تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: کتاب برای طراحان (انگلیسی)

  1. #1
    داره خودمونی میشه prince 0f persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    67

    پيش فرض کتاب برای طراحان (انگلیسی)

    برای این که بازی سازان بیشتر با بحث مهم طراحی بازی آشنا بشن من در این قسمت چند کتاب می ذارم که به نظر خودم مفید هستن. علاوه بر اون خلاصه ای از کتاب هم هست ولی پیشنهاد می کنم اول خود کتاب رو بخونید.

    توجه کنید که کتاب ها و خلاصه ها به زبان انگلیسی هستن.
    Last edited by prince 0f persia; 05-06-2011 at 14:47.

  2. #2
    داره خودمونی میشه prince 0f persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    67

    پيش فرض

    نام کتاب: Game Design: Theory and Practice 2nd edition
    نویسنده: Richard Rouse III
    تعداد صفحات: 698
    سال انتشار: 2005
    لینک دانلود کتاب:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    لینک دانلود خلاصه ی کتاب:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    درباره ی کتاب:
    In the second edition to the acclaimed Game Design: Theory & Practice, designer Richard Rouse III balances a discussion of the essential concepts behind game design with an explanation of how you can implement them in your current project. Detailed analysis of successful games is interwoven with concrete examples from Rouse s own experience. Game Design: Theory & Practice, Second Edition thoroughly updates the popular original with new chapters and fully revised text.
    Last edited by prince 0f persia; 05-06-2011 at 14:49.

  3. 4 کاربر از prince 0f persia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    داره خودمونی میشه prince 0f persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    67

    پيش فرض

    نام کتاب: Game Desing Workshop, 2nd edition:A Playcentric Approach to Creating Innovative Games
    نویسنده: Tracy Fullerton
    تعداد صفحات: 496
    سال انتشار: 2008
    دانلود کتاب:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    دانلود خلاصه ی کتاب:
    pdf:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    word:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    درباره ی کتاب:
    Master the craft of game design so you can create that elusive combination of challenge, competition, and interaction that players seek. This design workshop begins with an examination of the fundamental elements of game design; then puts you to work in prototyping, playtesting and redesigning your own games with exercises that teach essential design skills.
    Workshop exercises require no background in programming or artwork, releasing you from the intricacies of electronic game production, so you can develop a working understanding of the essentials of game design.
    Features:
    * A design methodology used in the USC Interactive Media program, a cutting edge program funded in part of Electronic Arts.
    * Hands-on exercises demonstrate key concepts, and the design methodology
    * Insights from top industry game designers, including Noah Falstein, American McGee, Peter Molyneux

  5. 3 کاربر از prince 0f persia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •