تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: مشکل با وایرلس (وایمکس ایرانسل) لپ تاپ در ویندوز 7 اورجینال

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    پست ها
    16

    پيش فرض مشکل با وایرلس (وایمکس ایرانسل) لپ تاپ در ویندوز 7 اورجینال

    سلام دوستان
    من چند ماهی هست که وایمکس ایرانسل گرفتم و دو تا لپ تاپ دارم که هردو با وایرلس به مودمم وصل میشن.
    یکی از لپ تاپ ها ویندوز 7 استارتر داره و اون یکی home pro.
    سیستم اولی همیشه راحت وصل میشه و هیچ مشکلی تاحالا نداشته ولی سیستم دوم بعضی وقت ها همش دنبال وایرلس میگرده و وقتی connect میشه روی علامت وایرلسش یه علامت تعجب میزنه و دنبال ip معتبر میگرده ( وقتی قسمت troubleshooter رو میزنم میگه ip معتبر میخوام) و با چندین بار ریست کردن سیستمو مودم ممکنه که وصل بشه. خواستم بدونم این اشکال به خاطر ورژن ویندوزمه یا چیز دیگه و اینکه چجوری میشه حلش کرد.
    با تشکر

  2. #2
    آخر فروم باز joe_satriani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    مشهــــد
    پست ها
    6,467

    پيش فرض

    با سلام
    زمانی که همون علامت تعجب میاد روش کلیک راست کنید و گزینه ی Repair رو بزنید

    موفق باشید.

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    پست ها
    16

    پيش فرض

    با سلام
    زمانی که همون علامت تعجب میاد روش کلیک راست کنید و گزینه ی Repair رو بزنید

    موفق باشید.
    دوست عزیز با تشکر از جوابتون . ولی اصلا وقتی کلیک راست میکنم repair وجود نداره.
    الان هردو لپ تاپ رو کنار هم گذاشتم و در شرایط مشابه از اونی که مشکل داره عکس گرفتم :
    1) اولا تو این عکس کلی طول میکشه تا بخواد به وایرلس connect بشه و اگر روی علامت وایرلس اون پایین نگاه کنین دایره آبی رنگ رو میبینین روش:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    2) وقتی در حال جستجو هم هست روش کلیک کردم و میبینید که نوشته limited access:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    3) و وقتی کانکت شده و روش علامت تعجب هست روش کلیک راست کردم و فقط دو تا گزینه داره : troubleshoot problems و open network and sharing center:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    4)روی troubleshoot problems کلیک کردم و این صفحه باز شد و یک بار مودم رو خاموش و روشن کردم:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    5) و توی این عکس میبینین که نوشته wireless doesnt have a valid IP configuration:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام

    چند حالت داره
    از فیل ت ر ها استفاده کرده باشی و روی کامپیوترت ست شده باشن

    تنظیم های ای پی مودم ها رو به صورت دستی داده باشی

    در قسمت وایرلس مودمت دستکاری کرده باشی

    یهتره یه بار مودم رو دیفالت کنی بعد ببینی چی میشه

    از فایرل وال ها هم میتونه یاشه

    بهتره با 707 تماس بگیری اونجا همکاران میتونن کمک کنن

    باتشکر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •