سلام
برای افزایش چسبندگی 207 تو پیچ ها چیکار میشه کرد ؟ خودم تو این فکرم یک خورده بخوابونمش
سلام
برای افزایش چسبندگی 207 تو پیچ ها چیکار میشه کرد ؟ خودم تو این فکرم یک خورده بخوابونمش
لاستیک هات چیه؟
دوست عزیز واسه افزایش چسبندگی بدون اینکه استاندارد ماشینت بهم بخوره،مثلا خوابوندن مرکر ثقل ماشین رو بهم میریزه (اگه درست انجامش ندن) یا هر دست کاری دیگه ای که ماشین رو از حالت اصلی خارج کنه،2 تا کار به نظر من عاقلانه و موثره،چون تجربه ی جفتش رو روی ماشین خودمون داشتم و خیلی خیلی خوب جواب داه ، مخصوصا اولی
1- استفاده از این لاستیک
این مدل از سری ECSTA چسبندگی فوق العاده ای داره،یعنی خیلی کم پیش میاد که اینها زیر ماشین باشه و آندر ستیر یا اور ستیر بگیره،حواست باشه همین مدل یعنی KU21،بقیه سری هاش تو زمستون خوب جواب نمیده،اما اینا معرکسکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید،تنها ایراد این لاستیک اینه که بافتش خیلی نرمه،یعنی با یه راننگی متعادل میتونی 35 هزارتا روش حساب کنی،اما تو این 35 تا سواریش خیلی خوب،مطمئن و کم صداست
2- دومین کار که کار عاقلانه و مناسبیه استفاده از استرس بار هستش،که هم جلوبندی ماشینت رو سالم تر نگه میداره،هم بازی ماشینت رو تو سرعتای بالا میگیره،هم سر پیچ ها ماشین بهتر جمع میشه،تنها ایرادش اینه که یکم ماشین رو خشک میکنه
برای این که در مورد استرس بار اطلاعات کسب کنی برو به این 2 تا لینک
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدمن رو ماشین خودم مارک HP DESIGN رو گذاشتم،3 ساله که خیلی خوب داره کار میکنه،بدون مشکل،ایرانی هست و پشتیبانی و کیفیت خوبی داره،حدود 60 تومن هم بسته به ماشینتون قیمتشه،به نظرم این کار هم معقول باشهکد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سوال دیگه بود درخدمتم![]()
ممنون از دوستان؛ منظور من از چسبندگی عدم واژگونی بود ، وقتی می پیچم ماشین چپ نکنه
مگه میخوای چجوری بپیچی که چپ کنه؟
اگه میخوای با ماشین رالی بری،بگو ما هم بدونیم اونجوری راهنماییت کنیم![]()
سلام
چه میزان میخواین هزینه کنین؟
با سرعت زیاد
هر چی کمتر بهتر
قبلا یک پرشیا داشتم خیلی خوب بود هم لایی کشی هم دور زدن تو پیچ ها،ولی با 207 می خوام این کار هارو انجام بدم احساس می کنم ماشین دستم نیست ...
Last edited by casper66m; 16-07-2011 at 00:21.
سلام
این دوستمون در بالا راهنمایی خوبی کردن چیز خواصی نمونده...
با سرعت زیاد لایی نکش...!
همون لاستیک پهن تر که دوستمون راهنمایی کرد بهتره.در ظمن یه چیز:
وقتی رینگ و لاستیک عوض میکنی وقتی الان روی ماشینت رینگ14 اینچ هستش و رینگ 16 یا 15 بزاری سرعت کیلومتر اونی که مینویسه نیست.برای مثال وقتی داری 110 کیلومتر بر ساعت میری با رینگ 16 حدود 120 کیلومتر میری که در کیلومتر ماشین 10 تا کمتر نشون میده دلیلش هم اینه که رینگ 16 از رینگ 14 اینچ بیشتر دور میزنه![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)