تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: یک سوال درباره مدلینگ با مایا

  1. #1
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض یک سوال درباره مدلینگ با مایا

    بچه ها سلام خوبین

    یه سوالی داشتم اینکه من مدلینگ اشیا رو خودم یاد گرفتم تقریبا هم همه چی می تونم بسازم، اعتماد به نفسم تا حدودی خوبه.

    اما اصلا طراحیم اصولی نیست یعنی با اینکه کارم تو رندر خوب در میاد اما پر ایراده مثلا نکات ریز مربوط پلیگان و ...

    دور و بر ما هم کسی نیست خوب بلد باشه برا همین تا حالا کار یه استاد رو ندیدم .

    از این فیلم های آموزشی که تو سایتا برای خرید گذاشتن کدوما از همه بهتر توضیح میده ببینیم اصول کار حرفه ای چطوریه؟

    یه سایت خوب هم اگه سراغ دارین لینکش لطف کنین ممنون میشم برای خوندن البته.

    بیشتر علاقم طراحی اشیا و میوه جات و وسایل خونه و ... هست

    تو کاراکتر ها هم مثلا ماهی و عروسکهای بچه ها مگه اینکه بخوام بسازم

    ممنون

  2. #2
    داره خودمونی میشه dgx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    شيراز
    پست ها
    158

    پيش فرض

    اموزش هاي Digital Tutors رو تهيه كن.خوب و روان توضيح ميده

  3. 3 کاربر از dgx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    سلام

    میگم همینیه که تبلیغ بالای تاپیک میده:


    مجموعه جدید آموزشی حرفه ای مایا 2012 از شرکت Digital Tutors " کلکسیونی بی نظیر از آموزش های حرفه ای و با کیفیت نرم افزار Maya از شرکت بزرگ و معتبر Digital Tutors است که در سالهای 2010 و 2011 منتشر شده اند !

    ممنون

  5. 2 کاربر از hes25 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    داره خودمونی میشه hamid_axel's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    شاهین شهر
    پست ها
    57

    پيش فرض

    ممنون از تاپیکتون...

    من هم یه سوال داشتم...
    من معمولا مدل ها رو با پلیگان میسازم ... زیاد از نرب استفاده نمیکنم. به نظرتون تو انیمیشن های بزرگ به مشکل بر نمیخورم یه وقت ؟

  7. #5
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    سلام .

    درباره اینکه چه چیزهایی رو باید با چی بسازیم:

    1-وسایل خونه -قطعات ماشین و همه چیزهایی که نیازی به روح بخشیدن به اونها نیست بهتره با Nurbs ساخته بشه

    2-کاراکترها و وسایلی که میخوان نقش بازی کنن مثل تیزر و تبلیغات بهتره با پلی ساخته بشه

    نکته اینکه:زمان رندر مدلهای Nurbs به دلیل محاسبه معادلات درجه چندم ریاضی در اونها مثلا x3وx5وx7 زمان بیشتری برای رندر میبره

    بنابراین توصیه میشه تا جایی که امکان داره از polygon استفاده بشه

    من خودم یه صحنه سنگین با نربز ساختم به دلیل کم آوردن رم تا نصف رفت ول داد

    نکته اینکه میشه اجسام رو با نربز ساخت و اونو به پلی convert کرد که تو زمان رندر مفیده


    موفق باشی.

  8. #6
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    پست ها
    30

    پيش فرض

    سلام دوست عزيز
    سايت cgtuts.com آموزشهاي خوبي داره كه مي تونه مشكلت رو حل كنه

  9. #7
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    856

    پيش فرض

    ممنون

    برای خوندن دیگه ها، آخه فیلمو نمی تونم ببینم

    دستت درد نکنه یه سری میزنم

    ------------------------------------
    ویرایش:

    عزیز دستت طلا الان دیدم، خیلی خوبه ممنون
    Last edited by hes25; 07-07-2011 at 16:35.

  10. #8
    داره خودمونی میشه Hamed_joon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    پست ها
    38

    پيش فرض

    ممنون از تاپیکتون...

    من هم یه سوال داشتم...
    من معمولا مدل ها رو با پلیگان میسازم ... زیاد از نرب استفاده نمیکنم. به نظرتون تو انیمیشن های بزرگ به مشکل بر نمیخورم یه وقت ؟
    همه ی مدلسازی های انیمیشن به صورت پلی هستش
    شما باید با پلی کار کنی

  11. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه valas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    Iran
    پست ها
    470

    پيش فرض

    ممنون از تاپیکتون...

    من هم یه سوال داشتم...
    من معمولا مدل ها رو با پلیگان میسازم ... زیاد از نرب استفاده نمیکنم. به نظرتون تو انیمیشن های بزرگ به مشکل بر نمیخورم یه وقت ؟
    با سلام

    بنده شخصا به مدلسازی با پلی گون معتقدم.

    به خصوص اگه بخواین با حجم کم کار کنین. مثل مدلهایی که برای بازی ها ساخته می شن.

    فقط پیشنهاد می کنم از امکانات Nurbs هم بی نصیب نمونید و یکم باهاش کار کنید.

    بعضی اشیا هستند که با Nurbs خیلی راحت تر ساخته می شن.

    در این موارد می تونین با Nurbs بسازین و بعد Convert To Polygon بزنید.

    پارامترای کادر Convert رو با دقت تنظیم کنید و سرسری نگیرید تا نتیجه مناسب باشه.

    اگه مشکلی تو این تبدیلات بود با ذکر شیئی که ساختین و احیانا یک عکس از اون با من مکاتبه کنید.

    اگه فرصتی باشه شاید بتونم راهنمایی کنم.

    موفق باشید.

  12. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه valas's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    Iran
    پست ها
    470

    پيش فرض

    بچه ها سلام خوبین

    یه سوالی داشتم اینکه من مدلینگ اشیا رو خودم یاد گرفتم تقریبا هم همه چی می تونم بسازم، اعتماد به نفسم تا حدودی خوبه.

    اما اصلا طراحیم اصولی نیست یعنی با اینکه کارم تو رندر خوب در میاد اما پر ایراده مثلا نکات ریز مربوط پلیگان و ...

    .............

    ممنون

    با سلام

    منظور شما رو متوجه نشدم.

    مثلا چه ایراداتی؟

    Face اضافه می مونه؟

    یا خوب Texture نمی شه.

    اگه یک نمونه کار بذارید یا توضیح بیشتری بدید شاید تجربیات من براتون مفید باشه.

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •