تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 14

نام تاپيک: مشاوره برای افزایش چسبندگی 207

  1. #1
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض مشاوره برای افزایش چسبندگی 207

    سلام
    برای افزایش چسبندگی 207 تو پیچ ها چیکار میشه کرد ؟ خودم تو این فکرم یک خورده بخوابونمش

  2. #2
    آخر فروم باز total_overdose's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کاکو شیرازیم ما.
    پست ها
    2,312

    پيش فرض

    سلام
    برای افزایش چسبندگی 207 تو پیچ ها چیکار میشه کرد ؟ خودم تو این فکرم یک خورده بخوابونمش
    لاستیک هات چیه؟

  3. این کاربر از total_overdose بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز pooria-ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    سگ دونی (تهران)
    پست ها
    2,024

    پيش فرض

    سلام
    برای افزایش چسبندگی 207 تو پیچ ها چیکار میشه کرد ؟ خودم تو این فکرم یک خورده بخوابونمش
    دوست عزیز واسه افزایش چسبندگی بدون اینکه استاندارد ماشینت بهم بخوره،مثلا خوابوندن مرکر ثقل ماشین رو بهم میریزه (اگه درست انجامش ندن) یا هر دست کاری دیگه ای که ماشین رو از حالت اصلی خارج کنه،2 تا کار به نظر من عاقلانه و موثره،چون تجربه ی جفتش رو روی ماشین خودمون داشتم و خیلی خیلی خوب جواب داه ، مخصوصا اولی

    1- استفاده از این لاستیک

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این مدل از سری ECSTA چسبندگی فوق العاده ای داره،یعنی خیلی کم پیش میاد که اینها زیر ماشین باشه و آندر ستیر یا اور ستیر بگیره،حواست باشه همین مدل یعنی KU21،بقیه سری هاش تو زمستون خوب جواب نمیده،اما اینا معرکس ،تنها ایراد این لاستیک اینه که بافتش خیلی نرمه،یعنی با یه راننگی متعادل میتونی 35 هزارتا روش حساب کنی،اما تو این 35 تا سواریش خیلی خوب،مطمئن و کم صداست

    2- دومین کار که کار عاقلانه و مناسبیه استفاده از استرس بار هستش،که هم جلوبندی ماشینت رو سالم تر نگه میداره،هم بازی ماشینت رو تو سرعتای بالا میگیره،هم سر پیچ ها ماشین بهتر جمع میشه،تنها ایرادش اینه که یکم ماشین رو خشک میکنه
    برای این که در مورد استرس بار اطلاعات کسب کنی برو به این 2 تا لینک

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    من رو ماشین خودم مارک HP DESIGN رو گذاشتم،3 ساله که خیلی خوب داره کار میکنه،بدون مشکل،ایرانی هست و پشتیبانی و کیفیت خوبی داره،حدود 60 تومن هم بسته به ماشینتون قیمتشه،به نظرم این کار هم معقول باشه

    سوال دیگه بود درخدمتم

  5. 4 کاربر از pooria-ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    ممنون از دوستان؛ منظور من از چسبندگی عدم واژگونی بود ، وقتی می پیچم ماشین چپ نکنه

  7. #5
    آخر فروم باز pooria-ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    سگ دونی (تهران)
    پست ها
    2,024

    پيش فرض

    ممنون از دوستان؛ منظور من از چسبندگی عدم واژگونی بود ، وقتی می پیچم ماشین چپ نکنه
    مگه میخوای چجوری بپیچی که چپ کنه ؟
    اگه میخوای با ماشین رالی بری،بگو ما هم بدونیم اونجوری راهنماییت کنیم

  8. 2 کاربر از pooria-ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    ممنون از دوستان؛ منظور من از چسبندگی عدم واژگونی بود ، وقتی می پیچم ماشین چپ نکنه
    سلام
    چه میزان میخواین هزینه کنین؟

  10. 3 کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    مگه میخوای چجوری بپیچی که چپ کنه ؟
    اگه میخوای با ماشین رالی بری،بگو ما هم بدونیم اونجوری راهنماییت کنیم
    با سرعت زیاد
    سلام
    چه میزان میخواین هزینه کنین؟
    هر چی کمتر بهتر
    قبلا یک پرشیا داشتم خیلی خوب بود هم لایی کشی هم دور زدن تو پیچ ها،ولی با 207 می خوام این کار هارو انجام بدم احساس می کنم ماشین دستم نیست ...
    Last edited by casper66m; 16-07-2011 at 00:21.

  12. #8
    پروفشنال casper66m's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    750

    پيش فرض

    آقا کسی نظری نداره در مورد این مسئله!

  13. #9
    آخر فروم باز IRAN_KING's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    1,343

    11

    دوست عزیز واسه افزایش چسبندگی بدون اینکه استاندارد ماشینت بهم بخوره،مثلا خوابوندن مرکر ثقل ماشین رو بهم میریزه (اگه درست انجامش ندن) یا هر دست کاری دیگه ای که ماشین رو از حالت اصلی خارج کنه،2 تا کار به نظر من عاقلانه و موثره،چون تجربه ی جفتش رو روی ماشین خودمون داشتم و خیلی خیلی خوب جواب داه ، مخصوصا اولی

    1- استفاده از این لاستیک

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این مدل از سری ECSTA چسبندگی فوق العاده ای داره،یعنی خیلی کم پیش میاد که اینها زیر ماشین باشه و آندر ستیر یا اور ستیر بگیره،حواست باشه همین مدل یعنی KU21،بقیه سری هاش تو زمستون خوب جواب نمیده،اما اینا معرکس ،تنها ایراد این لاستیک اینه که بافتش خیلی نرمه،یعنی با یه راننگی متعادل میتونی 35 هزارتا روش حساب کنی،اما تو این 35 تا سواریش خیلی خوب،مطمئن و کم صداست

    2- دومین کار که کار عاقلانه و مناسبیه استفاده از استرس بار هستش،که هم جلوبندی ماشینت رو سالم تر نگه میداره،هم بازی ماشینت رو تو سرعتای بالا میگیره،هم سر پیچ ها ماشین بهتر جمع میشه،تنها ایرادش اینه که یکم ماشین رو خشک میکنه
    برای این که در مورد استرس بار اطلاعات کسب کنی برو به این 2 تا لینک

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    من رو ماشین خودم مارک HP DESIGN رو گذاشتم،3 ساله که خیلی خوب داره کار میکنه،بدون مشکل،ایرانی هست و پشتیبانی و کیفیت خوبی داره،حدود 60 تومن هم بسته به ماشینتون قیمتشه،به نظرم این کار هم معقول باشه

    سوال دیگه بود درخدمتم
    آقا کسی نظری نداره در مورد این مسئله!
    سلام
    این دوستمون در بالا راهنمایی خوبی کردن چیز خواصی نمونده...
    با سرعت زیاد لایی نکش...!

  14. #10
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    62

    پيش فرض

    آقا کسی نظری نداره در مورد این مسئله!
    همون لاستیک پهن تر که دوستمون راهنمایی کرد بهتره.در ظمن یه چیز:
    وقتی رینگ و لاستیک عوض میکنی وقتی الان روی ماشینت رینگ14 اینچ هستش و رینگ 16 یا 15 بزاری سرعت کیلومتر اونی که مینویسه نیست.برای مثال وقتی داری 110 کیلومتر بر ساعت میری با رینگ 16 حدود 120 کیلومتر میری که در کیلومتر ماشین 10 تا کمتر نشون میده دلیلش هم اینه که رینگ 16 از رینگ 14 اینچ بیشتر دور میزنه

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •