تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: تفاوت و مزیت های 3dsmax2012 نسبیت به 2011 چیه؟

  1. #1
    داره خودمونی میشه Snap CG's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    84

    14 تفاوت و مزیت های 3dsmax2012 نسبیت به 2011 چیه؟

    سلام دوستان اگر امکان داره خیلی خلاصه اگر تفاوت کاربردی (البته اگر وجود داره) بین این دو ورژن هست و در چیه ؟

  2. #2
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    در مورد مکس 2012 هر چی می خواین بدونین به این آدرس مراجعه کنید :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    یه نکته ی قابل توجه و بسیار کاربردی که هفته ی پیش ضمن کار کردن روی یه فایل خیلی سنگین بهش پی بردم stable بودن خیلی بالای مکس 2012 (لااقل نسبت به نسخه ی 2011) هست.. صحنه ای که در مکس 2011 خیلی سنگین احساس می شد در 2012 به راحتی میشد روش کار کرد و با کمترین crash مواجه می شدم..
    مکس 2012 خیلی سریع بالا میاد.. تو سیستم من اولین باز شدن برنامه کمتر از 22-20 ثانیه طول می کشه..
    ولی همه ی این ها تا حدود زیادی مشروط به داشتن یه سیستم نسبتا قوی هست..
    یکی از نکات منفی و به نظرم عجیب 2012 حذف Reactor هست.. واقعا نمی دونم نیتشون از این کار چی بوده؟!
    2012 یه سری Bug های ریز و درشت داره که با hotfix 1 بعضی هاش برطرف شد و بعضی های دیگه که تو لیست آدرس زیر می تونید ببینیدشون قراره با Service Pack 1 برطرف بشه :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    از نکات جالب دیگه ی مکس 2012 Nitrous Accelerated Graphics Core هست که امکان رندر Real Time تو viewport رو فراهم می کنه که به خصوص تو صحنه های داخلی معماری خیلی جالبه..
    اگر به بخش What's New in Autodesk 3ds Max 2012 هلپ مکس 2012 مراجعه کنید همه ی نکات جدید رو می تونید بخونید :
    Nitrous Accelerated Graphics Core
    3ds Max Help on Autodesk.com
    Improved Start-Up Time and Memory Footprint
    Ribbon Interface Enhancements
    Caddy Improvements
    mental ray Upgrade
    Updated Autodesk Materials
    Substance Procedural Textures
    Slate Material Editor Improvements
    Unwrap UVW Modifier Enhancements
    New Graphite Modeling Tools
    Vector Displacement Map
    iray Renderer
    Stylistic Rendering
    Single-Step Suites Interoperability
    MassFX Rigid-Body Dynamics
    Common F-Curve Editor
    Autodesk Alias Products Interoperability
    ProOptimizer Improvements
    Enhanced FBX File Link
    Scene Explorer Improvements
    Viewport Canvas improvement

  3. 5 کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2011
    پست ها
    1,235

    پيش فرض

    اینreactor که گفتی تو کدوبخش منظورته؟ تو بخش helpers?

  5. #4
    داره خودمونی میشه hadi beiki's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    yazd
    پست ها
    179

    پيش فرض

    reactor از نظر من زیاد کاربردی نداشت!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •