدیل dvi به vga
    در اخر گارفیک و مانیتور چک بشه

  3. این کاربر از EXTREME بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    19

    پيش فرض

    دوست من فرکانس تعیین شده برای مانیتور در سیستم شما بالاتر از حدی است که نوانایی ساپرت مانیتورتون باشه
    همونطوری که دوستمون گفتن از طریق سیف مود وارد بشید گرافیکتونو آنیستال کنید و به صورت نرمال وارد ویندوز بشید و دوباره نصب کنید .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •