تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: دعوت به همکاری در ساخت انجین 2 بعدی

  1. #1
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض دعوت به همکاری در ساخت انجین 2 بعدی

    سلام.
    همانطور که از اسم تاپیک مشخص هست دنبال شخصی هستیم که تو این زمینه تجربیاتی داشته باشه و بتونه تو این پروژه به تیم ما اضافه بشه.ترجیحا به زبان ++C مسلط باشه.
    توضیحات فنی:
    پروژه در محیط Qt انجام میشه.
    از SFML به عنوان هسته مرکزی استفاده شده.(این کتابخانه بر پایه OpenGL هست)
    از Box2D برای فیزیک و از SPARK برای سیستم ذره ای.
    این انجین دارای ویرایشگر هست و از XML نیز به عنوان زبان ویرایشگر استفاده میشود.
    اگر کسی مایل بود در این پروژه با ما همکاری کنه زمینه تخصصشو اعلام کنه تا مشخص بشه در چه زمینه ای تخصص داره و بعد از دعوت به گروه با جزئیات کار آشنا میشه.
    در رابطه با هزینه هم باید بگم که فعلا پروژه بصورت متن باز هست.
    با تشکر.
    Last edited by god of war 2; 23-06-2011 at 14:21.

  2. #2
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    بعد از 37 بازدید هنوز هیچکس قصد همکاری نداره؟
    بهر حال الان مشغول پیاده سازی کلاس های رابط کاربری بر پایه SFML هستیم اگر مایل بودید هر گونه کمکی در این زمینه بکنید بخوبی استقبال میکنیم.

  3. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    New York
    پست ها
    8

    پيش فرض

    SFML رو می خواید چی کارش کنید. خودش همه چی داره دیگه

  4. #4
    کـاربـر بـاسـابـقـه god of war 2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    585

    پيش فرض

    SFML رو می خواید چی کارش کنید. خودش همه چی داره دیگه
    خوب فکر کنم شما اصلا پست اولو نخوندی.
    از SFML به عنوان هسته مرکزی استفاده شده.(این کتابخانه بر پایه OpenGL هست)
    از کتابخانه SFML برای پردازش تصویر,صدا و مدیریت شبکه و تولید رابط کاربری استفاده میکنیم و قرار نیست کاری روش انجام بدیم.(فقط در مورد گزینه آخر(رابط کاربری) که در SFML موجود نیست توسط خودمون پیاده میشه)
    انجین های زیادی بر پایه SFML ساخته شده و انجین ما هم جزو یکی از همین انجین هاست که مهم ترین فرقش اینه که یک ادیتور یا ویرایشگر داره.
    اگر سوال دیگه ای هم داشتید بپرسید.
    موفق باشید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •