تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: افت شدید سرعت

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض افت شدید سرعت

    من اینترنت دو مگ از شاتل دارم. از دیروز تاحالا همش اینترنتم بازی در میاره و بعضی اوفات که کلا قطع میشه و اون صفحه کنترل پنل مودم میاد میگه No ADSL Connection
    الان همش سرعت دانلود من بیشتر از هفت کیلوبایت نمیشه و همه چیز به شدت کند شده.
    سیستم من مک بوک هست. هم با همین مک تست میکنم هم برای اطمینان سی دی لینوکس پورتابل میزارم تو اون هم میرم تو مطمن شم ویروسی چیزی نیست و همچنان داستان هفت کیلوبایت ادامه داره. بدبختی کار واجب هم دارم الان اینطوری شده اینترنتم
    از LAN استقاده میکنم اما با یو اس بی هم تست کردم همانطور هست. حتی با مودم یکی دیگه هم تست کردم اما سرعت دانلود ماگزیمم هفت کیلوبایته !
    زنگ زدم شاتل طرف گفت مشکل داخلیه اما من هم همه چی رو چک کردم و نمیدونم چه مرگش شده ! گفتم بهشون یک کارشناس بفرستین حضوری هر چقدر بخواهین بهتون میدم چون کارم لنگ هست اما گفتن شنبه براتون میفرستیم که دو روز دیگه است

    چرا این بلا سر من اومد ؟

  2. #2
    پروفشنال Rainbow's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    محل سكونت
    World Of Matrix
    پست ها
    600

    پيش فرض

    شاید بد نباشه از یک سیستم دیگه استفاده کنی ... با سیستم عاملی بغیر از Mac OSX

  3. #3
    آخر فروم باز IVAN's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    پست ها
    2,460

    پيش فرض

    - اشکال از تجهیزات مخابراتی یا isp میتونه باشه
    - یا شما محدود شدی!

  4. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض

    شاید بد نباشه از یک سیستم دیگه استفاده کنی ... با سیستم عاملی بغیر از Mac OSX
    عرض کردم خدمتتون که با لینوکس هم تلاش کردم.

    - اشکال از تجهیزات مخابراتی یا isp میتونه باشه
    - یا شما محدود شدی!
    یعنی من باید چی کار کنم ؟ چون شاتل گفت از سمت ما مشکلی نیست و مشکل از خونه شماست !

  5. #5
    آخر فروم باز IVAN's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    پست ها
    2,460

    پيش فرض

    در هر دو حالت شما کاری نمیتونی انجام بدی که مشکلت سریع مرتفع بشه
    پشتیبانی شاتل همیشه اینطوریه. هیچ وقت مشکل رو قبول نمیکنن. خصوصا اگه محدود شده باشی که دیگه...
    تا ممکن هست مزاحمشون شو و تماس بگیر شاید اتفاقی افتاد

  6. این کاربر از IVAN بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #6
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض

    این محدود شدن رو از روی شکمت داری میگی همینطوری یا واقعا جدی همچین چیزی هست ؟؟!

    ---------- Post added at 05:07 PM ---------- Previous post was at 05:04 PM ----------

    اصلا محدود شدن یعنی چی ؟؟؟

    ---------- Post added at 05:08 PM ---------- Previous post was at 05:07 PM ----------

    اصلا محدود شدن یعنی چی ؟؟؟

  8. #7
    آخر فروم باز hasanoooooooo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    2,894

    پيش فرض

    محدود شدن یعنی اینکه شما بیشتر از حدی که باید استفاده کردی!
    قانون fair . در شاتل برای همه سرویسها حد مجاز رو تعریف کرده! مقدار دقیقشو باید از بچه ها بپرسی!
    اما دذیده شده خیلی هارو زودتر از موقعی که باید محدود میکنن!
    خلاصه داداش دعا کن که مشکلت به این موضوع ربطی نداشته باشه! وگرنه درست نمیشه! تا سری بعدی که شارژ مجدد کنی

  9. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض

    نه مال من حجمی هست ربطی نداره بابا جون
    قرار شد کارشناس بفرستن. فقط بچه ها از اونجایی که تو کنسول مودم میگه سرعت دو مگ هست خدای نکرده یه موقع کارشناس نیاد با لب تاپ اون همه چی درست کار کنه ؟؟؟ آخه من عقلم دیگه به هیچ جا قد نمیده ! بر خلاف پی سی خراب کردن مک تقریبا یک هنر هست و من فکر نمیکنم از سیستم عامل من باشه مشکل و مک من کاملا سالم هست هر چند در لینوکس پورتابل آبونتو هم تست کردم مشکل همچنان بود. خوب اگر بگیم مثلا کارت شبکه مک بوک مشکل داره اون وقت خوب با یو اس بی هم من کانکت شدم پس مشکل چیه آخه

  10. #9
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض

    کارشناس اومد حضوری و با سیستم خودشون تست کرد مشکل ادامه داشت پس ربطی به سیستم من نداشت حق با من بود. مشکل از مودم به اونطرف هست فقط نمیدونم آیا ممکنه از سیم کشی ساختمون ما باشه (روکار هست) که طرف گفت نه نویز نداری. نمیدونم والا
    صد در صد از سمت شاتل هم نبود چون هی زنگ میزد همکارش و اون چک میکرد میگفت پهنای باند پر نمیشه و حتی سرویسم رو ۱ مگ کردن و تو کنسول میزنه یک مگ دیگه الان و تست کردن مشکل به شدت ادامه دارد. الان بعدش چی میشه ؟ صد در صد فقط مخابرات هست که مونده. اگر مخابرات گردن نگیره و یک ایراد بنی اسراییلی باشه یعنی ممکنه به کل نابود شم ؟ یعنی مجبور میشم برم اینترنت وای مکس بخرم ؟؟! یا شاتل یک ارگان رو بسیج میکنه تا بفهمه مشکل چیه ؟

  11. #10
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    پست ها
    1,562

    پيش فرض

    مشکل معلوم شد از شاتل هست. گفتن محدودیت نیست اما نمیگن چیه
    قضیه مشکوک میزنه
    میگین چی کار کنم ؟؟؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •