تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: مشکل نمایان شدن ساعت و تقویم دسکتاپ

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    پست ها
    4

    پيش فرض مشکل نمایان شدن ساعت و تقویم دسکتاپ

    سلام
    مدتی است که لپ تاپ من ساعت و تقویم دسکتاپ را نمایان نمی کند و پیام های آفلاین مسنجر نیز به صورت صفحه سفید بدون متن می باشد و هنگام چت کردن نه پیغام من نمایان می شود نه پیغام طرف مقابل به نظر شما علت کجاست؟
    Last edited by nkavand; 28-06-2011 at 15:04.

  2. #2
    پروفشنال masoud71's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    پست ها
    551

    پيش فرض

    سلام
    جدیدا نرم افزار خاصی نصب نکردی؟

  3. #3
    حـــــرفـه ای Dew Drop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    4,014

    پيش فرض

    سلام
    برای مسنجر با Malware byte anti malware سیستمتون رو اسکن کنید,
    مشکل سفید بودن صفحه چت یاهو به خاطر مالویر...

    و مشکلی که با گجت ها دارید...کلاً نشون نمی ده یا سیاه نشون میده؟
    اگه که کلاً نشون نمیده یه بار سایدبار رو حذف ودوباره نصبش کنید ببینید درست میشه!
    تو search قسمت start بنویسید Turn windows feature turn on or off بعد این آیتم رو باز کنید.تو پنجره باز شده ,بین گزینه ها تیک Windows Gadget Platform رو بردارید و ok کنید.ریستارت کنید بعد دوباره بیاید تو همین قسمت تیک این گزینه رو بزارید و دی وی دی ویندوز رو بزارید و ok کنید
    که دوباره نصب بشه.

  4. 2 کاربر از Dew Drop بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    پست ها
    4

    پيش فرض

    سلام
    جدیدا نرم افزار خاصی نصب نکردی؟
    بعداز نصب نرم افزار Real_Desktop این مشکل بوجود اومد!ولی با حذف نرم افزار درست نشد
    Last edited by nkavand; 28-06-2011 at 15:08.

  6. #5
    پروفشنال Dariushtanha's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    929

    پيش فرض

    سلام
    مدتی است که لپ تاپ من ساعت و تقویم دسکتاپ را نمایان نمی کند و پیام های آفلاین مسنجر نیز به صورت صفحه سفید بدون متن می باشد و هنگام چت کردن نه پیغام من نمایان می شود نه پیغام طرف مقابل به نظر شما علت کجاست؟
    این مشکل می‌تونه به خاطر نصب اینترنت اکسپلورر 9 بوجود اومده باشه.اگه این ورژن را نصب کردی بگو تا راه حل اونو بگم.

  7. #6
    آخر فروم باز saeed774's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    پست ها
    4,092

    پيش فرض

    شما با همون نرم افزاری که سرورمون عرض کردند سیستم رو بعد از آپدیت اسکن کن. منظور MalwareByte AntiMalware هست .
    سیستمتون ویروسی هست .

  8. این کاربر از saeed774 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    پست ها
    4

    پيش فرض

    شما با همون نرم افزاری که سرورمون عرض کردند سیستم رو بعد از آپدیت اسکن کن. منظور MalwareByte AntiMalware هست .
    سیستمتون ویروسی هست .
    سیستم رو اسکن کردم چند تروجان پیدا کرد،همع رو دلیت کردم حالا سسیستم با مشکل مواجه شده
    چی کار کنم درست بشه

  10. #8
    حـــــرفـه ای Dew Drop's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    4,014

    پيش فرض

    سیستم رو اسکن کردم چند تروجان پیدا کرد،همع رو دلیت کردم حالا سسیستم با مشکل مواجه شده
    چی کار کنم درست بشه
    چه مشکلی؟
    با anti malware اسکن کردید؟

  11. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Feb 2010
    پست ها
    4

    پيش فرض

    آره با همون اسكن كردم،زماني كه وينوز بالا مياد هنگ ميكنه

  12. #10
    داره خودمونی میشه mohammad105's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    124

    پيش فرض

    سلام
    من IE9 نصب کردم
    گدجت تقویم دورش سفید شد
    حذف کردم درست شد
    شما راه حلی ندارید برای درست کردن گدجت وقتی IE9 نصب است؟
    ممنون میشم
    همه گدجت ها حتی تقویم خود ویندوز کار میکنه درست
    فقط تقویم گیتا سفید میشه دورش

    ممنون میشم

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •